Guild Wars 2 - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Guild Wars 2 - THE HUNT

Post by Fran » Sat 26 Jan 2013, 23:10

"En wie weet valt er wel iets te vieren!"

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 26 Jan 2013, 23:19

Verhaal:

Er was een reden waarom niemand meer bang leek, waarom er alleen nog maar over drank en taarten gesproken werd, waarom niemand zag dat de muren al lang niet meer recht waren en er een aantal klanten doodleuk door de lucht aan het zweven waren. Niemand in heel Lion's Arch was in werkelijkheid bij bewustzijn. Niemand, behalve Len.

De Piraat voelde zijn hartslag echoën in de dikke mist rond hem. Boven de stad hing de silhouet van Zhaitan, de Oudser Draak van de Dood. Het was slechts een illusie, een weerspiegeling van wat er in het zuiden van het continent aan de hand was. De Draak was wakker en woest om het falen van de Organisatie. De invasie van Lion's Arch had al lang gebeurd moeten zijn, maar in plaats daarvan werd de poort naar de stad vernietigd nog voor de Draak er gebruik van had kunnen maken. Nu was het aan hem, de Charme van de Zeeën, om aan de wens van de Draak te voldoen. Len staarde naar het mes in zijn handen. Hij kon niet meer herinneren wie het had gezegd, maar het was zeker waar... Niemand kon de macht van de Oudser Draken bedwingen. Wat de Organisatie al die tijd had geprobeerd, had maar één wezen ten goede gekomen: de meest verrotte Draak van hen allemaal. En nu... nu was het te laat om te stoppen. Te laat om de Draak de rug toe te keren. Sowieso stond dit nu te gebeuren, of hij het nu wilde of niet. Zijn ziel was al lang in het bezit van Zhaitan en zijn lijf? Die was nu eenmaal de laatste schakel...

(Wordt vervolgd. Ik zet deze hier al even zodat jullie zien hoever ik zit ;))

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 26 Jan 2013, 23:34

Niet bij bewustzijn? Nou ja, interessant! Dan zullen we alle gebeurtenissen die jij beschrijft niet eens ècht bewust meemaken?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 27 Jan 2013, 02:36

RESULTAAT:

1) Len D'Alessio - Jonfrid Vilppisdottir
2) Jonfrid Vilppisdottir - Len D'Alessio
3) Newlyn - Len D'Alessio

Vervolg Verhaal:
Spoiler: weergeven
Bloed. Het mes bleef lichtjes tussen zijn ribben steken terwijl het warme vocht langs zijn vingers weg gleed. De dikke druppels spatten in fantastische patronen open op de grond. In het vreemde licht dat over de Mistwereld scheen, leek het bloed wel op te lichten. Nog even, met zijn laatste krachten, prevelde de piraat nog een laatste iets: "Voor... Draak..." De vloek was gebroken. Eindelijk was de Draak vrij!

Een oorverdovend gebrul buiten maakte de gasten van de herberg wakker. Gedesoriënteerd tuurden ze om hen heen tot een tweede brul hen allen naar buiten lokte. Het zicht van de Draak was afgrijselijk en het feit dat de hele stad zich in een andere dimensie bevond, maakte de ervaring er niet veel beter op. Voor een moment van zo'n... waarschijnlijk 127 minuten en 36 seconden, stond iedereen er als genageld bij, maar dan...

De derde brul. De derde brul maakte het allemaal werkelijkheid. Paniek brak uit en al snel was er een ontzettend lange wachtrij voor de latrines. Gelukkig waren er nog de krijgers uit de Zwarte Citadel, de overgebleven Serafijnen en de gebundelde macht van Jonfrid en Newlyn om de dag te redden. Of toch op z'n minst een poging te wagen. "Hier hebben we voor getraind!" schreeuwde DJ terwijl ze naar iets zocht om naar de Draak te gooien. Dat werden dan maar een paar stoelen en tafels terwijl het gemengde leger eerder met pijlen, messen, speren en geweren aan het werk ging. Niets bleek echter voldoende inpakt te kunnen leveren. Zelfs de weggekatapulteerde ton drank, waar menig Norn traantjes om liet, haalde gewoonweg niks uit. Het gevecht leek nu al verloren.

Dat was echter buiten Fran gerekend. In een vlaag van zinsverbijstering gooide ze de resten van haar notentaart recht in de muil van de draak. Eerst leek er niets te gebeuren. Het zag er zelfs naar uit dat de Draak best een positieve review ervoor neer wilde leggen, maar toen gebeurde het. De zwarte huid van de Draak begon langzaamaan rood te kleuren. Dikke puisten borrelden van onder het dikke leer op. Meneer-mevrouw de Draak... was allergisch aan noten. Meteen werden alle voorraden noten uitgeladen en op de Draak afgevuurd. Het monster kon geen kant meer op en ja, eindelijk, na zo'n lang gevecht was het eindelijk zo ver! De Draak stuikte ineen, verzwakt door een hartaanval, en stierf ter plaatse waarna ze uiteen barstte in een geweldige magische storm. De magie bekogelde de stad met dikke sferen licht. Even was er niets behalve een dikke streep licht te zien en dan...
Lion's Arch en de rest van Tyria zijn gered!!!

Gefeliciteerd, Avonturiers!! Jullie hebben de wereld gered van een Oudser Draak!

Len was de laatste Spion en werd gespeeld door you-know.
Jonfrid werd gespeeld door Fran, Newlyn door DJ. Beide waren gewone Avonturiers!

Bij deze wil ik alle deelnemers bedanken:
Chachamaru
Anouschka
DJ_Robintje
Fran
Senoerja
you-know
Martine

Bedankt dat jullie elke dag opnieuw terug kwamen om te lezen en te stemmen!!! Zonder jullie was er helemaal geen spel geweest ^^

En van harte gefeliciteerd aan Fran en DJ, die toch wel op een heel erg straffe manier het spel naar hun hand wisten te zetten bij de voorlaatste stemronde. Proficiat voor het winnen van het spel!

Opnieuw zijn er, om het einde te vieren, Signatures die jullie allen mogen gebruiken ^^. Ditmaal zijn er vier, twee voor de deelnemers en twee voor de winnaars. Zie de spoiler tag!
Spoiler: weergeven
Winnaars:
Image
Image

Deelnemers:
Image
Image

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 27 Jan 2013, 12:30

PFFFFFFFFFF, wie had dat kunnen weten.. allergisch voor noten! Als we dat eerder hadden geweten.... dan hadden al die onschuldigen niet hoeven sterven en waren we niet met z'n tweetjes over. Weinig om elkaar een high five te geven, maar toch: goed gedaan Dj! Wij twee waren de twee overgebleven onschuldigen. Jonfrid is de naam!

Natuurlijk mijn dank aan Spitch voor het voortreffelijk werk dat ze heeft geleverd als huntingmeesteres. Zoals altijd fantastisch schrijfwerk!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 27 Jan 2013, 12:59

Fran wrote:PFFFFFFFFFF, wie had dat kunnen weten.. allergisch voor noten! Als we dat eerder hadden geweten.... dan hadden al die onschuldigen niet hoeven sterven en waren we niet met z'n tweetjes over. Weinig om elkaar een high five te geven, maar toch: goed gedaan Dj! Wij twee waren de twee overgebleven onschuldigen. Jonfrid is de naam!

Natuurlijk mijn dank aan Spitch voor het voortreffelijk werk dat ze heeft geleverd als huntingmeesteres. Zoals altijd fantastisch schrijfwerk!
Goed gespeeld, Fran. Dat was echt een slimme zet om voor de voorlaatste stemdag zo ontzettend vroeg al een stem uit te brengen. Had je dat niet gedaan, was het spel helemaal anders gelopen!

En o jee XD. Dank je wel. Ik ben heel blij dat je ervan genoten hebt.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 27 Jan 2013, 15:59

Het was zeker een leuke hunt!
Ik was niet zo veel aanwezig als zou moeten, maar dat maakte het niet minder leuk!

En ik blijf dus echt genieten van de verhalen =D Spitch, je bent echt gewoon geweldig!!!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Mon 28 Jan 2013, 09:45

Spitch TVB wrote:Goed gespeeld, Fran. Dat was echt een slimme zet om voor de voorlaatste stemdag zo ontzettend vroeg al een stem uit te brengen. Had je dat niet gedaan, was het spel helemaal anders gelopen!

En o jee XD. Dank je wel. Ik ben heel blij dat je ervan genoten hebt.

Inderdaad. Ik was overtuigd door you-know dat het slim was om weer allebei op hetzelfde te stemmen, omdat de eerste stem zou tellen. Achter was het beter geweest als Len ook op Turai had gestemd.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Jan 2013, 10:46

Ik had besloten om direct nadat het verhaal online was een stem door te geven. Ik heb even snel gekeken en toen begon het belletje te rinkelen. En uiteindelijk maakte you-know het mij erg makkelijk. XD Maar het was allemaal wel laat ontdekt. Maar je weet het maar nooit. Het kan altijd dat de andere onschuldige het niet doorhad en dan stem je alsnog verkeerd.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Mon 28 Jan 2013, 11:40

Ja, sorry Martine, ik had gedacht dat ik de eerste zou zijn. Maar nee, Fran zat lekker in de weg. :P Het was inderdaad beter geweest als ik ook op Turai had gestemd.

Ik moet wel zeggen dat ik dit keer erg veel moeite had om de mensen van het forum aan hun spelpersonages te koppelen. Op begeven moment was het vrij duidelijk dat Senoerja de wachter was, maar toen had ik nog geen idee welk karakter zij bestuurde. Hetzelfde had ik met Martine. De rest was minder belangrijk, omdat hun naam al genoemd was bij het wisselen van karakter door het eruit stemmen, waardoor ze nooit de originele spionnenbestuurder konden zijn. Is de hunt afgelopen zit ik nog steeds in mijn theorieën. :P

Goed gespeeld iedereen en extra applaus voor Spitch!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 30 Jan 2013, 00:38

Graag gedaan, you-know. Graag gedaan. ^_^

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 30 Jan 2013, 12:58

you-know wrote:(...) Goed gespeeld iedereen en extra applaus voor Spitch!
*buigt* Dank je wel you-know.

Ik zou graag m'n 'game' wat opvoeren en aanpassen zodat mensen er sneller 'inkomen'. Iemand ideeën? Jullie kunnen de feedback plaatsen in het Buiten Hunt Praatjes topic =).

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Thu 31 Jan 2013, 13:17

Ik denk erover na Spitch :)
Ik hoop met wat nadenken misschien met wat opties te komen :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply