Laat jij je interviewen?

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Laat jij je interviewen?

Post by Farida » Tue 17 Jan 2017, 21:48

Hallo allemaal!

Ik ben bezig met schrijven van een boek waarin pannenkoeken van over de hele wereld verzameld worden. Bij iedere pannenkoek wil ik graag iemand interviewen die de dezelfde achtergrond heeft als de pannenkoek. Hiervoor ben ik onder andere op zoek naar mensen met een Japanse achtergrond. Ook andere culturen zijn van harte welkom, maar gezien de superleuke pannenkoeken die de Japanse cultuur kent wil ik sowieso één tot drie mensen uit Japan. Dit mogen ook kinderen of ouderen/senioren zijn.

Mijn vraag is dan ook: is hier iemand die het leuk lijkt om met foto en interview in een uniek boek te staan? Of ken je iemand die het leuk lijkt? Reageer of stuur mij dan aub een bericht ;)!
Last edited by Farida on Tue 17 Jan 2017, 23:29, edited 2 times in total.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Laat jij je interviewen?

Post by Fran » Tue 17 Jan 2017, 22:20

Hoi Farida,

Welkom op het forum! Ik heb de link even gedeeld met wat mensen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Farida » Tue 17 Jan 2017, 23:31

Fran wrote:Hoi Farida,

Welkom op het forum! Ik heb de link even gedeeld met wat mensen!
Dag Fran,

Dank je wel :)! Tof dat je het gedeeld hebt. Ik hoop echt dat het lukt om wat mensen te vinden, want ben een soort van verliefd op de Japanse pannenkoeken :D!

Anvica
Otaku
Otaku

Post by Anvica » Wed 18 Jan 2017, 00:42

Hoi Farida en Welkom!

Klinkt erg leuk en interessant! Succes, ik hou m'n ogen en oren open om me heen wie weet ken ik iemand voor je :)

Image

Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Farida » Wed 18 Jan 2017, 00:56

Dank je wel Anvica! Is het niets voor jou :p? Of ben je niet Japans?

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Jan 2017, 18:29

Anvica heeft een andere achtergrond.

Ik kreeg van een aantal mensen een vraag wat voor soort Japanse pannenkoek je bedoelde. Ik dacht zelf aan okonomiyaki voor Japan? En in andere landen heb je ook vast gerechten die je kunt vergelijken als de pannenkoek die we in Nederland herkennen. Er zitten hier meer mensen met een andere achtergrond dan Japan, maar wel met connecties naar mensen uit Japan.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Farida » Wed 18 Jan 2017, 22:34

Fran wrote:Anvica heeft een andere achtergrond.

Ik kreeg van een aantal mensen een vraag wat voor soort Japanse pannenkoek je bedoelde. Ik dacht zelf aan okonomiyaki voor Japan? En in andere landen heb je ook vast gerechten die je kunt vergelijken als de pannenkoek die we in Nederland herkennen. Er zitten hier meer mensen met een andere achtergrond dan Japan, maar wel met connecties naar mensen uit Japan.
Ohw, ok! Daar heb ik me dan op verkeken. Dacht dat hier voornamelijk Japanse mensen zaten. Ik zoek mensen van allerlei verschillende achtergronden. Het hoeft zeker niet alleen Japan te zijn. Hoe meer culturen, hoe beter :)! Ik heb nu al een stuk of 20 culturen verspreid over de hele wereld, maar ik streef naar minimaal 30. Als mensen met een andere achtergrond het leuk lijkt, is dat dus meer dan welkom! Qua Japanse pannenkoek maakt het ook niet zoveel uit. De Japanse keuken kent er (volgens google) meer, maar ik dacht zelf sowieso aan de okonomiyaki. Daarnaast leek ook de "Japanese fluffy pancake" mij geweldig! Volgens google is dat typisch Japans, maar ik ben zelf een in Nederland geboren Marokkaanse, dus ik heb geen idee of dat ook echt klopt :?:. Als iemand andere soorten kent, vind ik het ook prima. Zolang het maar een pannenkoek is die van origine uit de eigen culturele keuken komt :).

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Jan 2017, 23:06

Dat kan gebeuren! Ik denk dat je nog best wel ver gaat komen. Ik zal het nog eens delen via Facebook!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Qaphsiel » Thu 19 Jan 2017, 09:36

Dat is best grappig! Naar welke landen ben je nog meer naar op zoek??

Image

Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Farida » Thu 19 Jan 2017, 20:23

Qaphsiel wrote:Dat is best grappig! Naar welke landen ben je nog meer naar op zoek??

Farida
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by Farida » Thu 19 Jan 2017, 20:29

:-x
Qaphsiel wrote:Dat is best grappig! Naar welke landen ben je nog meer naar op zoek??
Naar welke landen niet kun je beter vragen :D! Het gaat om een boek waarin de pannenkoeken van een stuk of 30/40 culturen gebundeld worden. Zolang het land een pannenkoek heeft (en dat heeft vrijwel ieder land) is het dus van harte welkom (zolang ik al niet iemand heb uit dat land) ;)!

Post Reply