Disneyhunt

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
vevina
Haiku writer
Haiku writer

Re: Disneyhunt

Post by vevina » Tue 23 Mar 2010, 23:26

dit was volgens mij alles wat ik nog heb kunnen vinden sorry, maar het is tenminste een opzet.
En als je een helpende hand nodig hebt. Help ik je graag.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Thu 03 Mar 2011, 11:38

gaan we nog ooit deze hunting starten????? ik wil hem wel doen maar dan heb ik wel een patner nodig die hem instemt mij mee te helpen dan kom ik elke dag naar de biep heb nu er voldoende tijd voor...

mijn vraag wie wil mijn helpen, want het is jammer zo mooi iedee in de vuilnis bak te gaan gooien...

liefs vevina

je mag me ook mailen : loesvanboeyen@msn.com

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 03 Mar 2011, 12:00

Hoi vevina,

Het is zeker tijd voor een hunting! Ik heb niks van secret_secje vernomen, misschien niet zo gek. Zij is lekker druk in haar privéleven (positief). Dus als iemand het idee van deze hunting samen wilt uitwerken met vevina, graag!

Het is namelijk weer tijd voor een nieuwe hunting.

Goed dat je dit onderwerp omhooggegooid hebt, vevina! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Thu 03 Mar 2011, 12:38

ja naja vind ik ook onze samenwerking is ook stuk gelopen op drukte maar nu heb ik weer zeeen van tijd en zij mischien niet.. daarom is een ander hulpje vast zeer geschikt en ik verheug me op een samenwerking... alles loopt bij mij ook weer positief dus ik heb er weer helemaal zin in...
kom maar op...

ennee het is zeker tijd :)

veel liefs mij

Post Reply