Eerdere Normals: Wall of Fame

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Locked
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Eerdere Normals: Wall of Fame

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 14:50

Eerdere Normal Hunts: the Wall of Fame

Er zijn in het verleden al heel wat hunts geweest. Enkele gegevens zijn verloren gegaan, maar van de volgende weten we nog precies wie hoe wat en wanneer. Welcome to the Hall of Fame!

--

1. Heksenjacht
Organisatie: Jeroen
Datum: 13 Jun 2005
Deelnemers: Cassey, Dragonfly, Marcel, TVB, Joker, Shakespeare's sister, Arasjie, Francisca, Captain Howdy, Ninke, Neona
Duur: 14 dagen
Aantal pagina's: 10
Winnaars: Spitch & Joker (Dorpelingen)
Laatste heks: Cassey

Intro:

Image

Het was een warme zomeravond.
Morgan keek naar het altaar. alles was precies zoals het hoorde voor het grote ritueel.
Vanavond zou voor het eerst sinds de oude tijd weer geofferd worden aan de Oude Goden. Ze veegde de magische cirkel nog een beetje aan, en zorgde ervoor dat alles op zijn plaats stond, want als ze eenmaal begonnen waren, konden ze het niet meer stoppen om nog iets in orde te maken. over een paar minuten zouden haar zusters wel komen, met het slachtoffer dat ze zouden offeren. ze had nooit eerder een mens geofferd, maar er wel veel over gelezen. Het was dan misschien zielig voor de famillie van het mens, maarja, de Goden moesten nou eenmaal hun bloed krijgen, anders zou het pact niet doorgaan, en dan zou zij nooit de macht krijgen over dit vervloekte land. Haar zuster kwam binnen. "Ik heb een slachtoffer gevonden, zuster" knarste het lelijke mens. ach, het was geen pretje om met haar samen te werken, maar als het voorbij was, zou ze zich wel van haar ontdoen, en dan zou ze de baas zijn! Eindelijk de baas zijn, na al die jaren stiekem oude boeken lezen en slapen met demonen. nog een paar uur en dan zou het feest beginnen...

De koets reed bijna geluidloos door de vallende nacht. Het was een warmere avond dan gebruikelijk in deze tijd van het jaar. "Er zullen wel veel muggen zijn in dat smerige rotdorp waar ik heenmoet" dacht Floreance. Gisteravond was alles nog prima, hij had met een lekker glaasje wijn op zijn koele dakterras gezeten, tot hij een brief kreeg van een bode, waarin stond dat hij dringend op het hoofdkantoor van de inquisitie moest komen. Tja, het hoorde nou eenmaal bij zijn werk, zo nu en dan naar een stom boerendorp afreizen om die achterlijke agrariers te helpen met het verbranden van zo'n domme heks. Iedereen wist dat heksen bijgeloof waren, maar ja, als hij dat ging vertellen, zou niemand meer in Wohira, de verlosser geloven, en nog erger, hij zou zijn baantje kwijtraken, en misschien terechtgesteld worden, want de hogepriester liet niet met zich sollen. Ach, misschien viel er nog wel wat goud te halen bij een domme rijke boer die bang was om te branden na zijn dood. maar een weekje, en dan was hij weer terug. Hij glimlachte. En zo vervelend was het niet om die gestoorde kruidenvrouwtjes te horen gillen als hun huid verschroeide, en hun ogen uit hun oogkassen ploften... hij zou zich best vermaken.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Zoals je hebt gelezen, is er dus sprake van een heksenjacht, want er schijnen vreemde dingen te gebeuren, zoals mislukkende oogsten, zure melk, en volgens boer Gert is er zelfs een dode hond gevonden op zijn erf, die in stukken is gereten. Daarom heeft de dorpspriester een bode naar de hoofdstad gestuurd, om te vragen om bijstand van de Inquisitie. Die is gekomen in de vorm van Floreance, een arrogante stedeling, die meer uit is op geld dan de zieleheil van de dorpelingen. Zal het dorp in de machten van kwade demonen komen, worden alle dorpelingen die niet genoeg betalen op de brandstapels gegooid, of zal het toch nog goed aflopen? JULLIE BEPALEN!

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Eerdere Normals: Wall of Fame

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 15:04

2. Weervolvenjacht
Organisatie: Spitch TVB
Datum: 29 Jan 2007
Deelnemers: Fran, clarabellakoe, Chelone, quake3, Fuck_a_Duck, Joene, Ninke, Tessa, secret_secje, Keith
Duur: 7 dagen
Aantal pagina's: 8
Winnaars: Secret_secje, clarabellakoe, Joene (weerwolven)
Laatste dode: Fran (Dorpelinge)

Intro:

Image

Het is al een halve maand geleden dat de Weerwolf van zich liet horen...

"Weet je zeker dat het één van ons is en niet iemand uit Riverdam?"
De vraag van de bakker bleef even in het hoofd van z'n eerste klant vandaag knikkeren. Slechts even verschoven z'n gedachten naar een mooie ronde volle maan en de dorst naar vlees die hij er bij voelde... Niemand wist wie de vloek over zich had gekregen, behalve hij...
"Dat zei die monnik toch," antwoordde hij dan maar, "al moet ik zeggen dat die vent me niet bepaald goed in m'n vel laat voelen."
De bakker knikte.
"Ik snap je VOLLEDIG, vriend. Volgens mij is het een rover die zich ooit bekeerd heeft. Nee, ik vertrouw hem niet rond m'n winkel, maar ja... Je mag een mens nu eenmaal geen brood weigeren. Weet je wat ik denk?"
De klant stopte het pasgekochte brood in een mand en keek op.
"Nee, wat dan?"
"Dat de Kerk ze zelf kweekt..."
De man knipperde met z'n ogen.
"Wat?"
"Wel," begon de bakker, "ik krijg de kriebels van al die paters die ze sturen om ons te vertellen 'dat het kwaad komt'. Nog nooit gemerkt dat wanneer 'het kwaad' er dan is, die klere clerus er de dag nadien al is 'om het probleem op te lossen'? Ik zeg je, ze kweken hun kwaad zelf en strooien de zaden uit om dan zieltjes te kunnen oogsten, LET OP M'N WOORDEN!!! Plus ik moet nog een goudje van je..."

Met een vriendelijke lach op het gezicht betaalde de klant wat hij de bakker schuldig was en stape richting deur.
"Misschien heb je wel gelijk, vriend..." zei hij en wandelde naar huis.

Over 7 dagen, zo was het toch gepland, zou er een algemene stemming laatsvinden op de Grote Markt van het dorpje. Zo was de wil van de monnik. De wil van de Kerk...
De man kwam thuis met een leeg gevoel en een mand vol brood...
"Misschien wordt die dag m'n begrafenis..."

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 15:24

3. Kingdom Hearts Hunt

Datum: 03 Mrt 2007
Deelnemers: Martine, Secret_secje, Joene, Keith, Fran, Tessa, clarabellakoe, Fuck_a_Duck, Chelone, Darcy Maris, Quake3, Ninke, Mirjam, you-know, Amahoela-girl
Duur: 11 dagen
Aantal pagina's: 34
Winnaars: Mirjam, Chelone enTessa (overgebleven Heartless)
Laatst eruit gestemde: Fuck a Duck (Dorpelinge)

Intro:

Image

Het universum bestaat uit verschillende werelden... Werelden die blind voor wat er daar buiten verder nog meer is in rust hun gang gaan.
Maar plots deed de duisternis z'n intrede... Iedereen die 's nachts naar de lucht staarde, kon het zien: de sterren verdwenen.

Nu is het tijd...

. . . . . ... dat een held...

... opstaat...

Een gewone jongen van 14... opgeslokt door een onzichtbare kracht die we allemaal voelen.

De Keyblade is van jou...

Nu, twee jaar later, ontwaakt diezelfde held uit een diepe slaap. Hij heeft totaal geen idee meer van wat er net voor z'n tukje gebeurd was, toch snapt hij dat z'n hulp opnieuw dringend nodig is:

De duisternis is terug gekeerd.

--------------------------------------------------------------------------------

Personages die voor de hunt van tel zijn:

Image SORA

Sora is natuurlijk de held :P . Deze 16-jarige knul is misschien niet één van de slimsten, maar z'n hart zit tenminste op de juiste plaats. Mensen noemen hem de Keyblade Wielder. Z'n wapen (de Keyblade dus) kan alle sloten openen, zo ook deze van poorten naar andere werelden. 2 jaar geleden was het zijn taak de poorten van iedere wereld te sluiten opdat de Duisternis die werelden niet zou kunnen verzwelgen. Tegenwoordig zit het net ietsje anders. Een ander aspect van de Keyblade is devolgende: wanneer Sora een Heartless verslaat met z'n sleutelzwaard, zal het gevangen hart losgelaten worden. (meer uitleg: zie verder).

Image AXEL

Over Axel kan je veel denken, maar als je gelooft dat ie te vertrouwen is: think again!!. Axel is lid van Organisatie XIII, een groep van Nobodies die op zoek zijn naar Kingdom Hearts. Nobodies hebben geen hart en daardoor geen gevoelens. Toch weten ze nog hoe het voelde om er te hebben. Axel heeft een band met Sora, ookal zou die laatste totaal geen idee hebben hoe.

Image HEARTLESS

Heartless zijn monstertjes die geboren worden uit de Duisternis in de harten van Mensen. Het enige wat ze willen is NOG MEER Duisternis. Ook worden ze sterk aangetrokken door de Keyblade van Sora. Wanneer je door een Heartless bent aangevallen, verdwijn je als mens en wordt je hart omgevormd in een Heartless terwijl je lichaam en ziel een Nobody worden. Het is mogelijk om je lichaam als Nobody te houden: je moet een sterk hart hebben. Ook als Heartless kan je je eigen verschijning behouden.

--------------------------------------------------------------------------------

Nieuwe Wereld: ANOVE ONIA

Anove Onia is de wereld waarin jullie leven. Het is bezaait met bloemenvelden en een prachtige natuur, maar op een dag opent de poort naar de Duisternis ook hier!

Kleine zwarte monstertje vallen dorpelingen aan en maken ze een deel van hen. Gelukkig vond Sora de juiste weg naar Anove.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 15:37

4. Demonenhunt

Organisatie: Martine en secret_secje
Datum: 01 Apr 2007
Deelnemers: Chelone, you-know, Tessa, Spitch TVB, Evi, Mirjam, Joene, Fuck_a_Duck, Clarabellakoe, Darcy Maris, Fran
Duur: 7 dagen
Aantal pagina's: 53
Winnaars: Fran (held)
Laatst eruit gekieperd: Spitch TVB (demon)

Intro:

In de hel. De demonen kwamen bij hun baas Sonai bijeen. “Wat is er aan de hand?” gromde de eerste demon. “Wij demonen zijn steeds met minder leden. Ik wil dat jullie meer leden gaan werven en daarbij ook meteen wraak nemen op onze grootte uitroeier.” Zegt Sonai. “Makomi…,” mompelt de tweede demon. “Ja Makomi, zij versloeg ons één voor één, totdat ze op een dag zwaar gewond raakte. Ik had haar op dat moment moeten doden, maar zij verbande mij voor eens en voor altijd naar de hel. Zij kan nog maar erg weinig en ik verwacht niet dat jullie veel weerstand zullen krijgen van haar. Ik kan helaas zelf niet meer naar aarde, maar zal alles doen wat ik kan om jullie te helpen….”

