THOR (Marvel) - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: THOR (Marvel) - THE HUNT

Post by Shizu » Fri 20 Dec 2013, 22:30

Jeetje wat een heftigheid!
Het einde lijkt nabij maar we hebben nog een kans!

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 21 Dec 2013, 11:16

De niet wisselbolgen zijn nog steeds in de meerderheid! Wie weet worden die wisselbolgen wel arrogant nu. Samenwerking is van groots belang op dit moment.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 21 Dec 2013, 14:13

Dj was al enkele dagen erg stil. Heel blij met het verslaan van een wisselbolg gisteren had ze zich helemaal gegeven met iets lekkers te drinken... En dat was haar niet super bekomen.

"Wie voelt zich nog wat raar vandaag? Mijn keel is zo droog en mijn hoofd doet vervelend." zegt Dj geeuwend.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 14:59

Het jammere is dat je misschien iemand vertrouwt sinds gister bezeten kan zijn door een wisselbolg..

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 21 Dec 2013, 18:34

Dat kan inderdaad Shizu, maar wat te doen?
Nieuwe theorieën iemand?

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 18:59

Mijn ideetjes zijn zo'n beetje op gok ik..

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 20:30

Hebben we toch een keuze kunnen maken?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 21 Dec 2013, 20:32

Even tussendoor:

Het is duidelijk dat de meeste spelers ontzettend druk zijn. Dit zorgt voor een heel eentonige vertoning. Daarom stel ik het verdere verloop van het spel uit tot na Kerstdag. Ik hoop dat jullie vanaf dan weer zo goed als allemaal present kunnen zijn. De resultaten van de stemming van vandaag komen later deze avond nog wel aan de beurt, daarna gaat de pauze van start.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 21:09

Jammer maar begrijpelijk.Na eerste of tweede kerstdag?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 21 Dec 2013, 21:11

Wanneer past het het beste? Ik zou zeggen vanaf 26 december, dan zijn de meeste wel weer bij positieven gok ik?

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 21:32

Dus de eerst volgende stemronde 26 december of de 27e?
Mij maakt het niet uit, ik heb alle dagen wel een beetje tijd

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 21 Dec 2013, 21:37

Ik heb gehoord dat Joyce nog druk is op de 26ste, dus laten we er meteen maar de 27ste van maken.

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 21 Dec 2013, 21:40

Is goed, dan doen we dat ^^

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 21 Dec 2013, 21:50

**OOG (out of game?)** En dan keihard knallen met verhalen, theorieën en stoken!!! **/OOG**

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 21 Dec 2013, 22:55

VERHAAL

Winter is aangebroken in het dorp. Een enge kilte waait door de straatjes. De bewoners sluiten zich op in de weinige woningen die nog recht staan na de storm van Thor en de aanvallen van de Wisselbolgen. De hoge hoeveelheid aan doden die de laatste dagen zijn gevallen, maakt het grootste deel van hen als verdoofd voor het nakende einde. Dat komt er toch wel, goden of geen goden. Nog maar acht dorpelingen zijn die nacht nog in leven, waarvan twee in realiteit Wisselbolgen zijn en één van hen in het geheim een godheid is. Niemand heeft echter nog een idee wie wie nog is. Dit gevecht duurt nu al zo lang. Wanneer komt er eigenlijk verlossing? Als die er nog wel komt…

Cypher gaat weer liggen na het gedonder. Na wat denken, besluit hij het maar op een roep van de oude godheid te houden. De vreemde flitsen die nu steeds vaker in het dorp waar te nemen zijn, zullen wel iets zijn dat door het verdwijnen van de Dondergod is blijven hangen. Of misschien hebben ze iets te maken met die andere god. Hoe dan ook, er is drie dagen gefeest geweest en nu de winter er eindelijk is, na de dood van Tijd, na de dood van Knop, is slaap meer dan welkom.

DJ, Ghise en Uda zijn de enige die het nog aandurven om samen in de bakkerij te verblijven. Er is al zoveel gebeurd rond dit huis dat het als een rampgebied zou kunnen worden bestempeld, maar dat maakt hen niks uit. De bakker had een goede bierkelder en lekker gezellig een pint drinken, mag wel een keer. De drank bevalt hen echter niet zo. Uda wordt draaierig en moet even naar buiten om te bekomen. Ghise schudt haar hoofd. “Ik voel me ook niet zo best,” antwoordt ze op DJs vraag. “Dat bier smaakt walgelijk. Hoe oud is het al?”

DJ heeft echter gelijk… iedereen voelt zich wel wat vreemd vandaag. Zo ook Loki. Er knispert magie in de lucht, maar niet van het soort dat energie extern gaat uitstoten. De god geeuwt. Iets maakt hem moe. De koude lucht van de winter kan het alvast niet zijn. De trickster heeft altijd al een stevige weerstand tegen vrieskou gehad. Nee, dit probleem is veel ernstiger. Zijn de Nornstenen misschien nog aanwezig in het dorp? Zoeken ze andere energieën om zichzelf te activeren? Loki weet dat zijn missie nu net dat tikkeltje complexer is geworden. Alles voor Asgard.

Helena staat op uit bed. Ze voelt zich nog steeds niet lekker. Al een viertal dagen is ze de muren van haar woning niet uitgeweest en vandaag zal niet anders zijn. De vrouw kijkt naar haar handen. Ze zijn vaal, oud en gerimpeld. Ook in de spiegel kijkt een grijze dame naar haar, een dame die ze niet herkent. Ze is oud geworden… Veel te snel. Een paar dagen terug was ze nog jong, knap. Het is toen geweest dat ze de stemmen hoorde. Gefluister, gefluister dat haar terug naar het woud haalde. Gefluister dat haar heeft geleid naar de magische stenen…

----

STEMMEN
Uda – Helena
Ghise – Uda
Heyn – Helena
Menika – Menika
Luva – Helena
Iolitha – Luva
Helena – Helena
Zander – Heyn

----

De vrouw vervloekt de glimmende dingen. “Did doen jullie mij aan,” ruist haar grauwe stem, “mijn hebberigheid laat jullie demonen op mij los. Jullie zijn erger dan die monsters. Snel, laat me sterven nu ik mezelf nog kan herinneren als mijn jonge zelf. Ik ben er klaar voor…” De stenen horen haar smeekbede en lichten nogmaals voor haar op. Een krijs en een hoopje stof is het laatste wat we nog van haar terug kunnen vinden.

----

R.I.P. Helena, een goede burger. Helena werd gespeeld door senoerja. Aangezien ze een burger is, krijgt ze een nieuwe rol.

Image

Post Reply