Nieuw tof interviewproject bij AVO Blog: eerste keer naar Japan

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Nieuw tof interviewproject bij AVO Blog: eerste keer naar Japan

Post by Fran » Tue 25 Jul 2017, 21:36

Voor diegene die het leuk vinden om hun ervaringen te delen van hun eerste reis naar Japan, zijn welkom om mee te doen aan het nieuwe project bij AVO Blog waarbij je geinterviewd gaat worden door mij. Ik heb een stapeltje vragen die je mag beantwoorden en uiteindelijk met een foto van jouw hand (of iemand gemaakt van jou, als je met gezicht in beeld wil zijn online) komt het artikel online op AVO Blog.

Image

Ik ben ernaar aan het streven om eind deze week het eerste interview online te gooien!

Wie heeft er zin in? Je kunt een reactie hieronder achterlaten en dan neem ik contact met je op. Mocht je geen lid zijn van dit forum en dit tegengekomen zijn dankzij Google, dan kun je altijd een mail sturen naar info[@]avo-blog.nl

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Nieuw tof interviewproject bij AVO Blog: eerste keer naar Japan

Post by Fran » Wed 09 Aug 2017, 19:09

Ik heb al een aantal aanmeldingen binnengekregen. Sommigen moeten nog foto's en dergelijke aanleveren, maar uiteindelijk hoop ik vrijdag met het eerste interview te kunnen komen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Nieuw tof interviewproject bij AVO Blog: eerste keer naar Japan

Post by Fran » Tue 26 Sep 2017, 21:38

Binnenkort ga ik weer verder met dit project! :-) Maar mocht je je willen aanmelden, dan ben je van harte welkom!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply