Persona 3 - THE HUNT (X3)

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
you-know
Sushi lover
Sushi lover

Re: Persona 3 - THE HUNT (X3)

Post by you-know » Tue 11 Oct 2011, 18:16

You-know was vandaag de stad in gegaan. Ze voelde zich een stukje veiliger, nadat er gisternacht 1 shadow verslagen was. Maar ze waren er nog niet. Er was nog 1 shadow over en vanavond zou er opnieuw een besmetting zijn. Tenzij ze de laatste pakte vandaag. You-know hoopte het. Ze was eerst naar Naganaki Tempel om de gevallen Avo’ers te eren en om bescherming te vragen aan de goden. Daarna was ze naar de Gekkoukan Middelbare school gegaan om naar de leuke Japanse leerlingen te kijken. De meisjes waren zo schattig, sexy en geweldig. (L) Op de terugweg naar het hotel nog nadromend van de Japanse scholieren drong er plotseling iets tot haar door. Een hint van de geest Spitch.
Twee rivalen die het samen tegen éénzelfde vijand opnamen.
Dit stuk ging over Vevina en Fran... Vevina was een gewone avo'ers en de rivaal van een gewone avo'er is de Shadow toch? Of niet. You-know begon al weer te twijfelen aan haar idee. Ze kon zich gewoon niet voorstellen dat iemand van de mensen waarmee ze al zo lang streed eigenlijk een Shadow was. Droevig sjokte ze verder naar het hotel.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 18:22

Die Spitch maakt graag andere mensen verdacht. Maar vertel eens you-know... waarom kan jij geen shadow zijn? Je hebt dan wel met mij en Darcy gestemd en we hebben hierdoor een shadow eruit gestemd, maar dat kan ook alleen maar spel zijn. Misschien is het afgesproken, want Dj was eigenlijk al een beetje verleden tijd doordat Darcy het opeens doorhad.

Of ben je toevallig een dromer? *hint hint*

In ieder geval zien we elkaar nu als rivalen, want we weten niet van elkaar wie wat moet voorstellen. Zijn we normale AVOers of een shadow of een dromer. Een dromer hoort toch te helpen En ondertussen worden leden afgeslacht.. of eigenlijk een beetje zombies gemaakt.

Ik heb dus al gestemd, terwijl ik het nog niet zeker weet. Daarnaast is het een beetje te stil.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Tue 11 Oct 2011, 18:56

Tja, ik kan zeggen omdat ik geholpen heb met het eruit stemmen van een shadow, maar dat hebben jullie ook. Of dat je mij beschuldigd om de aandacht van jezelf af te leiden. Maar eigenlijk zul je me gewoon moeten vertrouwen of niet. Het is jouw keuze. ;) Ik kan alleen, maar speculeren en hopen dat ik en de andere avo'ers het winnen van de Shadows.

Image

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Tue 11 Oct 2011, 19:00

Ik was de vreemde eend tijdens het stemmen omdat ik de reden waarom te random vond om massaal op haar te beginnen stemmen (dat nog niemand op DJ_Robintje had gestemd de voorbije dagen was de hoofdreden toch?) Maar ik ben toch heel erg blij dat ze er één bleek te zijn! Want als het aan mij had gelegen hadden we er vast geen Shadow uit gehaald :(
Ik heb trouwens nog wat posts herlezen en ik denk toch wel Darcy Maris' bedoelingen oprecht zijn nu. Dus vanavond stem ik niet meer op haar.

En als de hint van Spitch effectief wilt zeggen dat Fran een gewone AVO'er is, dan is mijn stem voor vanavond wel duidelijk!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Oct 2011, 20:33

Dag 5: Vermist

We zitten met een groot probleem vandaag! Super Darcy is sinds het gevecht van gisteren plots verdwenen! In haar kamer ligt enkel een briefje met de boodschap dat ze ontvoerd werd =S. Allemaal mooi wel in het Nederlands. Wie zou hier achter zitten?

(Resultaten komen snel!)

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 21:01

Ik heb spijt van mijn stem, denk ik.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Tue 11 Oct 2011, 21:12

Oh-oh, Fran, dat klinkt niet goed. Misschien heb je wel een Shadow te pakken. Of weet je iets wat wij niet weten?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 21:16

Wat ik weet, wat jullie misschien wel weten was: dat het nogal stil was vandaag en dat eigenlijk haast niemand had gereageerd op het feit dat er gister een shadow gepakt is, wat het voor mij moeilijker was om te gaan stemmen.
Wat jullie misschien niet wisten: Ik heb veel lopen dimdammen en dat weet de mailbox van Spitch!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Tue 11 Oct 2011, 21:25

XD Arme mailbox van Spitch. Maar ik snap wat je bedoelt. Mijn stem was ook op hoop van zege.:P

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 21:28

Ah mooi, ben ik niet de enige!

Maar even terug naar het verhaal: Oh jeee.... Darcy is ontvoerd! Wat zal er gebeurd zijn met haar???? :o :o

Twitter last.fm ko-fi?

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Tue 11 Oct 2011, 21:45

Hopelijk is ze oké! Zou mevrouw het trojaanse paard hiermee te maken hebben?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 21:53

Je bedoelt Dj Robintje? Die is toch foetsie?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Oct 2011, 22:40

Dag 5: Vermist – deel2

De verdwijning van Darcy maakte de overgebleven AVO’ers meer dan slechts nerveus. Waar was ze? Wie had ze? Was het een val? O nee, wat als… Wat als Darcy net de laatste overblijvende Shadow was? Wat als dit blaadje met de tekst “Bwahahahaha, ik heb je vriendin vastgezet, kom ze maar haaaaaalen als je durft!” bedoeld was als afleiding? Afleiding van het feit dat Darcy ergens in haar Super-pakje de straten eigenlijk onveilig aan het maken was!

Nee, maar… Dat zou gewoon wel kunnen!

Dat dit nu moest gebeuren, nu ze allemaal al hun ideeën op tafel hadden gelegd. Deze middag had alles zo duidelijk geleken. Mooncat vond you-know verdacht, You-know had het dan weer niet zo hoog op met Fran, Darcy hing aan de kroonluchter (don’t ask) en Fran, die koos uiteindelijk toch voor You-know. Waarom was ze plots zo fel in de verdediging gegaan? Waarom had ze het gevoel dat You-know sinds een aantal dagen zo enorm veranderd was?

Stemmen:
Fran: you-know
you-know: Fran
MoonCat: you-know
Darcy Maris: Darcy Maris

Ergens hoopte ze dat ze alsnog ergens gelijk had. Niet van het feit dat ze deze middag nog gedacht had dat you-know de laatste Shadow was, dan was al eng op zich, maar dat Darcy zomaar zou verdwijnen zodat ze lekker de bloeddorstige gekkin uit zou kunnen hangen? Dat leek op zich al raar. “We moeten haar vinden,” zei MoonCat ongelooflijk zelfzeker. Daar was iedereen het wel mee akkoord. Maar waar zouden ze haar dan moeten vinden? Wist MoonCat misschien meer?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Oct 2011, 22:45

Zie! Zie! Daarom heb ik dus spijt. Maar als ik anders had gestemd, dan was er geen meerderheid xD

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Darcy Maris
Otaku
Otaku

Post by Darcy Maris » Tue 11 Oct 2011, 23:08

BOEM!

Een harde klap echoede door het hotel! Geschrokken rende de AVO-ers naar de oorzaak van het geluid. Wat bleek? Daar lag Darcy op de grond, een deel van haar mantel nog aan de kroonluchter hangend. Wat bleek? Ze was ontvoerd, weggevlogen en vervolgens in de kroonluchter gevlogen! En niemand die haar door had gehad! En helaas had ze daardoor een stemronde gemist!

//What happened? Ik zat vandaag tot lang op school en was later thuis dan verwacht. Ik wilde Fran nog SMSen maar.... heb een tijdelijke mobiel zonder nummers. Dus dat werkte niet helemaal. >< Daar baal ik van >< Maar niks aan te doen >< //

Image

Locked