Annulment - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Locked
Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Annulment - THE HUNT

Post by Fran » Thu 06 Dec 2012, 16:41

Dj_Robintje wrote: You-know haalde deze drie mogelijkheden aan:
Kerr, Brody en Tyree.

Brody stemde vandaag niet... Was dat dom toeval? Met opzet?
Kerr stemde Brody, maar ook dat kan afleiding zijn!
En Tyree stemde Keltie, degene die wel meerdere leken te verdenken, onterecht blijkbaar.
Jij sluit de rest ook buiten vanwege de theorie van you-know?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 19:03

Misschien moeten we er maar even het totale lijstje bijhalen:

Calgary. - Kyle..... - Dallas... – Yestin,.. – Cam……. -Calgary.. - Keltie
Kerr..... - Sayer... - Kerr...... – Cam……. – Keltie….. - Yestin.. - Brody
Brody... - Rafferty - Sayer... - Cam …….- Keltie…… - Keltie.... - Brody
Dallas... - Rafferty - Evan.... – Evan…… - Cam…….. - Keltie.... - Keltie
Kyle..... - Rafferty - Kyle..... – Finley…….- Cam……. - Yestin... - Tyree
Tyree... - Tyree... - Dallas... – Finley…… - Brody….. - Keltie... - Keltie
Evan.... - Brody... - Greer.... – Kerr……… - Cam……. - Brody.... - Calgary
Sayer... - Tyree... - Greer... – Brody…….. – Cam…… - Yestin.. - Tyree

Rafferty - Evan.... - DOOD (gewone tempelier)
Greer... - Brody.... - Brody... - DOOD (gewone tempelier)
Finley... - Rafferty - Finley... – Finley..... - DOOD (Commandant.)
Cam..... - Calgary. - Calgary. – Kyle…..... - Brody.... - DOOD (Bezetene)
Yestin.. - Calgary. - Calgary. – Kyle……... - Brody….. - Brody - DOOD (Bezetenen)
Keltie... - Tyree... - Kerr...... -Evan ……...- Calgary… - Sayer... - Evan - DOOD (gewone tempelier)

Fran heeft ergens een punt. Waarom worden alleen Kerr, Brody en Tyree verdacht? You-know vertrouwt de Cam-stemmers uit de 4de stemronde, maar daar kan er ondertussen wel al iemand van zijn bezeten. Het houdt wel steek als je de laatste Abominatie zoekt uit de drie eerste Bezeten Tempeliers.

Brody stemde tijdens de 3de stemronde nog op Cam, maar daarna meteen op onschuldige Keltie. Werd Brody die dag de handlanger van de overgebleven Abominatie en dus zo de Bezeten Tempelier die gisteren een nieuw slachtoffer heeft gemaakt? Of was dit gewoon puur toeval? Gisteren stemde Brody bijvoorbeeld niet. Was hij echt niet online of is het een truc geweest om niet op te vallen op een dag waarop de Abominatie een nieuw vriendje mocht kiezen? Hmm... Brody is ook een tijd de focus geweest van de gekende Abominaties (stemrondes 4 en 5).

Kerr dan. Kerr stemt heel onregelmatig en heeft verder hetzelfde probleem als Brody. Net op dag 3 stemde Kerr nog op Cam, maar de dag erna al niet meer. Ook Kerr kan dus de derde originele Abominatie zijn. Kerr stemde wel een Bezetene eruit. Slim gespeeld?

Zowel Kerr als Brody hebben nooit samen gestemd met de eerder gevonden Abominaties. Ofwel zat er hier een sterk staaltje strategie achter, ofwel zijn ze onschuldig.

Van Tyree zien we enkel dat ze de dag nadat de derde Abominatie was gekozen, meestemde met de andere twee Bezetenen. Meteen na die dag veranderde dat en koos ze ervoor om zich op Keltie te focussen. Strategie? Werd er eerst samen gestemd om de kans te vergroten een onschuldige neer te halen om dan, wanneer er een Bezetene eruit gestemd werd, het stemgedrag aan te passen en zo verwarring te zaaien? Of was dat ene stemmoment gewoon stom toeval geweest? Tyree werd in het begin gezien als een onschuldige, maar dit veranderde meteen na stemronde 3 (nadat er een nieuwe Bezetene werd gekozen)

Nu even de andere spelers.

