Ik daag VisualDesign uit - Deel 5!

Uitdagingen subforum: daag een ander uit tot een duel.
Locked

Wie wint -Woops, this should've been a battle... DEEL 5?

Bierviltje 1 - Visual Design
1
25%
Bierviltje 2 - The Nutter
3
75%

Total votes: 4

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Ik daag VisualDesign uit - Deel 5!

Post by Spitch TVB » Tue 24 Nov 2009, 20:10

Nummerrrr 5!

Oké, omdat ik net vernomen heb dat je nog eentje wilt doen, dan maar zo... *denkt*

Maak... mij... een... bierviltje van 283x283. Naam van het 'merk' is 'Gallifrey' (lol). Prentje... nou, neem deze anders: Klik. (Doe download, dan toont ie zichzelf)

Slogan: Eentje uit de quotes X'D. Wil weten wat je ermee gaat doen.

Enkele voorbeelden van viltjes: (google, maar swat)

Hoeft niet rond te zijn, afgeronde hoeken mogen ook. (<- echt niet veeleisend, lol)

Ter herinnering:

De quotes die nog vrij zijn:

-I've been chasing this wee naked child over hill and over dale. Ain't that right, ya... tim'rous beastie?
- A word of advice. If you're attacking a man with a sonic screwdriver... Don't let him near the sound system.

Deadline: Whatever :mrgreen: .

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Aiko
Otaku
Otaku

Re: Ik daag VisualDesign uit!

Post by Aiko » Tue 24 Nov 2009, 20:23

Image
Klaar XD.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

test2

Post by Spitch TVB » Tue 24 Nov 2009, 20:26

Jij hebt er echt wel lol in, he. :lol:

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Aiko
Otaku
Otaku

Re: Ik daag VisualDesign uit!

Post by Aiko » Tue 24 Nov 2009, 20:37

Spitch TVB wrote:Jij hebt er echt wel lol in, he. :lol:
Hihi,, nouja,, als ik maar bezig ben XD.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Ik daag VisualDesign uit - Deel 5!

Post by Spitch TVB » Sat 05 Dec 2009, 02:22

Blijkbaar zit ik dus met de wee naked child. :lol: O dear... Straks gaan we (of dat hebben we toch zo gepland) Castell Coch bezoeken (het Rode Kasteel). Zou er ook al geschoten zijn geweest (geen loodjes, maar filmpjes), dus ga ik lekker fotootjes trekken. *muahahaha* Daarna hopelijk dan beginnen aan deze laatste. Ik neem hetzelfde prentje aangezien ik deze fixed had opgegeven blijkbaar *lol*. Anyway, het is best leuk geweest, al die uitdagingen, al zal ik ze de volgende keer wel een keer plaatsen wanneer ik niet aan school of ponden moet denken :lol: .

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 10 Dec 2009, 23:47

Bumpheid op ezels, ik ben er weer!! En ja, eindelijk met de tegenprestatie. (lol)

Anyway, dit bierviltje gaat in tegen deze van Visual Design!

Image

Stemmen stemmen stemmen!! (VD's afbeelding staat onder bierviltje 1, die van mij onder bierviltje 2)

----

Zelfde regels als bij de vorige battles gelden natuurlijk ook hier, MAAR ER IS EEN DEADLINE (voor de stemmen) EN DIE IS 15 DECEMBER!!! (Dan heb ik net genoeg tijd om me voor te bereiden op de kerstvakantie 8D) Zelfde deadline voor de andere 4.

Veel stemplezier!!!

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Fri 11 Dec 2009, 11:19

Ik stem dus werkelijk op het concept 'bierviltje' en dan vind ik die van Spitch het leukst afgewerkt, met de rand vooral.

I like them both tho (ik vind ze allebei leuk hoor)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 12 Dec 2009, 22:21

Ondanks dat Spitch haar maaksel beter afgewerkt was, vond ik de design van Aiko meer feeling hebben. En daarom heeft zij mijn stem ontvangen :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sat 12 Dec 2009, 23:35

Dit is lastig!
Ik zit met dezelfde punten als hierboven...
Eens even kijken. Ik ga een complete analyse uittypen, voel je niet verplicht om mijn denkproces te lezen xD
Op die van VD vind ik het poppetje eruit springen, en hij staat de quote heel mooi bij.
Bij Spitch is het natuurlijk hetzelfde poppetje, maar op het eerste gezicht is hij wat minder...ik weet niet, opvallend is niet het goede woord. Maar dat hoofd en die houding werkt toch wel weer helemaal goed als je de quote gelezen hebt.
De quote zelf valt bij VD wat meer op meteen, vanwege de plaats en de grootte. En hij is zo leeeeuuk xD Bij Spitch is die quote wat kleiner en minder opvallend, máár...dat werkt wel bij het idee bierviltje.
En dat is ook een punt hierboven genoemd, die van Spitch heeft precies de juiste uitstraling voor een viltje.
Die van VisualDesign werkt beter als afbeelding, ook dat 'The Doctor' vind ik er leuk bij, maar ik val ten eerste over de afwerking van die rand en ten tweede over dat het een soort van rond schijfje is, geen bierviltje.

Dus...ik ga toch maar voor Spitch, denk ik. Maar deze was wel moeilijk :?

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Doorligplek
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by Doorligplek » Sun 13 Dec 2009, 19:25

Ik heb gekozen voor bierviltje 2, omdat die het meeste op een bierviltje lijkt.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 15 Dec 2009, 15:54

Bedankt voor je stem Kaida en Doorligplek!

Het is een beetje duister buiten en daarbij ook nog eens alles behalve warm, maar dat betekent niet dat we geen winnaar uit kunnen roepen!! Daarbij wordt van de tweede een mooie award verwacht voor de winnaar! Dus... wie wint deze uitdaging? *spannend*

De winnaar is -

Image

De Nutter met 2 stemmen voorsprong. Gefeliciteerd Spitch! En natuurlijk vergeten we ook niet onze runnerup in de bloemetjes te zetten *strooit madeliefjes* Prachtig werk VD! Geproficiateerd met je tweede plaats! Maar je weet wat dit betekent ;) , ik verwacht nog één klein dingetje hier! :mrgreen: Succes!!

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 15 Dec 2009, 19:11

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 15 Dec 2009, 19:52

Yippers. Heel, heel, heel erg bedankt VisualDesign! Echt megasuperdemax gewoon. :) Een prachtige afsluiter voor deze uitdagingenreeks!!! ;) Van harte bedankt om de uitdaging met me aan te gaan, VD!!

Laat ik deze dan nu maar achter slot en grendel steken 8-) .

Image

Locked