Ik daag VisualDesign uit!

Uitdagingen subforum: daag een ander uit tot een duel.

Wie wint -Woops, this should've been a battle... DEEL 1?

Legger 1
1
20%
Legger 2
4
80%

Total votes: 5

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Ik daag VisualDesign uit!

Post by Spitch TVB » Mon 23 Nov 2009, 21:52

Ik wil VisualDesign uitdagen en wel met hetvolgende:

Maak een Docter Who bladwijzer (grootte zelf te kiezen, werk als je het niet weet in pixels misschien even in cm zodat het niet te groot of te klein wordt) met:

1) De 10th Doctor (gespeeld door David Tennant. Don't worry, he's all over the place)
2) Tekst: Een leuke quote (eentje is genoeg)

Hier zijn er enkele: (kunnen redelijk lange tussen zitten. Gebruik deze die zich het beste leent voor je idee zou ik zeggen)

-I've been chasing this wee naked child over hill and over dale. Ain't that right, ya... tim'rous beastie?
-She was just sitting there. Like a stamp!
-Ooh, that's rude. Is that the sort of man I am now? Am I rude? Rude and not ginger.
- A word of advice. If you're attacking a man with a sonic screwdriver... Don't let him near the sound system.
- I don't know where we're going but my old hand's very excited about it!
- Look up "genocide". You'll find a little picture of me there, and the caption'll read "Over my dead body".
- The Library. So big it doesn't need a name; just a great big "the."
- Spoilers! These books are from your future. If you read ahead, it will spoil all the surprises. I try to keep you away from major plot developments. Which, to be honest, I seem to be really bad at.
- Chops and gravy, lovely!
- From the day they arrive on the planet, blinking, step into the sun, there is more to see than can ever be seen, more to do than- no, hold on. Sorry, that's The Lion King.

Deadline: Whatever. ;)

Mocht je foto's willen, zet ik er ook een paar (maar alleen als je zelf niet een keertje op zoek wilt :D )

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Aiko
Otaku
Otaku

Re: Ik wil iemand uitdagen!

Post by Aiko » Mon 23 Nov 2009, 21:58

Spitch TVB wrote:Ik wil VisualDesign uitdagen en wel met hetvolgende:

Maak een Docter Who bladwijzer (grootte zelf te kiezen, werk als je het niet weet in pixels misschien even in cm zodat het niet te groot of te klein wordt) met:

1) De 10th Doctor (gespeeld door David Tennant. Don't worry, he's all over the place)
2) Tekst: Een leuke quote (eentje is genoeg)

Hier zijn er enkele: (kunnen redelijk lange tussen zitten. Gebruik deze die zich het beste leent voor je idee zou ik zeggen)

-I've been chasing this wee naked child over hill and over dale. Ain't that right, ya... tim'rous beastie?
-She was just sitting there. Like a stamp!
-Ooh, that's rude. Is that the sort of man I am now? Am I rude? Rude and not ginger.
- A word of advice. If you're attacking a man with a sonic screwdriver... Don't let him near the sound system.
- I don't know where we're going but my old hand's very excited about it!
- Look up "genocide". You'll find a little picture of me there, and the caption'll read "Over my dead body".
- The Library. So big it doesn't need a name; just a great big "the."
- Spoilers! These books are from your future. If you read ahead, it will spoil all the surprises. I try to keep you away from major plot developments. Which, to be honest, I seem to be really bad at.
- Chops and gravy, lovely!
- From the day they arrive on the planet, blinking, step into the sun, there is more to see than can ever be seen, more to do than- no, hold on. Sorry, that's The Lion King.

Deadline: Whatever. ;)

Mocht je foto's willen, zet ik er ook een paar (maar alleen als je zelf niet een keertje op zoek wilt :D )
Omg, hoe wil ik een bladwijzer maken als ik niet weet wat dat is O.O"?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 23 Nov 2009, 22:02

Oké, dan geef ik je ergens een maat op (is zo'n kartonnen ding dat je tussen pagina's steekt in een boek om te weten waar je gebleven bent. Erg handig is het niet helemaal omdat je dan nog 2 kanten hebt en je meestal vergeten bent op welkeen je bent gestopt (allez, ik ben toch zo), maar swat).