Calgary. Calgary lijkt wat wild te stemmen, maar hielp wel Cam te vangen. Ik las dat spelers geloven dat hij het nieuwe personage van As33kawaii is vanwege het niet stemmen tijdens de 5de stemronde. Calgary was bij de eerste twee stemronden DE focus van de Bezeten Tempeliers. Daarna werd Calgary met rust gelaten. Evan vond het niet stemmen tijdens stemronde 5 blijkbaar verdacht genoeg om tijdens de laatste stemronde op hem te stemmen.

Dallas hielp ook Cam te vangen, maar ging daarna op Keltie stemmen. Wil ze zo wildstemmers uit het spel halen of volgde ze gewoon de zelfde ideeën als alle andere Keltie-stemmers?

Zowel Calgary als Dallas stemden Cam eruit om daarna Keltie eruit te halen. Het idee dat ze onschuldig zijn net omdat ze op Cam stemden, is gegrond tot en met stemronde 6. Er is nu een nieuwe Abominatie bijgekomen, wat betekent dat ook zij misschien niet meer zo onschuldig kunnen zijn!

Kyle... Kyle heeft de Commandant eruit helpen schoppen bij stemronde 3, maar is daarna meteen aan een afstraffing van de Abominaties gegaan. Strategie of is Kyle na de misstap met de Commandant gewoon in warpdrive gegaan?

Evan is één van de mensen die Cam eruit hielp stemmen, maar daarna precies niet meer weet wie wat zou kunnen zijn. Het is moeilijk om te weten wat of wie hij is als we af moeten gaan op zijn stemgedrag.

Sayer heeft veel mee van Kyle. Ook zij ging als een speer door de Abominaties na stemronde 3. Het enige verschil met Kyle is dat ze de Commandant nooit dood heeft gewild. Tot hiertoe heeft ze een enkel de dood van Greer op haar geweten. Is ze iets op het spoor of werd ze een handlanger van de slechterikken bij stemronde 3 om daarna een omgekeerde strategie toe te passen? Hmm...

Ook voor Kyle, Evan en Sayer geldt dat ze allemaal mogelijk de tweede Bezetene zijn.

De beste strategie lijkt hier om eerst voor de Abominatie te gaan die er al was voor de laatste stemronde. Van die hebben we al meer informatie.

Zijn er trouwens al meer theorieën over welk personage er door welke AVO'er wordt gespeeld?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Thu 06 Dec 2012, 19:15

Iedereen houdt van mij theorie! :D
Behalve Spitch. :P

Waarom zouden mensen gedacht hebben dat Keltie bezeten was?
Ik kan het niet geloven. Arme meid.
Ze had duidelijk geen idee wat er aan de hand was.
Moge ze rusten in vrede.

Maar wij levende hebben nog een taak op ons.
We zullen nu ons nog beter moeten groeperen.
En eensgezind stemmen.
Voor mij is iig nog 1 bezetene duidelijk, wie de ander is, blijft voor mij een raadsel.
Maar we zullen de stemming van vanavond ook afwachten.
De mensen die ik eerst buitengesloten had, zijn nu weer verdacht.
Iedereen kan nu bezeten zijn.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 19:18

Niet vergeten stemmen, mensen!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 06 Dec 2012, 19:19

Interessant om dit allemaal op een rijtje te zetten, het doet zelfs you-know twijfelen, lees ik?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 19:29

Fran wrote:Interessant om dit allemaal op een rijtje te zetten, het doet zelfs you-know twijfelen, lees ik?
Dat is het plan XD. Maar ik manipuleer dan ook graag.

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Thu 06 Dec 2012, 19:50

Ik twijfel er niet aan dat als de bezetene slim geweest is en mijn theorie gelezen heeft, juist iemand die Cam gestemd heeft, gekozen heeft om ook bezeten te worden.

Tenminste, dat zou ik doen.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 19:59

Dus dan zou de tweede Abominatie ofwel Calgary, Dallas, Kyle, Evan of Sayer zijn.

