Guild Wars Hunt - Inschrijvingen

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Dec 2012, 17:07

Idee:
De verreizing van de Draken in Tyria, bedreigt het bestaan van alle leven op de planeet. De vijf prominente rassen moeten, ongeacht hun onderlinge verschillen, de handen (en klauwen) in elkaar slaan om dit gevaar te stoppen. Echter zien enkele individuen de kans om de wereld naar hun eigen wil te veranderen met de hulp van deze Draken en proberen de culturen van Tyria van binnenuit te breken en te onderwerpen. Het is aan de spelers van de hunt om deze spionnen te vinden en uit te schakelen voor ze jullie uitschakelen... of inlijven ;).

We spelen opnieuw 20 personages, 4 voor elk ras. Als speler mag je voor het verhaal eender welk ras kiezen, los van het personage dat je krijgt voor het spel (bijvoorbeeld: Spitch kiest ervoor om een Asura te zijn op het forum, maar krijgt achter de schermen de rol van Kroll, een grote gigantische kat X3).

Rassen:

Om een leuke keuze te maken voor het spel, zijn hier de 5 rassen met de geassocieerde stereotypen.

Image
(Bron: http://www.guildwars2.com)

1. Asura

Image
De Asura zijn een oud ras van kleine, snuggere, arrogante magische wetenschappertjes. Na jaren diep in de aarde te hebben gewoond, maken ze nu de bovenwereld gek met hun thesissen en verhandelingen. Het is het enige ras met de kennis voor het maken van werkende teleportportalen.
De Asura maken in hun cultuur geen onderscheid tussen de geslachten, al zouden grote oren bij jongens wel een schoonheidsideaal zijn. Magie is een vorm van wetenschap voor hun.

2. Sylvari

Image
De Sylvari zijn het jongste gekende ras en bestaat volledig uit humanoïde planten die onder de Bleke Boom wisten te ontwaken. Elke Sylvari is gelinkt aan de Boom via de Droom en hoopt de algemene kennis van het ras verder uit te breiden door de gekste avonturen te beleven en deze met de Droom te delen. Ze zijn nieuwsgierig, naïef en enthousiast, maar ook ridderlijk en eervol. Andere rassen noemen hen wel eens lachend dansende groenten.
De Sylvari zien er duidelijk mannelijk of vrouwelijk uit, maar zien zelf geen verschil. Ze kunnen een heel erg sterke liefde ontwikkelen voor iemand waar ze naar opkijken, ongeacht diens gender of ras.

3. Mensen

Image
De Mensen hebben in hun gevecht met de Charr jaren terug veel van hun territorium verloren, maar laten zich niet zomaar kisten. Ze zijn misschien niet de sterkten, maar geven nooit zomaar op.
De Mensen en Charr kunnen het ondertussen wel weer met elkaar vinden, al blijft er een zekere rivaliteit bestaan.
Mensen geloven in een godenpantheon.

4.Norn

Image
De Norns zijn goedhartige, breedgeschouderde reuzen die leven voor het spel en de jacht. De kans is groot dat je hen drinkend en luidkeels hun exploten verkondigend aantreft in de herberg. Vriendelijke reuzenvikings zeg maar.
Norns kijken op naar de Helden uit het verleden en hopen ooit ook een onderdeel te worden van hun geschiedenis. Ze geloven in de Geesten van de Natuur en hebben de kracht om in een weerdier te veranderen dat correspondeert met de Natuurgeest die hen het meest genegen is.

5. Charr

Image
De Charr zijn katten die leven voor de krijgskunst en het gevecht. Hun lange oorlog met de Mensen heeft zijn sporen nagelaten, maar nu zijn ze uitgegroeid tot een steampunk wereldmacht.
Charrs worden als ze nog klein zijn weggehaald bij hun ouders voor opleiding. Hun oorlogsgroep en legioen zien ze als echte familie. Terwijl de oudere generatie Charr nog een zekere rivaliteit heeft met de Mensen, vindt de jongere generatie het al helemaal niet erg meer om een niet zo harige vriend te hebben. Charrs zijn redelijk bruut/ reageren als soldaten. Het zijn atheïsten.

Deelnemers:
DJ_Robintje
Fran
Senoerja
you-know
Martine
Anouschka

Wie doet mee?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: Guild Wars Hunt - Inschrijvingen

Post by Dj_Robintje » Tue 11 Dec 2012, 17:51

Whoop whoop!
Ja, ik ben benieuwd hoe je hier weer wat rond zal breien eens er wat volk is en jij een nieuwe periode hebt waarin je tijd (en inspiratie) hebben.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Dec 2012, 19:14

Leuk! Ik zet je op de lijst, DJ.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 11 Dec 2012, 21:51

Moet ik nog zeggen of ik meedoe of niet, of is het wel duidelijk? :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Tue 11 Dec 2012, 22:54

jup hunten is leuk ik doe mee

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 11 Dec 2012, 23:31

Joepiejee X3. Ik zet jullie beide meteen op de lijst!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 12 Dec 2012, 16:11

Wanneer beginnen we? Want mijn examenweek begint morgen.. :'D

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Wed 12 Dec 2012, 16:21

Oh, pick me, pick me!
I wanna join!

Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Wed 12 Dec 2012, 17:49

Ik doe natuurlijk ook mee!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Dec 2012, 21:18

Leuk dat er nu al zoveel aanmeldingen zijn, als het zo door gaat hebben we straks meer deelnemers als bij de vorige hunting! :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 12 Dec 2012, 21:21

Misschien zijn er wel enkele die hebben meegelezen en denken 'dat wil ik ook proberen!'

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 12 Dec 2012, 23:08

Vers vlees is alleen maar welkom. ;D :D :D :D
Netals de oude bekenden! :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Thu 13 Dec 2012, 18:09

SuperShizuko wrote:Wanneer beginnen we? Want mijn examenweek begint morgen.. :'D
Er is nog geen datum beslist, maar we zouden achter je examenweek kunnen beginnen als dat goed is voor iedereen hier.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 13 Dec 2012, 20:24

Ik vind het geen probleem! Als we hierdoor misschien nog meer deelnemers kunnen strikken, dan is het alleen maar fijn!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 13 Dec 2012, 22:16

Dan begin je... Vlak voor kerst?

Dat wordt voor mij moeilijk, maar bij voldoende deelnemers fie kunnen, wil ik niet de pretbederver zijn en dan pas ik gewoon ;)

Image

Post Reply