Guild Wars 2 - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Post Reply
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Guild Wars 2 - THE HUNT

Post by Spitch TVB » Wed 02 Jan 2013, 14:58

Guild Wars 2 - THE HUNT
Speltopic

Image
(Bron: http://www.guildwars2.com)

Algemeen spelverhaal:
De ontwaking van de Oudser Draken in de wereld van Tyria bedreigt het bestaan van alle leven op de planeet. De vijf prominente rassen (de Mensen, de katachtige Charr, de reusachtige Norn, de kleine maar slimme Asura en de uit een boom gegroeide Sylvari) moeten, ongeacht hun onderlinge verschillen, de handen (en klauwen) in elkaar slaan om dit gevaar te stoppen. Echter zien enkele individuen de kans om deze chaos te gebruiken om de wereld naar hun eigen wil te veranderen en proberen ze zo de culturen van Tyria van binnenuit te breken en te onderwerpen. Het is aan de spelers van de hunt om deze spionnen te vinden en uit te schakelen voor ze jullie uitschakelen... of inlijven.

---

Personages:

We spelen in dit spel met 20 personages met een willekeurige invulling qua rassen. We maken een onderscheid tussen de speelpersonages en de persoonspersonages. De Speelpersonages zijn deze die daadwerkelijk een onderdeel vormen van het spel en dus kunnen sterven. De Persoonspersonages zijn deze die we voor onszelf maken om mee te doen aan het verhaal.

1) Speelpersonages

De 20 speelpersonages zijn de pionnen in het spel. Elke deelnemer krijgt bij aanvang van het spel 1 van deze speelpersonages onder zijn of haar hoede. Elk personage heeft een eigen rol in het spel en is dus een identiteit dat de echte spelers, jullie dus, geheim dienen te houden. Om deze reden wordt er gebruik gemaakt van Persoonspersonages op het forum zelf.

-

2) Persoonspersonages:

Zoals in andere hunts, zullen er weer verhalen en theorieën worden gepost. Iedereen mag hier zelf een ras en persoonlijkheid voor uikiezen, maar gebruikt wel zijn/haar eigen AVO-nickname als nickname voor hun Persoonspersonage.

Voorbeeld:
Spitch kreeg de roll van Charr personage 'Kroll' achter de schermen, maar kiest ervoor een Asura te spelen op het forum. Ze zal zich dus gedragen als een Asura tijdens het posten, terwijl ze ervoor probeert te zorgen dat haar personage veilig blijft.

Tip: als je niet goed weet hoe je een bepaald ras zou moeten spelen, kies er dan gewoon voor om een Mens te zijn =). Lekker simpel.

-

3) Rollen:

De rollen zijn uiterst belangrijk!! Terwijl het ras en gedrag van de personages allemaal leuk is voor verhalen, gaat het eigenlijk allemaal om de verborgen rol die ze hebben. De 3 rollen zijn:

A. De gewone personages
B. De Spionnen
C. De Wachter

A. De gewone personages

De gewone personages zijn in feite avonturiers die erop uit trekken om hun wereld te beschermen van de corruptie. Ze zijn er niet voor getraind, maar doen wat ze geloven dat ze moeten doen voor de toekomst.

Het grootste deel van de personages zijn dergelijke avonturiers. Elke speelavond stemmen ze via PM of mail VOOR 20:00 op het personage waarvan ze geloven dat die zich het meest verdacht heeft gedragen. Deze PM/mail wordt gewoon naar mij (Spitch) gestuurd.

Hoe winnen? Het personage met de meeste stemmen tegen, sterft. De gewone personages/Avonturiers kunnen enkel winnen door goed samen te werken en alle Spionnen snel te vinden!
Wat je zeker NIET mag doen: is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is niet goed!!!)

B. De Spionnen

De Spionnen zijn Avonturiers die overgehaald werden door groepen die de chaos die de draken veroorzaken willen gebruiken om de wereld naar hun eigen hand te zetten. De meeste Spionnen worden lid van de club vanwege de macht die het met zich meebrengt, anderen vinden dat de gewone Avonturiers falen en er nieuwe, minder morele wegen bewandeld moeten worden om de wereld te redden. Nog andere houden gewoon van moorden of zijn er voor de kennis. Wat de reden ook moge zijn, Spionnen blijven een duistere plaag met hun psychopathische streken. Of toch voor iedereen die hun wereldbeeld niet begrijpt.

