Hebben jullie misschien zin in wat leuke wedstrijden?

Vind hier leuke contests waar jij aan mee kan doen. Er worden contests gehouden van gedichten tot aan designen!
Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Hebben jullie misschien zin in wat leuke wedstrijden?

Post by Fran » Mon 02 Jun 2014, 12:35

Eerlijk toegegeven, het is wat stil in dit subforum en de vraag is of er nog wel interesse is in leuke wedstrijden op het forum. In het verleden hebben we veelal ava + signatures, flyers, posters, fotografie wedstrijden gehad. Maar naar mijn mening wil het nog weleens vervelen om steeds weer hetzelfde te starten, vooral als er veel moeite gedaan moet worden om aan het minimum aantal (4/5 deelnemers) te moeten komen.

De wedstrijden hier op AVO Forum waren altijd voor de fun, zonder iets ervoor terug te krijgen (in sommige gevallen kreeg je een award) en ook niet al te moeilijk om aan mee te doen. Is hier nog interesse naar? Waar is momenteel interesse in?

Ik hoor het natuurlijk graag! :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: Hebben jullie misschien zin in wat leuke wedstrijden?

Post by Shizu » Mon 02 Jun 2014, 20:01

Om eerlijk te zijn:
Er is niet heel veel interesse van mijn kant

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 02 Jun 2014, 20:06

Ik heb ook liever dat je eerlijk bent. Bedankt voor je reactie. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 11 Jun 2014, 22:37

Ik heb het vaak moeilijk om mee te doen, maar blijf het wel leuk vinden. Natuurlijk moeten er wel nog mensen met interesse zijn =D Zodat er ook echt wat tegen elkaar kan worden gewerkt voor die contests :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 11 Jun 2014, 22:43

Dj_Robintje wrote:Natuurlijk moeten er wel nog mensen met interesse zijn =D Zodat er ook echt wat tegen elkaar kan worden gewerkt voor die contests :)
Vandaar dat ik ook de vraag stel. Het zou niet zo leuk zijn als ik een wedstrijd start en uiteindelijk twee deelnemers te hebben. Dat vindt niemand leuk.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 16 Jun 2014, 20:19

Ik vind het trouwens zelf moeilijk om met idee'tjes te komen.

De klassiekers hebben het elk een tijdje goed gedaan... Ik denk aan fotowedstrijden en ava en sig contesten.
Schrijfopdrachten liepen steeds moeizamer, al waren de inzendingen die er waren dan weer steeds van meer dan behoorlijke kwaliteit.

Misschien moeten we het eens opentrekken naar een iets vrijere creatieve opdracht, al brengt dat met zich mee dat inspiratie opdoen nog moeilijker is XD

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 16 Jun 2014, 20:23

Tegenwoordig zijn de weggeefacties populairder, gezien je daar iets echt wint ipv een stom awardje. Ja, ja! Ik zeg het maar even hardop. Volgens ligt dit er ook wel een beetje achter. Een tijdje terug kwam iemand al met een idee van het weggeven van een specifieke prijs (een soort van kadokaart), maar toen zag ik daar niks in. Want dat soort dingen zouden we dan uit eigen zak moeten betalen en is het dit nu helemaal waard? Tegenwoordig is het anders wat betreft de prijzen.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 17 Jun 2014, 21:43

Niet tegenover alles moet een fysieke prijs tegenover staan in mijn ogen. De eer is ook al interessant in mijn ogen.
Maar dat niet voor iedereen voor ;)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 18 Jun 2014, 09:34

Zo denk ik ook. Maar misschien is het achterhaald!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply