AVO 7 jaar Picknick combimeet?

Zin in een meeting? Kijk dan hier of er een meeting gepland is en meld je aan!
Admin
Beheerder
Beheerder

Re: AVO 7 jaar Picknick combimeet?

Post by Admin » Tue 06 Apr 2010, 16:33

Noem een aantal data, dan maken we een lijstje! :)

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Tue 06 Apr 2010, 17:15

6 juni?
13 juni?
20 juni?
27 juni?

Nee dat zijn niet alle zondagen van juni, dat lijkt alleen zo :P

Wolf
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Wolf » Tue 06 Apr 2010, 18:44

zondagen vind ik eigenlijk niet zo'n goed idee, want dan zijn de winkels niet open en kan ik sowieso geen tante of moeder meeslepen zodat die kan gaan winkelenxD

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Tue 06 Apr 2010, 20:30

En op 6 juni is er weer zo'n concert, waardoor er weer wat mensen afvallen die graag naar zo'n picknick meeting willen.

Er is zo nu en dan een koopzondag, Wolf. Dat moeten we dan gewoon in de gaten houden :)

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 06 Apr 2010, 22:22

Juni klinkt al verleidelijker voor mij!
Ik heb namelijk maar 2 examens te gaan :)
Dus dat zou moeten lukken!
Vriendlief meeslepen wordt een ander probleem, maar ach, ik red het ook alleen ;)

Al wil dat niet zeggen dat het daarom juni moet worden :p
Ik ben benieuwd wanneer de andere kunnen en dan zien we weer verder!
Ik kan na half mei normaal meestal wel, behalven dan met pinksteren :p Die red ik echt niet ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Wed 07 Apr 2010, 17:23

Ik kan niet! Mijn ouders hebben het heel erg druk en ik dus ook (5 nichten gaan trouwen! ;__;)

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 07 Apr 2010, 23:14

KOGE-INU wrote:Ik kan niet! Mijn ouders hebben het heel erg druk en ik dus ook (5 nichten gaan trouwen! ;__;)
Zo! Dat is goed geregeld en dan is het zeker leuk als ze mooi weer hebben in mei/juni/en verder :)

Maar best jammer hoor. Maar er komt snel weer een andere meeting. Bruiloften maak je vaak maar 1 keer mee. Ik bedoel dan 1 keer per persoon ;) Per stelletje... Je snapt me vast wel! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sat 10 Apr 2010, 17:01

Op een non-concert dag kom ik niet... sorry dit klinkt misschien heel kortaf op deze manier. Maar ik heb geen baan op het moment en OV is niet bepaald goedkoop =x

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 11 Apr 2010, 14:59

Dat is zeker jammer. Maar er is vast wel een oplossing. Want dit zijn vaak redenen om niet naar een superleuke meeting te gaan (en waarom meetings hier niet doorgaan).

Heb je geen voordeelurenkaart? Dat heb ik namelijk zelf wel gedaan toen ik geen studie had en was zeer handig in de tijd dat mijn baan ook foetsie was.
Nog goedkoper: ken je niet iemand die met je mee kan reizen én een OVkaart heeft = 40% korting.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 14 Apr 2010, 23:33

Ik heb nog even nagedacht over de picknick en de combinatie van een concert. Een aantal mensen die willen komen, zitten eigenlijk al direct in de stress dat ze nog wel vooraan willen staan bij het concert. Dat is a-relaxed. Dat zal ook wel overkomen qua sfeer tijdens de picknick. Zij zullen waarschijnlijk ook vroeg weggaan. Er werd al aangegeven dat er met vrienden naar concerten gegaan wordt.

Voor diegene die niet naar het concert gaat is dat ook een beetje lullig. Ik heb liever een relaxte dag. Maar ik vind het ook jammer dat hierdoor meteen mensen afvallen.

Dat blijf je helaas toch wel houden. Maar toch!

Geef nu toe, het is niet relaxed om eerder op de dag naar een meeting te gaan, terwijl je in de rij wilt staan met je vrienden, omdat je vooraan wilt staan. Het is niet relaxed als je uiteindelijk niet vooraan komt te staan, omdat je naar een meeting bent gegaan.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sat 17 Apr 2010, 22:04

Nou tis niet dat ik vooraan wil staan, helemaal niet zelfs. Het is meer dat ik gewoon graag een tijd wilde weten zodat ik weet hoelaat ik met het clubje af kan spreken met wie ik naar het concert zou gaan XD

Maar ja, ik heb een voordeelurenkaart maar dan is het OV nog steeds onbetaalbaar ... vooral als je dus geen baan hebt =x

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 18 Apr 2010, 16:00

Lissy, ik ken je probleem. Dit had ik ook voordat ik weer begon met studeren. Het geld vliegt je portomonnee uit, maar als je leuke dingen wilt doen, gaat dat geld kosten. Misschien niet altijd, maar wel vaak.

Een begintijd zal rond 10 a 11 uur zijn, maar een eindtijd kan ik niet geven. Je kan mensen niet dwingen opeens te kappen, omdat ik persé naar het concert moet. En omdat ik me sowieso snel gehaast voel en niet op mijn geweten wil hebben dat mensen niet vooraan komen te staan, omdat we later van de picknick weggaan (dat hoort iets relaxed en gezelligs te zijn + we vieren zoveel jaar AVO, dus het is niet iets onserieus). Want misschien wil jij niet vooraan staan, maar er zijn genoeg die dat wel willen ;)

Dus mij lijkt een combimeet niet echt een oplossing. Maar zo te zien is er maar weinig animo nu voor de picknick.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Fri 23 Apr 2010, 00:49

Stem op deze poll! viewtopic.php?f=62&t=1439

Admin, algemeen account.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 02 May 2010, 14:10

We mogen misschien van geluk spreken dat het geen combimeeting met picknick op 2 mei is geworden. Het regent hier al sinds vanmorgen en dat zal in Utrecht ook het geval zijn. :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 07 May 2010, 11:06

Ik hoop echt dat het een leuke zomer wordt met heel wat droge dagen!
Want anders valt zo'n picknick lekker in het water ;)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Locked