---EDIT---

Stemmen stopt nu!! =) Wie o wie zou er vandaag uitvliegen? ^^

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 06 Dec 2012, 20:22

you-know wrote:Ik twijfel er niet aan dat als de bezetene slim geweest is en mijn theorie gelezen heeft, juist iemand die Cam gestemd heeft, gekozen heeft om ook bezeten te worden.

Tenminste, dat zou ik doen.
Kan. Maar dat hoeft ook weer niet.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Thu 06 Dec 2012, 20:32

*kijkt om zich heen*

"ik verveel me, nou weet ik dat ik de laatste tijd vond dat er wel erg veel gekke dingen gebeurde maar dr mag van mij wel weer een beetje actie in komen"

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 20:35

Inderdaad Fran, het hoeft niet, maar het is wel een prima manier van denken. "Wat zou ik doen als ik de Abominatie was?" Natuurlijk kan het altijd zijn dat you-know zelf de Abominatie is en zo dus iedereen van haar echte plannetje probeert weg te leiden!!!

---

De verveeldheid van Senoerja maakt haar extra vervelend voor haar mede-Tempeliers. Plots vonden mensen losse poten onder hun bedden of emmers met water boven de deuren.

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Thu 06 Dec 2012, 20:44

*hihihihi sluipt weg*

"als niemand met mij wilt dobbelen dan wordt ik toch een ware plaaggeest" *knipoog*

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Thu 06 Dec 2012, 21:08

Adriek heeft z'n ogen op senoerja *verdacht* :D
Maar goed, ik ben zelf ook geen dobbelfanaat...*kom laten we wat drinken, lyrium of zo?*

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 06 Dec 2012, 21:39

Is bier ook goed?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 06 Dec 2012, 22:02

Maar Senoerja's plagen wordt steeds erger. De afgezaagde poten en emmertjes water werden al snel gaten in broeken op ongemakkelijke plekken, bruine zeep op gevaarlijke trappen, kontbijtende slangen in toiletten, bijtende goedjes op handvaten... Jaja, ze is goed op dreef! Maar niet iedereen kan er zo mee lachen. Vooral Calgary, Kyle en Sayer vinden na een kont vol tanden en derdegraads verbrand te zijn dat het zo wel genoeg is geweest. Mokkend moet Senoerja het plagen dus staken en terug keren naar de vervelende verveling...

Alhoewel... Wat hebben die andere over haar te zeggen? Niets toch? Wat denken ze wel. Die Tempeliertjes. Die leeghoofden. Als ze denken dat ze haar kunnen vertellen wat ze moet doen, hebben ze het goed mis! -Ik zal ze leren,- denkt Senoerja en sluipt daarna stiekem naar de kelder van de Toren. Terwijl de andere van hun Lyriumdosis of bier genieten, verandert senoerja's gedaante... De stoere vrouw reist tot aan het plafond van de kelder. Haar vel rekt uit tot er overal donkere pieken zitten en haar gezicht vervormt zich tot een neusloze wolvenmuil met zes ogen. De demon lacht luid en begint aan een vloek. Die domme, domme mensen... Ze hadden haar met rust moeten laten. Niemand gaat in tegen een Trotsdemon.

De plotse puls van magie schrikt de Magiër op. "Wat was dat?" vraagt hij de andere Tempeliers. Zij hebben echter niets gevoeld. "Wat is wat?" "Ik voelde iets..." De Magiër gaat rechtstaan en kijkt onrustig om zich heen, alsof hij de omgeving aan het scannen is. "Er is iets gaande, ik voel het aan mijn water..." Iemand rolde met haar ogen. "Natuurlijk is er iets gaande. Misschien heb je het nog niet gemerkt, maar we zitten met Bezeten vrienden en-" Maar de laatste woorden heeft de Magiër zelfs niet meer gehoord. Hij rent en rent, in de richting van de puls. Dit is ernstig...

---

Stemmen:

Calgary - Tyree
Kerr - Brody
Brody - Evan
Dallas - Brody
Kyle - Tyree
Tyree - Kerr
Evan - Kerr
Sayer - Tyree

---

De anderen besluiten te volgen, ook al hebben ze geen idee wat dat 'gevoel' nu zou mogen zijn. Voor hetzelfde geld lokte die kerel hen gewoon in de val. "We missen Tyree!" merkt iemand slim op, maar slikt de woorden al snel in wanneer ze met z'n allen in de kelder staan. Ze missen Tyree helemaal niet. Tyree, Senoerja, staat voor hen, uitgerokken en vervormd. Het monster grijnst breed. "Wat leuk dat jullie zijn komen opdagen... Ik verveelde me net..." De anderen trekken grote ogen. Zo'n monster hebben ze nog nooit gezien. Het is minstens dubbel zo groot als de vorige demonen en minstens vijf maal zo krachtig! Dit wordt een lastig gevecht...

Een Tempelier kan het gewoon niet aan. "Nee. Nee, ik durf het niet!" roept hij en probeert te vluchten, maar dat is buiten de Abominatie gerekend. Het moment dat de man de deur bijna heeft bereikt, slaat deze dicht en sluit van de buitenkant. Het Tyree-monster schudt haar hoofd. "Wat stout van je... Weglopen terwijl ik alleen maar met je wil spelen!" Met een enkele blik van haar zes ogen, vliegt de bange Tempelier door de lucht en knalt tegen Sayer aan. Ook Calgary moet aan dezelfde behandeling geloven en vliegt dwars door een toren van koperen potten. "Jullie dachten me de les te kunnen spellen hè?"

Het monster lacht knorrend. Het is zo'n vreemd geluid dat enkele Tempeliers niet meteen weten wat ze ervan moeten denken. Is dit nu hoe zo'n groot ding lacht? Wat grappig. Zo grappig dat enkelen zelfs beginnen te grinniken. De Trotsdemon begrijpt het niet helemaal en wordt kwaad. "Waar lachen jullie om? Stop daarmee! Stop daarmee of ik sla jullie allemaal tot moes!" De woorden zetten de Magiër aan het denken. Het monster kan niet tegen lachen? Maar natuurlijk! Trots wil niet worden uitgelachen! "Iedereen, lach ermee! Lach haar uit?" De Demon wordt woest. "Wat zeg je daar?" "Dat je oksels stinken als een beerput, dat zeg ik!" De Magiër steekt zijn tong uit, nanananana't wat en begint hard te lachen.

Het lijkt te werken. Het monster is zo hard bezig met al dat gelach, dat het zich vergeet te focussen op de angst van sommigen. Meer en meer Tempeliers beginnen mee te doen. "Je ben zo lelijk als mijn schoonmoeder!" roept er iemand. "Ik heb een pukkel op mijn kont dat precies op jou lijkt!" roept een ander en steeds weer maakt de Abominatie zich drukker en drukker tot ze al haar opgeroepen energie terug naar binnen heeft getrokken. "Jullie! Jullie! AAARGGG!!!"

Het monster begint te gloeien. Ze heeft veel te veel energie terug naar zichzelf getrokken en staat op ontploffen. "Iedereen! Ga bukken!" tiert de Magiër, hopend dat iedereen dat ook zal doen. "Ga bukken of liggen en sluit je ogen!!!" Iedereen, bang dat ze anders blind en/of weggeblazen zullen worden, springt tegen de grond en beschermt zijn ogen. De Magiër ziet zo meteen zijn kans om een beschermend schild op te roepen en de zwaarddragers nipt nog te kunnen redden van de enorme schokgolf dat de stervende Abominatie teweeg brengt. De hele toren schudt ervan! Maar wanneer het stof gaat liggen, is alles weer rustig. Mensen zijn gewond, maar overleven het en gelukkig staat de toren er nog. Voor hetzelfde geld stortte het gewoon in.

Goed gespeeld. Tyree was een Bezeten Tempelier, gespeeld door senoerja.

---

Aangezien senoerja één van de twee bezetene is, kan ze niet terug in het spel worden gebracht als een gewone Tempelier aangezien ze al weet wie de overgebleven Abominatie is. Het spijt me, senoerja, maar je kan alleen terugkeren als je mede-Abominatie over twee dagen een leeg personage kiest als vriendje!

Je bent echter wel altijd welkom om te spoken en je zegje te doen in de Buiten-Hunt praatjes =)

Image

Locked