De Spionnen zijn de enige die elkaars rol kennen onderling. Met andere woorden: ze kunnen dus samenspannen om de andere spelers uit het spel te zetten. De Spionnen recruteren om de drie dagen. Dit kan door de naam van de nieuwe recruut te PMen naar mij, Spitch =).

De Wachter kan enkel gerecruteerd worden na een tweede keer te proberen. Met andere woorden: als de Spionnen mij voor de eerste keer de naam sturen van de Wachter, zal deze niet worden gerecruteerd. Hij/zij weigert en leert de naam van één van de spionnen. Proberen de spionnen bij de volgende recruteerdag het nog een keer, dan geeft de Wachter toe en wordt deze ook een Spion.

Op normale dagen stemmen de Spionnen mee met de rest. Ze laten niet blijken dat ze anderen in de rug aan het steken zijn.

Hoe kan je als Spion winnen? De Spionnen winnen het spel wanneer het spel zo gekeerd is dat ze in de meerderheid zijn. De wereld kan dan aan hun macht worden onderworpen. Als het hen lukt de Wachter te recruteren, is dat alleen maar een PLUS!
Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is nog altijd niet goed!!!)

C. De Wachter

De Wachter is een Avonturier met de gave om mentaal de Mistwereld, een soort van andere dimensie waar de Mensengoden zich zouden bevinden, te betreden. Hij/zij kan een lid van gelijk welk ras zijn, dus ga je daar maar niet op baseren ;).

De Wachter blijft een gewoon persoon en heeft dus geen ijzeren wil. Hij/zij kan een eerste babbel met Spionnen nog afslaan, waarbij hij het gezicht van de Spion die hem benaderde zal herinneren, maar kan daarna geen neen meer zeggen. Met andere woorden: ook de Wachter kan gerecruteerd worden.

De Wachter kan de Mistwereld om de twee dagen bezoeken. Verder stemt ook hij/zij samen met alle andere elke dag voor 8PM.

Hoe winnen? De Wachter wint wanneer alle Spionnen uit het spel zijn. Of...
Wat is verboden? Wat je zeker NIET mag doen, is medespelers achter de schermen vertellen/mailen/PM'en wat je rol is binnen het spel. (Valsspelen is nog altijd never niet goed!!!)

-

4) Verhaalinfo - Rassen:

Image

Om een leuke keuze te maken voor het spel of gewoon te begrijpen waarom bepaalde personages zus of zo reageren in het verhaal, zijn hier de 5 rassen met de geassocieerde stereotypen:

1. Asura

Image
De Asura zijn een oud ras van kleine, snuggere, arrogante magische wetenschappertjes. Na jaren diep in de aarde te hebben gewoond, maken ze nu de bovenwereld gek met hun thesissen en verhandelingen. Het is het enige ras met de kennis voor het maken van werkende teleportportalen.

De Asura maken in hun cultuur weinig onderscheid tussen de geslachten. Intelligentie is het hoogste goed en dus geven er maar weinig in elkaars gezicht toe dat ze de ander een genie vinden, gewoon om een grotere kans om zelf misschien slimmer te worden aanzien niet te kelderen. Ze hebben sterke familiebanden.

Magie is een vorm van wetenschap voor hun en hun wetenschap is gebaseerd op magie. Ze geloven dat eens ze de mysteries van de 'Eeuwige Alchemie' weten te doorgronden, ze heer en meester zullen zijn over Tyria 8D. *muahahaha* Weinigen nemen hun echter serieus.

2. Sylvari

Image
De Sylvari zijn het jongste gekende ras en bestaat volledig uit humanoïde planten die onder de Bleke Boom, hun moeder, wisten te ontwaken. Elke Sylvari is gelinkt aan de Boom via een Droom en hoopt de algemene kennis van het ras verder uit te breiden door de gekste avonturen te beleven en deze met de Droom te delen. Ze zijn nieuwsgierig, naïef en enthousiast, maar ook ridderlijk en eervol. Andere rassen noemen hen wel eens lachend dansende groenten.

De Sylvari zien er duidelijk mannelijk of vrouwelijk uit, maar dat is enkel esthetisch. Ze kunnen een heel erg sterke liefde ontwikkelen voor iemand waar ze naar opkijken, ongeacht diens gender of ras. Ze worden volledig volgroeid geboren met voldoende kennis, meegegeven door de Droom, om te functioneren.

Ze kunnen niet overleven op zonlicht en dienen dus ook te eten (zowel plantaardig als vlees).

3. Mensen

Image
De Mensen hebben in hun gevecht met de Charr jaren terug veel van hun territorium verloren, maar laten zich niet zomaar kisten. Ze zijn misschien niet de sterkten, maar geven nooit zomaar op. Tegenwoordig kunnen de Mensen en Charr het wel weer met elkaar vinden, al blijft er een zekere rivaliteit bestaan.

Mensen geloven in een godenpantheon.

4.Norn

Image
De Norns zijn goedhartige, breedgeschouderde reuzen die leven voor het spel en de jacht. De kans is groot dat je hen drinkend en luidkeels hun exploten verkondigend aantreft in de herberg. Vriendelijke reuzenvikings zeg maar.

Norns kijken op naar de Helden uit het verleden en hopen ooit ook een onderdeel te worden van hun geschiedenis. Ze geloven in de Geesten van de Wildernis en hebben de kracht om in een weerdier te veranderen dat correspondeert met de Natuurgeest die hen het meest genegen is. Jaren terug verdreef de Oudser Draak Jormag hun uit hun originele territorium. Vier Wildernisgeesten, namelijk Beer, Wolf, Raaf en Sneeuwluipaard, hielpen de Norn een nieuwe plek te vinden terwijl andere Geesten de Draak aanvielen om tijd te rekken. Om deze reden zijn de meest voorkomende weerdiervormen dan ook Beer, Wolf, Sneeuwluipaard en Raaf.

5. Charr

Image
De Charr zijn katten die leven voor de krijgskunst en het gevecht. Hun lange oorlog met de Mensen heeft zijn sporen nagelaten, maar nu zijn ze uitgegroeid tot een steampunk wereldmacht. Hun IJzeren Legioenen zijn de beste als het gaat om niet-magische machines.

Charrs worden, als ze nog klein zijn, weggehaald bij hun ouders voor opleiding. Hun oorlogsgroep en legioen zien ze als echte familie. Terwijl de oudere generatie Charr nog een zekere rivaliteit heeft met de Mensen, vindt de jongere generatie het al helemaal niet erg meer om een niet zo harige vriend te hebben. Charrs zijn redelijk bruut/ reageren als soldaten.

In het verleden namen Shamanen ooit de leiding. Deze magiërs lieten andere Charr wezens van Vuur vereren als goden. Vrouwen hoorden die tijd in de keuken. Wanneer het duidelijk werd dat deze wezens slechts Valse Goden waren, veranderde alles. Tegenwoordig moeten de Charrs niets meer weten van al die Godheden. Ze erkennen de goden van de mensen echter wel, maar zien hen eerder als gewone wezens met hun eigen speciale krachten, niet als machten die de wereld hebben geschapen.

-

5) Speelpersonages: Namen

Dit zijn de 20 speelpersonages die zullen deelnemen + hun ras.

Mensen

1) Turai Odurra (M)
2) Chiyo Tagachi (V)
3) Claude Gilbert (M)
4) Gwen Lawson (V)
5) Len D'Alessio (M)
6) Miraba Smythe (V)
7) Funwa Shento (M)

Norn

8) Jonfrid Vilppisdottir (V)
9) Baldur Rikaarttison (M)
10) Jesar Jarnkin (M)

Asura

11) Awwri (V)
12) Sjuff (M)
13) Blorrm (M)

Sylvari

14) Newlyn (V)
15) Cyric (M)
16) Dierdre (V)

Charr

17) Vatlar Doomshot (M)
18) Karra Splitkeeper (V)
19) Malice Soulshot (V)
20) Garval Brimbane (M)

De rol die je krijgt hangt af van het personage waarmee ik je opzadel. =) (Bij mij bekend) Hou je identiteit en rol geheim en have fun!! =D

-

Deelnemers:

DJ_Robintje
Fran
Senoerja
you-know
Martine
Anouschka
Chachamaru

Doen er nog mensen mee? =)

De hunt start op Zondag 6 januari!!! Stemmen en schrijven kan al vanaf vandaag! Twijfel ook niet om mij te contacteren bij vragen!!!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Guild Wars 2 - THE HUNT

Post by Fran » Sun 06 Jan 2013, 13:36

Zoals eerder gemeld gaat de hunting op 6 januari van start. En dat is vandaag! :D

We gaan weer van start zoals bij de vorige hunting.

Dat gaat als volgt: we beginnen met een verhaal om erin te komen (in het spel, in de hunting). Morgen zal de eerste echte stemronde plaatsvinden!

Heel veel plezier gewenst!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 06 Jan 2013, 20:50

Image

Dag 1: Lion's Arch

Lion's Arch... de meest cultureel diverse stad van heel het Tyriaanse continent, een stad verenigd rond zeevaart en handel. Hier leven de verschillende rassen vredig naast elkaar. Jaren terug werd de stad volledig verwoest door een overstroming veroorzaakt door de Oudser Draken, maar tegenwoordig is het een duidelijk teken dat Tyria zich niet zomaar door deze wezens laat doen. De stad, bijna volledig heropgebouwd uit scheepswrakken, laat zien hoe samenwerking de wereld kan veranderen en verbeteren.

Lion's Arch is de thuisstad voor volgende personages:

(Mens) Turai Odurra, een stadswachter
(Mens) Len D'Alessio, een respectabele piraat
(Norn) Jesar Jarnkin, een stadswacht
(Asura) Blorrm, een Asurapoorten ingenieur
(Sylvari) Newlyn, een notoir dievegge
(Charr) Karra Splitkeeper, een stadswachter
(Charr) Garval Brimbane, een plaatselijke smid

Bij de start van deze hunt, bevinden alle personages in deze stad, zo ook jullie, de spelers!! Dus ga alvast de zee op, drink met je vrienden, doe aan ruilhandel en leer in volgende verhalen hoe de groep van 20 uiteindelijk wordt gevormd =).

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

you-know
Sushi lover
Sushi lover

Post by you-know » Sun 06 Jan 2013, 20:56

Na de dag in het bos door gebracht te hebben, zat ik nu met mijn Norn vrienden te drinken in de Herberg. De wildernisgeesten waren goed voor me geweest, want ik had een vlezig hert geschoten. Het sappige vlees zou mij goed smaken en ook de huid van het dier komt me van pas. Misschien zou ik mezelf een nieuwe jagerstas maken… Ik was er nog niet over uit. Het was alleen jammer dat het dier een hinde was, waardoor ze geen gewei had. Maar toch mocht ik niet klagen.

Nu in de herberg vloeide de drank rijkelijk. De mede in mijn glas had een mooie goudgele kleur en ook de smaak was prima. Baldur, een van mijn vrienden, was een lied aan het lallen en morste daarbij de helft van zijn bier. Het duurde even voor ik de melodie herkende, maar uit eindelijk drong het tot me door dat het ‘Bestel mar’ was. Hoewel het eigenlijk een lied van de mensen was, voelde het toch toepasselijk voor de stemming in de herberg.

Deze nacht mocht van mij wel voor altijd doorgaan. Maar met mijn half zatte kop begreep ik nog wel dat dat niet kon. Ergens kreeg ik het onbehagelijke gevoel dat er iets binnenkort ging gebeuren. Iets wat het herberg gevoel voor lange tijd, misschien wel voor altijd, zou gaan veranderen. Maar ik besloot dat het de drank was, bestelde nog een mede en begon met Baldur mee te lallen.

Ach bestel mar, bestel mar, bestel mar. Ge wet dat ik 't neet kan loate. Nog efkes en dan begin ik. D'r wir duchtig langs te proate…

PASPOORT:
Naam: You-know
Ras: Norn
Geslacht: Vrouw
Lengte: 2,00
Weerdiervorm: Wolf

Off topic: Nou iemand van de spelers moet maar beginnen, he? :P Paspoort is om duidelijk te maken wat mijn ras is, etc. Moge de hunt goed zijn en de kansen eeuwig in uw voordeel.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 06 Jan 2013, 21:15

PASPOORT:
Naam: Dj
Ras: Charr

Dj bevond zich in een trainingszaal, samen met nog wat sportievelingen die graag hun technieken nog wat bijschaafden.
Vandaag was een rustige dag, vol gezelligheid. Alle rassen wisten samen te lachen, te praten en zelfs gezellig wat te drinken en eten.
Maar Dj had reeds gegeten en voelde zich alweer klaar om zich vollop te storten op het onderhouden en verbeteren van haar krijgstechnieken.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 06 Jan 2013, 22:54

De stad Lion's Arch bezit zoveel verschillende geuren. De geur van vis, de geur van drank, de geur van bloemen. Ik ben de hele dag zoet met het uitzoeken van wat de geuren zijn die ik nog niet ken. Ik eindig mijn zoektocht bij de plaatselijke markt waar men voedsel verkoopt. Ik loopt er een aantal uren rond. Ik besluit uiteindelijk fruit en geitenmelk te kopen om deze op te maken terwijl ik geniet van de ondergaande zee, bij de kade verderop.

PASPOORT:
Naam: Fran
Ras: Sylvari
Geslacht: Ik zie er vrouwelijk uit.
Lengte: 1.52m

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Mon 07 Jan 2013, 08:36

ja tijd om optestaan en aan het werk te gaan. Terwijl ik een sterk krachtige kruidenkoffie maak om mijn dag mee te starten kijk ik uit over de stad. Lion's Arch. Toepasselijke naam, overal bogen en wat hebben we gevochten zeg. Ik moet wel bekenen dat ik trots ben dat alle rassen zo verenigd zijn in 1 stad en zo goed met elkaar over weg kunnen. Dat moet natuurlijk ook wel anders zou t een bende worden. *ruikt aan haar kleren* Ja eerst naar het badhuis en dan maar aan het werk om de gasten van de herberg van ontbijt te voorzien. Gosh die Norms kunnen ook drinken zeg ben bijna door mijn mede heen. Misschien moet ik maar Extra grote kroezen bestellen dat geeft me tenminste tijd om nog voor andere gasten in teschenken. De pullen die we nu hebben zijn net vingerhoedjes voor de Norms. ^^

PASPOORT:
naam: senoerja
ras: Mens
geslacht: vrouwelijk
Lengte: 1.81

GORRO GORRO GORROOOOOOO!!!

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 07 Jan 2013, 09:01

Zuchtend en kreunend staat Dj op. Ze houdt echt niet van ochtende!
Hoewel, zoveel schoonheid in de stad 's morgens vroeg. Het is mooi om iedereen te zien ontwaken, markten te zien opstarten, de eerste boten te zien binnenkomen. De zon is prachtig op dit moment van de dag en ze is nog niet te warm om iets te doen.

Op zoek naar een lekker ontbijtje kuiert ze door de stad. Wat een heerlijke geuren hangen hier toch!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Mon 07 Jan 2013, 11:06

Mijn ochtend begon al goed. Om vier uur 's ochtends werd ik wakker van een dronkaard die onder mijn raam stond te zingen. Wat hij zong was niet te verstaan, de melodie kwam mij niet bekend voor. Na een kwartier het valse gezang aan te horen, heb ik een vaas naar beneden gegooid. Dat hielp.

Nu, uren later, ligt de dronkaard nog steeds te slapen onder mijn raam. Ik kan me er nu niet meer druk over maken, als hij maar weg is voor de avond valt.

Tijd voor een ontbijt! Misschien heeft de markt vandaag een goede aanbieding...

PASPOORT
Naam: Martine
Ras: Charr

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 07 Jan 2013, 13:45

Verhaal (zie spoiler voor langere versie):
Spoiler: weergeven
Newlyn sloop ongezien tussen de lieden op de markt. Ze voelde zich als een kind in een snoepwinkel. De klanten en verkopers hadden allemaal zoveel... moois bij zich. Zoveel glimmende dingen... Munten, messen, pijlen, juwelen... Meer lui zouden van al dit moois moeten kunnen genieten, dacht ze. Al die interessante nieuwe spulletjes... Het duurde niet lang voor haar bruine houten vingertjes zich om de mooiste spulletjes sloten en stiekem in haar zakken verdwenen.

De Sylvari was vrij bekend in Lion's Arch. Als je ook maar een glimp van haar te zien kreeg, was het vast al te laat voor je. Deze zakkenroller was goed. Martine, de Charr, zou geen vlees meer kunnen kopen deze ochtend! En Senoerja was al snel al haar kledij gepikt terwijl ze lekker een bad aan het nemen was. Newlyn was snel, behendig en moeilijk te vangen, maar ook vrij geliefd. De hele week zou ze haar verzameling uitbreiden om dan op de avond van de laatste marktdag langs de stadswacht te glippen en haar schat over het stadsplein te strooien. Elke keer was het een ongewoon zicht, maar zelf en de mensen die dat geld en die kleren goed konden gebruiken, vonden het allemaal heerlijk om te zien. Maar misschien zou deze week anders verlopen...

Een Norn stadswacht spotte haar en sloeg onmiddellijk alarm. Meteen werd de Sylvari niet alleen door een reus gevolgd, maar ook een stelletje mensen en een mede-Sylvari. Newlyn hield wel van tikkertje, maar hoe langer ze liep en ontweek, hoe duidelijker het voor haar werd dat de wacht haar in een val aan het jagen waren.

Daar stond ze dan, helemaal bovenaan een kijktoren, de trap afgesneden door de stadswachters. "Nu hebben we je, dief!" riep Jesar Jarnkin. "Bij de Wolf, nu zal je je straf zeker niet kunnen ontlopen!" Newlyn beet op haar houten onderlip. Wat moest ze doen? Zoekend naar een oplossing keek ze om haar heen, maar al snel verdween de stress weer volledig uit haar lichaam en werd ze één bol enthousiasme.

Een groot schip zeilde de haven van Lion's Arch binnen. Het houtsnijwerk en de emblemen waren oogverblindend mooi. Dit was duidelijk een schip uit Divitiny's Reach, de Mensenstad. De mannen en vrouwen op het dek blonken in de zon. "Serafijnen!" tierde Newlyn. "Echte Serafijnen!" Die had ze nu nog nooit van dichtbij gezien. Ze moest ze van ietsje dichter bestuderen, die blikken mannetjes met hun gevleugelde harnassen en schilden en nog voor de Stadswacht haar grijpen kon, sprong ze van de kijktoren af en liet zichzelf op een zeil naar beneden glijden.
Samenvatting:
-Newlyn is een Sylvari dief dat steelt omdat ze het mooi vindt om een hoop geld, kleren en juwelen over de stad te zien dwarrelen. Ze pikt Martines geld en Senoerjas kleren
-De stadswacht achtervolgt haar, maar de dievegge maakt gebruik van de aankomst van een Mensenschip uit Divinity's Reach om aan hen te ontsnappen

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 07 Jan 2013, 13:59

Dj hoort Martine en Senoerja vloeken. Er zijn spullen verdwenen bij hen!
Ondertussen controleert ze zelf nog eens al haar spullen... Nog niets verdwenen, OEF! Even alles goed wegsteken.

De dieven toch! Je kan echt geen seconde gerust zijn!

Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Mon 07 Jan 2013, 14:15

Grmmm, nu heb ik geen geld meer voor ontbijt. Als ik de dievegge ooit in mijn handen krijg!
Mijn maag rommelt. Geen tijd om een schip achter te springen, eerst wat te eten regelen.

Iets verderop zie ik Dj staan. "Zeg vriend, zou jij mij kunnen helpen aan een ontbijt?"

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Mon 07 Jan 2013, 17:15

kleren weg? alweer? jeetje zeg..... nou ja betekend dat newlyn mn kleren mooi vond. Hihihihi. Goed tijd om de stad een showtje te geven dat ze weer eens een maand of 3 zal heugen. T zal dan zeker wel drukker worden in de herberg. 1. 2. 3..... here we go

Kijk ze eens kijken leuk hoor al die aandacht.

Joehoe luister goed ik werk bij de herberg de 3 bolle zwijntjes degenen die kleding geven krijgen voedsel er voor in de plaats.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Mon 07 Jan 2013, 19:06

Dj en Martine hadden samen een lunch genoten in de 3 bolle zwijntjes, waar Senoerja aan het werk was.
Ondertussen is het alweer avond en Dj vroeg zich af of Newlyn gebruik maakte van de donkere momenten om de stad te teisteren.
Nuja, ze kon niet meer dan haar spullen zelf in het oog houden.

Image

senoerja
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by senoerja » Mon 07 Jan 2013, 19:26

geweldig, ik wist niet dat charrs maten net zo als mens maten waren, okay mn laarzen zijn nu wat te groot maar ik ben wel een lederen tuniek rijker en die laarzen zijn zo zacht and fluffy ^^ wel lief dat die norm zijn muts aanbood groot genoeg om er een rok van te maken en dan ook in een mooie groene kleur. Heerlijk die ruilhandel als er spullen nodig zijn.

Phheeeuuuwwwh werk was wel zwaar, maar ik ben blij dat het erop zit. Nou ga ik maar eens naar dat nieuwe schip kijken dat binnen gekomen is ik hoor iedereen er over praten maar ik wil t toch zelf even bekijken. Als ik t mag geloven is het een schitterend schip.

Plus misschien vind ik iemand die in mijn kleren rond loopt dat zou pas grappig zijn owh die Newlyn wat een meid. Ik mag haar wel ookal heb ik haar maar 1 keer gezien van een afstandje ach zolang ze maar niet mn ziel steelt of zo vind ik t prima.

Post Reply