Nieuwe header ft. RIS

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Nieuwe header ft. RIS

Post by Fran » Tue 03 Jan 2017, 00:02

De nieuwe staat online en ziet er zo uit:
Image

Niet zichtbaar? Dan moet je je cache legen of extra op de knoppen drukken om de pagina te vernieuwen!

De stemming was trouwens best wel spannend. Ik had een poll bedacht met vrouwelijke bands en artiesten en uiteindelijk kwamen de meeste stemmen binnen voor een muzikante die eigenlijk nog niet zo heel bekend is! En dat is eigenlijk best wel leuk, want hier op het forum laten jullie zien dat jullie open staan voor allerlei soorten muzikanten. Jullie vinden het niet belangrijk dat een superberoemde band in de header komt te staan. Jullie zijn open-minded genoeg om voor deze dame te kiezen: RIS.

Ken je RIS nog niet? Ze heeft een onderwerp op het forum: viewtopic.php?f=11&t=6633&p=145641

Uiteindelijk is er gekozen voor AVO paars in de header, daar was het forum wel aan toe. ;)

We zijn allemaal nog aan het wachten op haar nieuwe release: OVERKILL!

De nieuwe poll staat online: viewtopic.php?f=12&t=6751

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Qaphsiel
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: Nieuwe header ft. RIS

Post by Qaphsiel » Tue 03 Jan 2017, 11:27

Ik moest eventjes op F5 drukken, maar ik zie hem! Hij is echt leuk. Ik vind het wel iets kunstig geworden!!

Image

AndresS
Haiku writer
Haiku writer

Post by AndresS » Tue 03 Jan 2017, 11:52

Leuke header!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 03 Jan 2017, 12:41

Super om te lezen dat jullie hem tof vinden. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 25 Feb 2017, 10:03

RIS heeft trouwens een nieuwe muziekvideo. Check hem hier: viewtopic.php?f=11&t=6633&p=150285#p150285

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply