Steun AVO: koop AVO buttons!

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Locked
Fran
Beheerder
Beheerder

Steun AVO: koop AVO buttons!

Post by Fran » Thu 26 Jan 2017, 00:27

Mocht je nog niet de kans gehad hebben om buttons te kopen om AVO te steunen, dan is het mogelijk om buttons te bestellen voor een evenement of conventie. Ik laat weten in de evenementen dat ik aanwezig ben en jij kunt dan een bestelling doen (via PM).

Wat staat er op de buttons?
Op de buttons staan leuke ontwerpen van AVO's mascotte Tomoya (ontworpen door Spitch TVB) in twee formaten. De diverse ontwerpen verwijzen naar de diverse activiteiten die AVO biedt: forum, blog, evenementen. Het vierde ontwerp verwijst naar AVO huntings die wij jaren met plezier hebben georganiseerd en hopen binnenkort weer te kunnen organiseren, maar kan ook refereren naar Halloween en Cosplay.

Wat ga je doen met het geld?
Door het aankopen van de buttons steun je AVO. AVO kan hiermee bijvoorbeeld de hosting betalen, eventuele software om de sites te verbeteren, nieuwe activiteiten organiseren, maar ook producten kopen voor leuke reviews. Denk maar aan muziek en productreviews die behoorlijk populair zijn bij AVO Blog!

Mocht je AVO tof vinden en willen dat het tof blijft, steun dan AVO en koop buttons!

Wat zijn de kosten?
De kleinere kosten 2 euro. 3 buttons voor 5 euro.
De grotere 3 euro. (exclusief de zwarte buttons, deze zijn tijdelijk uitverkocht)

Hier een foto!
Image

Mocht ik bij een conventie aanwezig zijn met een stand, dan hoef je alleen maar langs te komen bij de stand om de buttons te kopen!

Verzenden is op dit moment geen mogelijkheid.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Locked