Op aarde in het dorpje Hieto. Makomi zat in haar rolstoel te wachten op haar pupil. Ze denkt terug in de jaren dat ze nog fit was. Ze versloeg de ene demon na de andere. Totdat ze oog in oog kwam te staan met de sterke demon Sonai. Ze heeft vlak voordat de demon haar de laatste klap wou uitdelen het gevecht weten te beëindigen door de demon voor eens en altijd terug gestuurd naar de hel. Makomi heeft enkele uren zwaar gewond in de velden gelegen totdat ze werd gevonden door iemand uit het dorp Hieto. Ze heeft er een aantal jaren over gedaan om te herstellen. Ze vond het vreemd dat Sonai nooit meer een demon heeft gestuurd om het werk af te maken. Daarom besloot ze toen ze eenmaal een beetje hersteld was iemand te gaan trainen die tegen de demonen kon vechten als ze eenmaal zouden komen. Zelf kan ze nog moeilijk vechten vanuit haar rolstoel. Twee jaar geleden heeft Makomi iemand gevonden die geschikt blijkt te zijn om tegen de demonen te vechten, Iondo. Iondo is anders dan andere mensen, Iondo is niet van deze wereld, maar ook niet van de hel. Makomi heeft zich altijd afgevraagd wat de ware identiteit is van Iondo, maar niemand kan haar het antwoord geven, Iondo weet het zelf ook niet. Iondo is gegroeid tot een sterke demonenjager. Iondo heeft nog nooit oog in oog gestaan met een echte demon, maar Makomi is er van overtuigd dat Iondo iedere demon kan verslaan.

Iondo komt de trainingskamer binnen gerend. “Er zijn problemen!” Makomi kijkt geschokt op, wat zal er aan de hand wezen? Iondo blijft stilstaan voor Makomi. Buiten hoort Makomi allemaal schreeuwende mensen. “De dorpelingen zijn in rep en roer. Ze kunnen het dorp niet meer uit. En op het dorpsplein hingen allemaal posters. Ik heb er een kunnen bemachtigen.” Iondo geeft de poster aan Makomi.

Gegroet dorpelingen van Hieto,

Zoals jullie gemerkt hebben kunnen jullie het dorp niet meer uit.<br />Dit heeft onze baas voor ons gedaan zodat wij van deze plaats ons nieuwe onderkomen kunnen maken. Wij zullen jullie allemaal opnemen in onze groep, tot en met de laatste dorpelingen. Wij verzoeken jullie vriendelijk om jullie niet te verzetten.

Met duistere groet,

De Demonen.

Makomi verfrommelt de poster en rolt zonder iets te zeggen de kamer uit en gaat naar het dorpsplein toe. Op het dorpsplein staat een podium waarvandaan de burgemeester, die net een weekendje weg is altijd het dorp toespreekt. Makkomi rolt het podium op. “Geachte mededorpelingen.” Zegt Makomi met luide stem. De dorpelingen blijven verbaasd stilstaan en kijken naar het podium. “Weinigen van jullie zullen mij kennen. Ik ben Makomi en moet bekennen dat dit alles mijn schuld is. Jaren geleden faalde ik in het verslaan van de grote demon Sonai. Deze demon stuurt nu zijn slaven om mij te straffen en daarmee ook jullie. Tot mijn grote spijt.” De dorpelingen raakten in een opgewonden gesprek en joelden dingen naar het hoofd van Makomi. “Stilte dorpelingen! Ik ben niet meer in staat om te vechten tegen deze demonen. Maar jullie staan er niet alleen voor!” Iondo stond te wachten aan de zijkant van het podium. Makomi gebaart dat Iondo op het podium moest komen. “Met trots presenteer ik jullie Iondo. Iondo is in staat om alle demonen te verslaan!” De dorpelingen worden stil en kijken met bewondering naar Iondo. Makomi ziet dat er tegen de muur van het café enkele dorpelingen staan die niet vrolijk blijken te zijn met de komst van Iondo. De demonen hebben dus de identiteit overgenomen van enkele dorpelingen!<br />
“Laten we hier vanavond om negen uur weer bijeen komen om te beslissen wat we gaan doen!”
Onder veel rumor verlaten de dorpelingen het plein.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 15:51

