Wist je dat? Abonneren op topics en subfora

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Wist je dat? Abonneren op topics en subfora

Post by Fran » Sat 12 Nov 2016, 14:11

Wist je dat je als lid van AVO Forum kunt abonneren op topics en subfora? Op deze manier hou je je favoriete onderwerp of subforum in de gaten en krijg je per activiteit een berichtje van het forum. Wel is het handig om dan een bestaand e-mailadres hiervoor in te stellen, zodat ik geen mailtjes teruggestuurd krijg in mijn eigen mailbox! ;)

Het abonneren is heel simpel, net zo simpel als afmelden. Ga naar het subforum of topic waar je je wil abonneren en klik op 'subscribe'. Dit is te vinden onder de paarse balk bovenaan het forum. Je krijgt een melding dat je geabonneerd bent. Maar mocht je dit per ongeluk gedaan hebben, dan kun je dat met een simpele klik (of een tik) annuleren dankzij de knop unsubscribe (op dezelfde locatie te vinden).

Abonneren op een subforum.
Image

Abonneren op een topic.
Image

Ik hoop hiermee mensen te enthousiasmeren om te abonneren op de onderwerpen die ze interessant vinden, zodat bepaalde discussies of gesprekken niet zomaar stilvallen. En vooral ik als admin vind het belangrijk dat het forum blijft draaien, daarbij zou het zonde zijn als bepaalde onderwerpen niet meer lopen terwijl ze super interessant zijn. En daarbij is het forum vaak genoeg de beste plek waar diverse nieuwtjes naar voren komen, dat wil je toch niet missen?

Veel plezier op AVO Forum!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: Wist je dat? Abonneren op topics en subfora

Post by Qaphsiel » Sat 12 Nov 2016, 16:42

Dat wist ik niet! Bedankt voor de tip!!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Wist je dat? Abonneren op topics en subfora

Post by Fran » Sun 13 Nov 2016, 22:46

Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply