[Game] Player Unknown Battlegrounds (PUBG)

Alles wat niet thuishoort in bovenstaande subfora hebben een eigen stekkie in de Dagelijkse Dingen subforum. Gebeurtenissen in de wereld, maar ook in jouw eigen wereld kan je hier kwijt. Van school tot aan je favoriete (non-Japanse) muziek, boeken, tot aan games, computers, gadgets, discussies en andere onderwerpen.

Moderator: Fran

Post Reply
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

[Game] Player Unknown Battlegrounds (PUBG)

Post by Shizu » Sat 26 Aug 2017, 19:36

Geen idee of iemand het hier speelt maar ik speel het!
Ik zag veel YouTubers het spelen en ik dacht yolo laat ik ook eens een schietspel spelen.
Sinds een week of 3 speel ik het nu zo nu en dan. Het kan verslavend spelen maar met het hart in me keel gevoel stop ik al na een paar potjes om te kalmeren. (plus ik moet dit spelen op mijn broertjes game pc)

PUBG is een online game, een battle royale, je gaat met max. 99 mensen (plus jezelf) naar (tot nu toe altijd hetzelfde) het eiland via een vliegtuig. Hoe deze over het eiland vliegt is elke keer verschillend, net zoals het weer op het eiland. Je moet uit het vliegtuig springen (keuze is aan jou waar je naartoe gaat) en zodra je op de grond bent spullen verzamelen om je tegenspelers dood te schieten tot er 1 over blijft. Maar de playzone wordt telkens verkleint (anders blijf je lang spelen) en buiten de playzone ga je een langzaam pijnlijke dood tegemoet. (Elke keer dat de cirkel kleiner wordt gaat het buitengebied sneller pijn doen.

Trailer:

Je kan het in solo, duos of squad spelen. Ik heb geen gamevrienden en speel solo, ik zal nooit een ''chicken dinner'' winnen maar tot nu toe heeft mijn vluchttactiek me ooit een 5e plaats opgeleverd. Als je het met een squad speelt is het nog veel leuker!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: [Game] Player Unknown Battlegrounds (PUBG)

Post by Shizu » Sat 02 Sep 2017, 13:05

Of je speelt het helemaal niet serieus en maakt bananaman mee

Image

Post Reply