5. Heksenhunt (v.2)

Organisatie: Mirjam en Tessa
Datum: 14 Mei 2007
Deelnemers: Martine, Fuck_a_Duck, Fran, secret_secje, clarabellakoe, Evi, you-know, Ninke, Vuurtj, Marcel
Duur: 6 dagen
Aantal pagina's: 13
Winnaars: Fran en Secret_Secje (heksen)
Laatste dode: Fuck a Duck

Intro:

2 Heksenraden…

1 dorp…

Wie zal de strijd winnen?
Het dorpje Ostira wordt altijd belaagd door de Zwarte Heksenraad, maar gelukkig hebben ze de Witte Heksenraad, want die beschermt het dorpje in tijden van nood. Er is helaas 1 nadeel… als de huidige voorzitter van het dorp de troon afstaat aan een ander lid van de Witte Heksenraad, is het dorpje die tijd verzwakt. Totdat er een nieuwe voorzitter komt. Daley, een Witte-heks-in-de-leer is toch wel de beste kandidaat hiervoor, ook al is ze nog best wel nieuw. De rest van de Witte Heksen bakken er totaal niks van, dus moet Daley het maar opknappen. Deze toekomstige voorzitter van de Witte Heksenraad strijdt in de periode van de hunt tegen de Zwarte Heksenraad, die het dorpje Ostira aanvallen. De dorpelingen steunen hem/haar in alles wat ze doet, als ze maar niet de complete macht over het dorpje krijgt als Daley de Zwarte Heksenraad verslaat! De dorpelingen moeten dus:

1. De Zwarte Heksenraad verslaan die met zwarte magie het dorpje proberen te vervloeken, en
2. Als Daley het voor elkaar krijgt de Zwarte Heksenraad te verslaan, dan krijgt ze de volledige macht, dat mag ook niet gebeuren!

---------------------

Daley en de Voorzitster

“Daley”, zegt de Voorzitster, “Ik ga aftreden. Jij bent de eerste die het weet, maar ik kan het gewoon niet meer. Steeds maar weer vechten tegen die Zwarte Heksenraad.. Ik kan er niet meer tegen. Het vergt veel energie.. En die heb ik niet. Niet meer. Na al die strijd.. Ik gooi de handdoek in de ring. Maar, Daley, ik wil jou iets belangrijks vragen. Ik wil jou alles dat ik weet leren, zodat jij de volgende Voorzit(s)ter kan worden, van de witte heksenraad.”

Daley hoort dit aan, en ze denkt: Aha! Als ik de Voorzit(s)ter wordt, kan ik de Zwarte Heksenraad uitroeien, en die dorpelingen beginnen dan niks tegen mij, aangezien ik dan ontzettende kracht heb!

“Er is alleen wel een probleem”, gaat de Voorzitster verder. “Als jij Voorzit(s)ter wilt worden, moet je De Grote Beproeving ondergaan. Dit zal niet de gebruikelijke Beproeving zijn, maar dit zal een taak zijn, zo zwaar, dat alleen een ware Voorzit(s)ter hem kan verdragen. Voordat ik verder ga, wil ik je vragen: Ben je bereid om mij op te volgen? Er is dan geen weg meer terug.” Daley zegt onmiddellijk: “Ja, natuurlijk, ik ben vereerd dat u mij vraagt.” “Oké”, zegt de Voorzitster. “Jij moet, terwijl je nog in opleiding bent, in je eentje de heksenraad verslaan. Als je dat lukt, mag je Voorzit(s)ter worden. Als het niet lukt, ga je dood, want dan doodden de Zwarte Heksen je.”

