FAQ: Contesten en wedstrijden

Vind hier leuke contests waar jij aan mee kan doen. Er worden contests gehouden van gedichten tot aan designen!
Post Reply
Admin
Beheerder
Beheerder

Post by Admin » Sat 01 Jan 2011, 15:39

Laatst bijgewerkt op 1 januari 2011

Q. Ik heb een leuk idee voor een wedstrijd, mag ik die ook starten?
A. Jazeker, je mag zeker een eigen wedstrijd starten. Heb je hulp nodig bij het starten van je wedstrijd of weet je niet zeker of de webstrijd niet te veel lijkt op andere wedstrijden? Stuur een PM (privébericht) naar 1 van de teamleden van het beheer (Fran, Dj_Robintje of Spitch TVB) en je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Q. Ik heb een contest gestart, wat moet ik nu doen?
A. Het is de bedoeling dat de wedstrijden bijgehouden gaan worden. Wordt er weinig gereageerd op je wedstrijd? Doe eens een poging om je wedstrijd te promoten. Dit kan op verschillende manieren. Plaats een link in je signature (handtekening) of promoot het op andere websites.

Tip: Probeer zo min mogelijk berichten achter elkaar te plaatsen in je wedstrijd met een reactie over dat er te weinig inzendingen zijn. Dit maakt de wedstrijd minder interessant.

Q. Een vriendin van mij heeft een contest gestart. Ze is een tijdje weg/ziek en kan niet op AVO komen. Mag ik hem dan overnemen?
A. De wedstrijd is de verantwoordelijkheid voor de persoon die hem gestart heeft. Maar mocht diegene om welke reden dan ook de wedstrijd niet in de gaten houden, dan kan het beheer de wedstrijd eventueel bumpen (omhoog gooien), maar dat mogen de leden van AVO ook. Heel graag zelfs! Een wedstrijd helemaal overnemen hoeft niet, het beheer houdt alle wedstrijden in de gaten!

Q. Mijn wedstrijd heeft een winnaar, maar ik ben niet goed in het maken van awards. Wat nu?
A. Geef dit door aan het beheer (Fran, Dj of Spitch) door middel van een PM (privébericht) en zij zorgen ervoor dat de awardmakers een award voor je maken.

Succes met het maken van je wedstrijd!

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Post Reply