Disneyhunt

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Disneyhunt

Post by Fran » Thu 01 Oct 2009, 22:45

Mooizo :) Ik was het eigenlijk alweer vergeten....
Ik ben benieuwd ^^

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Sat 24 Oct 2009, 20:15

ja klopt dat zouden we ook doen dus dat komt helemaal goed dan gaan we het cvia de PM inbrengen en worden we een goed team tuurlijk ga ik helpen

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 24 Oct 2009, 20:33

Leuk dat de hunt nog door zal gaan!!! Hierna staat er alvast al een nieuwe gepland (voor als ik me even kan focussen op een inleiding en zo :roll: ). Kan niet wachten!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Wed 04 Nov 2009, 15:36

lieve secret_secje,

als we dit weer opnieuw op gaan zetten moeten de leden zich wel op nieuw ons laten in schrijven, want veel mensen die we er op hebben staan zijn niet meer lid. Of weten hier niet meer van af. dus dat moet zo wie zo gaan gebeuren

je kan mij mailen op het email (loesvanboeyen@msn.com) word 3 keer per dag op gekeken verder ben ik niet vaak online op dat adders omdat ik een nieuwe heb die ik liever niet bekend maak. als dat zou moeten doe ik het dan wel in mail.

voor de rest moeten we dan snel de boel eens door gaan spreken zodat er een rustige opzet kan komen en dan het verder kunnen gaan uitbouwen tot een leven echte hund
dus alles goed door bespreken als dat gebeurt krijg je van mij ook volle medewerking :) dus dat zit wel goed ;)

maar ja ik zie graag weer een nieuw begin van dit goede iedee

liefs vevina

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2009, 15:50

Ik zie in bericht 1 een e-mailadres.

Ik wil hierbij wel zeggen dat ik niet adviseer om e-mailadressen open en bloot hier te staan.

Op AVO zit een PM systeem en een knopje om iemand te mailen. Want e-mailadressen open en bloot zetten = om spam en hackers vragen!

Meye is nog geen lid op AVO
LemonLime is nog geen lid op AVO
Mikio is nog geen lid op AVO

Wat ik kan doen is de e-mailadressen van deze mensen op te zoeken en deze te mailen over de hunting, mits deze opgestart wordt! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Wed 04 Nov 2009, 16:00

lemonlime komt niet meer weer dar weet ik zeker

en voor de rest ja dat email adders uit een werkt bij mij niet maar kan ook aan mijn beveiliging liggen zal eens met ander email adders proberen...

daarom geef ik mijn andere ook niet meer af alleen die mag gehackt en alles mee gedaan worden komt allenog maar hyves netlog en bb mailtjes en van al dat soord shit binnen

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 04 Nov 2009, 16:05

Ondanks dat je het zeker weet, zal ik toch een mailtje sturen.

Je weet maar nooit :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

secret_secje
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by secret_secje » Thu 05 Nov 2009, 10:26

hoi allemaal

Natuurlijk gaat de hunt door!
heb even een drukke tijd gehad.. phoe phoe
maar dat kennen jullie allemaal wel denk ik:)
Ik ga vevina nu een mail sturen :)

liefs

een bloem zoekt altijd de zon , ook op een bewolkte dag

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 05 Nov 2009, 11:04

Fran wrote:Ondanks dat je het zeker weet, zal ik toch een mailtje sturen.

Je weet maar nooit :)
Het oude forum doet het niet meer... wegens aanpassingen van de server. Dus ik kan ze niet eens meer mailen :/

Ik zal me erop concentreren.

Zal ik een twitterbericht/hyvesbericht sturen naar de mensen dat we mensen zoeken voor de Disney Hunt?

Voor hyves zou een leuke intro aantrekkelijk zijn, voor twitter is dat niet nodig ;)

Deze intro stond in bericht 1: Staan de organisatoren hier nog steeds achter?

Disneyland is in opschudding!
Door een rare spreuk van de boze heks in sneeuwwitje, weet niemand weer wie die nou eigenlijk is. Natuurlijk heeft iedereen zijn plaats gehad in de film, maar iedereen twijfelt over zijn ware identiteit.
De boze heks wil door deze spreuk zorgen dat iedereen aan de slechte kant van Disney wereld komt te staan. De boze heks heeft er zelf alleen voor gezorgd dat ze zich in een bestaand disney figuur verschuilt en niemand weet in welke. Ze zal dus handelen onder de naam van een ander goed of slecht figuur.
Daardoor weet niemand meer wie te vertrouwen is, en of ze zichzelf wel kunnen vertrouwen.
De boze heks heeft het Gelasemdrankje voorbereid.
Wat wil zeggen dat zij iedere drie dagen iemand naar haar kant krijgen door het geven van de Gelasemdrank.
De enige manier om de boze heks te verslaan is door het stemmen , wat iedere 2 dagen gebeurt.
Maar...
Sneeuwitje is ook in het spel.
Helaas weet voor de boze heks weet zij het tegengif en heeft ze dit ook.
Sneeuwwitje kan iedere 3 dagen dit tegengif aan iemand geven. Zij begint hiermee op de 4e dag, en dan vervolgens om de drie dagen.

Verder is er Mufasa in het spel (dit zijn ik en Verina)
Hij (wij) houdt alles in de gaten.
Hij kan tips en adviezen geven en probeert alles in het gareel te houden.
Ook zal hij af en toe samen vatten wat er gebeurt, de stemmingen bijhouden en de persoonlijke berichtjes ontvangen

Twitter last.fm ko-fi?

Image

secret_secje
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by secret_secje » Fri 06 Nov 2009, 11:23

ja daar staan we nog steeds helemaal achter :)
We zij druk bezig momenteel!

Het is inderdaad leuk om op hyvers en twitter te zetten!

liefs

een bloem zoekt altijd de zon , ook op een bewolkte dag

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Fri 06 Nov 2009, 13:08

Ik wil (misschien) wel meedoen, het hangt er een beetje vanaf wanneer de hunt begint.
Als de hunt eind deze maand begint, kan het voor mij een probleem worden, omdat ik 25 november word geopereerd.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 06 Nov 2009, 15:43

Denk dat je dan wel op de lijst gezet kan worden, maar dan met een notitie dat je wel afvalt als het aan het eind van de maand gestart wordt. :)

Gewoon even wat flexibiliteit tonen :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Fri 06 Nov 2009, 18:39

Dit is een hele domme vraag, want het staat vást wel ergens, maar ik kan het niet vinden...
Hoe werkt een hunt precies?
*voelt zich niet echt snugger* O.o

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 06 Nov 2009, 18:45

Kaida wrote:Dit is een hele domme vraag, want het staat vást wel ergens, maar ik kan het niet vinden...
Hoe werkt een hunt precies?
*voelt zich niet echt snugger* O.o
Je bent heel snugger, want wij waren niet zo snugger om het niet te plaatsen. Het stond namelijk wel op de vorige editie van AVO ;)

Ik ga dat even opzoeken, want iemand was toen zo creatief om een uitleg te maken.

Het is iig geen moeilijk spel. ^^

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 06 Nov 2009, 23:26

Anders moet ik een nieuwe SOP schrijven. Dat kan ook.
Martine wrote:Ik wil (misschien) wel meedoen, het hangt er een beetje vanaf wanneer de hunt begint.
Als de hunt eind deze maand begint, kan het voor mij een probleem worden, omdat ik 25 november word geopereerd.
Zou je dan asjeblieft 2 'goeie' Disney-personages willen kiezen en 2 'slechte' personages alstublieft? (Is voor het achter de schermen gebeuren, ze houden je wel op de hoogte!)

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Post Reply