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 16:03

6. Final Fantasy Seven - Tha Hunt

Organisatie: Spitch en Darcy Maris
Datum: 31 Aug 2007
Deelnemers: Martine, Chelone, Evi, Tessa, Mirjam, Clarabellakoe, Fuck_a_Duck, Fran, Vuurtj, Angellight, Mikio, You-know, Dj_Robintje, Ferdi, Vevina
Duur: 11 dagen
Aantal Pagina's: 56
Winnaars: Clarabellakoe, DJ_Robintje, Mikio (Dark Turks)
Laatste Dooie: Fuck a Duck (Dark Turk)

Intro:

Proloog 1:

Sinds de dagen van de ‘Advent Children’ is er niet zoveel meer veranderd in Gaia. Opnieuw werd er gewerkt aan de heropbouw van Midgar, die al sinds de overwinning op One Winged Angel, Neo Midgar wordt genoemd. Het leven is geen lijnstuk met een begin en een einde, het is een cirkel… Mensen, dieren, steden… Geboortes, leven, strijd, dood… Alles keert terug naar de Lifestream en alles komt eruit voort.

Image

Maar… wat IS de Lifestream? Iedereen kan het voelen en ieders hart weet het antwoord, alleen het verstand kan de waarheid niet volgen. Het is de levenskracht van elke planeet… Iedere wereld heeft z’n eigen Lifestream, z’n eigen hart, z’n eigen bloed, z’n eigen emoties en gevoelens, z’n eigen kracht. Nee, zelfs deze omschrijving kan het niet omvatten, dat kan alleen je eigen onderbewustzijn en ook alleen dit laatste kan de hartslag van de kwaadaardigste parasiet uit de geschiedenis voelen.

*bubum… bubum…*

Jenova…

Een naam dat ieder levend wezen doet sidderen van angst, de ramp van de wereld…

Image

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 16:23

7. Vampire Hunt

Organisatie: Darcy Maris
Datum: 09 Nov 2007
Deelnemers: Tessa, Spikewise, DJ Robintje, Vuurtj, Clarabellakoe, Mirjam, Dragoness of Darkness, Fuck_a_Duck, Chelone, Selena, Mikio, Evi, Vevina, You-know, Fran, Ferdi, Angellight, Senoerja
Duur: 6 dagen
Aantal pagina's: 42
Winnaars: DJ, Spikewise, vuurtj (vampieren)
Laatste dode: Tessa (de held)

Intro:

Proloog:
De planeet aarde, het jaar 1503:

Het dorpje Orinawa stond bekend om zijn mooi parken die door de dorpsbewoners keurig onderhouden werden. In het midden van deze parken stond een klein kerkje. De dorpsbewoners waren (over het algemeen :sweat: ) mensen die vreedzaam met en naast elkaar leefden.
Aan de rand van dit dorpje stond een groot, oud huis waar het (als je de verhalen mocht geloven :dry: ) spookt. Maar gedurende de jaren raakte het huis en de mythe in de vergetelheid.
Tot...
In één van de maanloze nachten werden er rare geluiden gehoord. Mensen durfden hun bed niet uit en wachtten tot het licht zou worden.
Tevergeefs...
De zon die opkwam gaf niet langer genoeg licht. Het was alsof er een web om het dorp heen zat waar geen licht meer door kon komen. Toen de herder zijn schapen op de bergen liet grazen zag hij licht branden in het verlaten huis (dat blijkbaar niet langer verlaten was :sweat: ). Hij klopte op de deur, nieuwschierig naar wie nou precies de nieuwe eigenaar kon zijn. Had hij dat maar nooit gedaan...
Hij kwam terug zonder schapen, steeds de zinnen herhalend: "Hij komt! Hij zoekt een nieuwe bruid! Hij zoekt nieuwe slaven!" Nog geen uur later stierf hij.
Een non ontdekte twee kleine gaatjes in zijn nek en de dorpelingen hadden al snel hun conclusie klaar: Dracula... Snel werd er een brief gestuurd naar Rome voor de Paus met het verzoek om een vampierjager. Deze arriveerde, Renée genaamd. Maar verward als de dorpelingen waren, waren er al vijf nieuwe slachtoffers gemaakt. Voetstappen werden gevonden, leidend naar het dorp maar nooit onthullend naar welk huis...
De non die had ontdekt dat de herder was gebeten werd gevonden in één van de parken, de rozen om haar heen verwelkt, haar lichaam leeggezogen... En getrained als onze vampierjager was, kon zij niet ontdekken wie van de dorpelingen nou vampiers waren. Gelukkig bleken zij er niet alleen voor te staan.

In een donkere nacht werd er geklopt op de deur van Renée's huis. Slaperig deed zij open waarna ze met een gil terugsprong, knoflook tenen uit haar zak grijpend. De man die voor de deur stond hield een hand voor zijn neus en zij met beknepen stem: 'die die knoflook nou maar weg, als ik je leeg had willen zuigen was dat nu al gebeurt.' Nog steeds wantrouwig stopte Renée de teentjes weer in haar zak, wel een houten kruis bij de hand houdend. 'Wat moet je hier?! Wie ben je?!' De vampier lachte alleen maar waardoor zijn lange hoektanden zichtaar werden. 'Je bent op zoek naar vampiers, ne?' Renée knikte. 'En je wilt Dracula doden?' Weer knikte Renée. 'Goed, jij krijgt de namen, geef mij het hoofd van Dracula.' Renée liet spontaan het kruis zakken. 'Wát zeg je?!' De vampier grijnsde. 'We willen beide Dracula weg hebben, jij helpt mij, ik help jou. Deal?' Er werd een bleke hand met lange nagels uitgestoken. Renée wist dat ze dit aanbod niet moest weigeren. Alleen zou ze nooit ontdekken wie de vampiers waren. Voorzichtig schudde ze de hand van de vampier. Deze likte even met zijn tong langs zijn lippen. 'Ik kom je één keer in de drie dagen opzoeken, dan zal ik een naam voor je hebben.' Hij draaide zich om en liep weg, zonder enig geluid te maken. Renée riep hem na: 'wacht! Hoe heet je?' En net voordat de vampier verdween hoorde ze nog zacht de naam. Közi

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 16:36

8. Fiendhunt

Datum: 30 Mrt 2008
Deelnemers: Vuurtj, you-know, Evi, Fran, Tessa, Serpenttao, DJ_Robintje, Vevina, Sai Kyou, Fuck_a_Duck, Darcy Maris
Duur: 9 dagen
Aantal pagina's: 15
Winnaar: DJ_Robintje (Held)
Laatste doden: FaD en you-know

Intro:

In een wereld verscheurd door emotie,
een wereld waar pijn achter elke hoek, onder elk oppervlakte loert...
Een wereld waar religie, mythes en legendes al decenia zijn vergeten,
wordt er achter de schermen bloederig gevochten
voor recht en vrijheid.

De laatste vader van de Duisternis...
Wreed vermoord door de Ridders van Licht.
Niemand die ernaar om keek,
niemand die zag dat het kind dat de Duivel bij zich droeg...
...nog leefde...

De laatste erfgenaam van de troon.

Op 18-jarige leeftijd ontdekt Trever compleet ongewild dat hij demonische krachten bezit. Voor het eerst in z'n leven ziet hij de andere kant van de wereld: het onzichtbare. Uiteindelijk moet de jongen vluchten uit de stad en samen met andere demonen onderduiken in een samenleving die zich diep onder de grond bevind. Trever wordt er een schildknaap van de meest gevreesde Demon van de Hel: Merkias, een geweldigaard die koste wat het kost de troon van de vermoordde leider wil bestijgen om zo macht te krijgen over de troepen en wraak te nemen om het leger van God...

In deze hunt zijn het de Fiends die jagen en niet omgekeerd :P

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 16:57

9. De Moordenaarshunt

Organisatie: you-know en clarabellakoe
Datum: 03 Nov 2008
Deelnemers: Spitch TVB, Redd Floxy, Dj_Robintje, Tessa, Evi, Fuck_a_Duck, Vuurtj, MoonCat, serpenttao, Mirjam
Duur: 5 dagen
Aantal pagina's: 10
Winnaars: Mirjam, Evi, Mooncat, Tessa, Redd Floxy (Ziener en delinquentjes)
Laatste dode: Serpenttao (delinquentje)

Intro:

‘Oké, jongens en meisjes, jullie hebben allemaal een misdaad gepleegd in het verleden.’: begon de begeleider. ‘Jullie hebben allemaal jullie straf uitgezeten en nu zijn jullie hier om jezelf te leren kennen. We hebben jullie naar dit eiland gebracht om jullie daarmee te helpen. Jullie moeten overleven op dit eiland en een taak te vinden in het kamp. Jullie kunnen niet van het eiland af wat er ook gebeurt.’ Nadat gezegd te hebben verlieten alle begeleiders het eiland. Terwijl de andere bezig waren met eten of hout te zoeken, sloop er een paar jongeren naar een boom bij de plek waar ze het kamp gingen bouwen. Een van hen pakte zijn/haar mes en kerfde een bericht in de boom. Toen iedereen later terug was in het kamp zag een jongen het bericht. Hij riep iedereen bij elkaar en las het voor…

Morgen valt er wat te betreuren,
Want er zal iets speciaals gebeuren.
Dit rijmpje is al vast een hint,
Voor wat je morgenvroeg vindt.
Het heeft te maken met het getal 4,
Hopelijk hebben jullie veel plezier.

Er viel een stilte. ‘Het is vast een grap van de begeleiding’, riep iemand. Toen iedereen daarvan overtuigd was besloten ze te gaan slapen. De volgende ochtend werd iedereen wakker door een gil. Er lag iemand in vier stukken gesneden bij de boom waar het eerste rijmpje stond. Het was de jongen die het rijmpje had gevonden. Er stond een nieuw rijmpje in de boom.

Elke keer als een rijmpje verschijnt,
komt er aan een leven een eind.
Misschien zit er een geheim,
In deze vreemde rijm.
Miss kun je je daardoor redden.
Als je je leven wilt verwedden.
Één van jullie kan ons berichten.
Misschien zullen we zwichten
Voor wanhoop is zijn brief.
Is diegene stout of lief.
Dat zullen we dan vertellen.
Maar deze macht zal hem kwellen.
Zijn identiteit is voor ieder onbekend.
Tenzij dat hij wordt weggestemd.
Wij maken slachtoffers om de drie dagen,
degene die ons het minst zullen behagen.

Iedereen was diep geschokt. De eerste die tot rede kwam zei: ‘We moeten de moordenaars proberen te vinden.’ ‘We moeten een stemming houden’, riep iemand. Dus werd er een kist gemaakt waar iedereen om de twee dagen zijn of haar stem in moest doen voor 20.30. Wat ze dan met de weggestemde moest doen zagen ze dan wel. Toen iedereen weer wat rustiger was ging er iemand het bos in om hout te halen. Terwijl hij/zij aan het zoeken was vond diegene een blad waar op geschreven was, dat als hij/zij de identiteit van iemand wou weten, hij/zij om de 2 stemrondes de naam op een briefje in een bepaalde boom moest hangen. De gene begreep dat hij/zij de gene was wie de moordenaars hadden bedoeld in het rijmpje, maar het was duidelijk dat de moordenaars niet wisten wie het blad had gevonden want iedereen had het kunnen vinden. Ook begreep hij/zij dat hij/zij het niemand kon vertellen, want dan was diegene gelijk verdacht.

Image

Locked