Maat: 200 mm hoog en 40 mm breed. Da's 113x567 pixels.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 23 Nov 2009, 22:02

Spitch TVB wrote:Oké, dan geef ik je ergens een maat op (is zo'n kartonnen ding dat je tussen pagina's steekt in een boek om te weten waar je gebleven bent. Erg handig is het niet helemaal omdat je dan nog 2 kanten hebt en je meestal vergeten bent op welkeen je bent gestopt (allez, ik ben toch zo), maar swat).

Maat: 200 mm hoog en 40 mm breed. Da's 113x567 pixels.
Spitch bedoelt een boekenlegger :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 23 Nov 2009, 22:04

Aha zo dus XD,
oke,, nou ik haal denk ik best tot vrijdag aangezien het NOG maandag is XD.
Hoord er ook een achterkant bij of is de voorkant voldoende?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Ik daag VisualDesign uit!

Post by Spitch TVB » Mon 23 Nov 2009, 22:14

Ooo, interessante vraag... De opgegeven maat is voor 1 kant, maat je mag er gerust wel twee maken natuurlijk, no pressure*.

-----
Geen druk.

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 23 Nov 2009, 22:16

Spitch TVB wrote:Ooo, interessante vraag... De opgegeven maat is voor 1 kant, maat je mag er gerust wel twee maken natuurlijk, no pressure*.

-----
Geen druk.
Dan hou ik het bij 1 kant:P heb hem btw al af XD.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 23 Nov 2009, 22:20

Show meeeh, I'm to hyper to be waiting!!! Seriously, I woke up thinking the TARDIS had landed next door, I'm going mad!

-----
Vrij vertaald: Laat maar zien!

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 23 Nov 2009, 22:29

Image
Geen idee of het goed is.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 23 Nov 2009, 22:32

Haaaaahahaha *roflol* Ik lach me kapot X'D. Die smoel is goud waard. Oké, 1 punt.

Punt 2: Zie je nog een 2de zitten? ;)

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 23 Nov 2009, 22:33

Spitch TVB wrote:Haaaaahahaha *roflol* Ik lach me kapot X'D. Die smoel is goud waard. Oké, 1 punt.

Punt 2: Zie je nog een 2de zitten? ;)
Ohja ja hoor:P

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

twee

Post by Spitch TVB » Mon 30 Nov 2009, 16:39

Ik denk er nu aan: ik heb jou toen een deadline gegeven, maar dacht niet aan mezelf omdat ik in het werk zat X'D. Heb ik blijkbaar mooi gewoon zitten requesten *roflol* Hoe dan ook, om dit topic geen spam te maken hier, zal ik, nu ik het wat rustiger heb tot vanavond, alvast beginnen met mijn aandeel zodat ook hier gestemd kan worden. Daarna kan ik je weer uitdagen moest je je weer vervelen X'D.

Zal trouwens andere quotes proberen te gebruiken dan jij zodat het netjes anders is ;) .

*mompelt iets over Kenneth z'n Dalek en opent gIMP*

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Mon 30 Nov 2009, 16:56

Is goed hoor XD. Maarja xd kijk wel wat eruit komt bij jou XD.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 30 Nov 2009, 17:35

Woosh, momenteel nog niet veel. Zit me anders wel vollop te vergapen. Nog enkele afleveringen en ik kan net als elke gewone Brit DW op het scherm meevolgen zonder uit te lucht te vallen. *lol* Maar het komt wel. ;)

En de eerste is er: Een bladwijzer-thingie. Nog een hoop te gaan X'D

Image(Legger 2) Oké, deze gaat dus in tegen die van Visual Design: Image (Legger 1)

Beide deelnemers worden uit de poll gesloten.
En stemmen maar!!

'k Kijk ondertussen om de volgende te maken. Straks pubquiz btw. Gaan erheen en zullen er weer niks van kennen (behalve als het over Abba gaat X'D).

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 30 Nov 2009, 22:07

Ik moest echt voor de tweede gaan!
Vind de combinatie geweldig!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply