THOR (Marvel) - THE HUNT

De hunts die volgens de normale regels gespeeld worden kunnen hier gevonden worden.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Cypher
Moderator
Moderator

Re: THOR (Marvel) - THE HUNT

Post by Cypher » Sat 28 Dec 2013, 21:42

De spanning is goed te voelen. Wat gaan de stemmen uit wijzen... ben bang dat we het antwoord nog even moeten afwachten.
*kijkt gestrest om zich heen*

Niemand lijkt zich echt gemakkelijk te voelen mometeel... laten we hopen op het beste.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Dec 2013, 21:45

Mijn hart gaat tekeer als een gek. DE SPANNING!

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 28 Dec 2013, 21:54

Iedereen is nerveus, de spanning is te snijden...
Ook Dj loopt nu nerveus heen en weer. Als ze zelf maar geen angstaanval krijgt!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Dec 2013, 21:55

Het duurt niet lang meer of ik heb mijn angstaanval xD

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 28 Dec 2013, 22:09

Heimdall keert terug naar zijn post en overziet de gebeurtenissen in het dorpje. De Nornen maken zich al klaar om spinnen van één iemands levensdraadje te beëindigen...

STEMMEN:

Uda - Luva
Ghise - Uda
Heyn - Uda
Luva - Uda
Iolitha - Heyn
Zander - Heyn

---

(Ik ben aan het denken en het schrijven XD. Nog even geduld! Wie of wat is Uda? ;) )

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Dec 2013, 22:10

Ik wil het weten aaarrghh :|

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 28 Dec 2013, 23:11

SuperShizuko wrote:Ik wil het weten aaarrghh :|
Volgens mij begint die Shizu een aanval te krijgen.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 28 Dec 2013, 23:41

Verhaal deel 2:

Een beetje verder staan Luva en Ghise met elkaar te discussiëren. Om de zoveel tijd kijken ze schuin richting Uda. De spanning is te snijden hier. SuperShizuko staat op. Ze moet even iets onderzoeken, vindt ze en stapt naar de koer. “Ik moet nodig,” legt ze snel uit wanneer iemand haar vragend aankijkt en wandelt dan inderdaad richting het hokje buiten. Eens daar en met de deur dicht, kan ze eindelijk de vorm aannemen die haar het beste past. In een oogwenk verandert ze in een brok zwartharig mannelijk schoon (eigen smaak weliswaar). De godheid wuift zijn linkerhand en meteen verschijnen de Nornstenen, netjes zwevend in een magisch krachtveld. Met nog een zwaai verdwijnen ze weer. Het veldje beschermt hem perfect. Nog maar even en dan kan hij de volgende stap van zijn plan uittesten. Eindelijk zal hij zijn vader kunnen bewijzen wat hij in zijn mars heeft.

Terwijl de godheid grijnzend de onzichtbaarheid instapt, stapt een projectie van SuperShizuko het toilet uit. Ondertussen zijn meer mensen in de kroeg in actie gekomen. Heyn heeft besloten een praatje te slaan met Ghise. Zijn geflirt levert, zelfs in deze tijden, een glimlach en een gebloos op. “Misschien moeten we een luchtje scheppen,” stelt Ghise voor en Heyn is gretig genoeg om deze kans niet zomaar te laten vallen. Terwijl de twee de ruimte verlaten, besluit Luva om Uda te confronteren. “Uda, ik moet je spreken.” De man kijkt wantrouwig op. “Ja? Wat is- UH!” Een stevige klauw breekt los door zijn borstkas en rukt zijn hart eruit. Meteen springt Iolitha recht. “Jij?!” Luva neemt een stevige beet uit het nog kloppende hart en lacht haar bloedrode tanden bloot. “Ik, ja.”

“Het is tijd.” Odin knikt bij de diagnose van Heimdall. “Stuur de Einherjar naar het hart van het probleem, Heimdall. We moeten het probleem vernietigen voor de ziekte naar andere plaatsen uitbreidt. De jongens hebben gefaald in zowel hun oordeel van elkaar als van de vijand.” De Alvader keert zich tot de kapitein van de krijgsmannen en geeft hem een veelbetekenende knik. “Tyr, je weet wat je te doen staat.”

Iolitha probeert te ontsnappen, maar de Wisselbolg veel te snel voor haar. “Je denkt toch niet dat nu wij in de meerderheid zijn dat we ook maar iemand laten gaan!” “Wie nog meer?!” De vrouw gooit alles wat ze maar vinden kan terwijl ze van elke mogelijkheid, elk hoekje en gaatje gebruik maakt om van de grote klauwen weg te duiken, maar al snel zit ze muurvast. O nee… Het monster buldert van het lachen. “Dat kom jij nooit meer te weten!”

De klauw gaat neer, maar raakt enkel lucht. “Jullie vallen ook altijd voor de zelfde trucs.” Die stem… De Wisselbolg draait zich om en staat eindelijk oog in oog met Loki. “Jij… Jij was al die tijd dat duivelse wicht!” Loki kan er enkel om lachen. “Wat speel ik mijn rol toch goed he? Jij trouwens ook, echt prachtig werk. Maar ja. Hier zal het moeten stoppen, vrees ik.” De Bolg gromt oorverdovend. “Miezerige Asgardiaan. Denk je nu werkelijk dat jij ons kan stoppen? In je eentje? Nee, mijn ‘vriend’. Met jou heb ik andere plannen.” “Oja? Nou, ik voel me gevleid. Maar euh… liever toch maar niet hoor. Ik ben niet helemaal voor dat ge-sleur-een-hart-uit-een-borst en z-“ De Wisselbolg haalt uit, maar stopt nog voor hij Loki heeft geraakt. De trickster grinnikt terwijl hij de Nornensteentjes gezellig op zijn handpalm laat dansen. Die Bolg is er als de dood voor. Grappig zeg. “Ooooooo, zijn we bang van deze kleine dingetjes?” Het monster doet een paar passen naar achteren. Loki kan er alleen maar om lachen. “Dit kan je niet menen. Een monster met de kracht van reuzen dat bang is voor een paar steentjes.” “Lach wat je wilt, Asgardiaan. Laat die Nornstenen maar op mij los als je wilt! Voor jou is het toch al te laat!” Meteen verandert de blik op Loki’s gelaat. “Ga door.” Het monster grijnst. “Nu zijn we met drie…”

---
De Wisselbolgen hebben dit spel gewonnen! Vandaag wordt Ghise door ze overgenomen om Heyn en Luva te vergezellen. Loki ziet in dat het spel uit is en gooit kwaad één van de Nornstenen richting de Wisselbolg, maar dat verandert niets aan de uitslag van het spel. Vanaf vandaag zijn de Bolgen in de meerderheid. Het spel is uit…

Gefeliciteerd DJ_Robintje en Cypher! Jullie hebben het spel goed gespeeld en zijn dan ook de terechte winnaars! =D

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Dec 2013, 23:47

Goed gespeeld!
Ik zat gelukkig wel goed met mijn gedachten. Luva of Heyn.
Volgende keer mij overnemen. Ik had wel zin in verraad!
Ik ben een trotse Loki!

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 28 Dec 2013, 23:50

Iedereen heeft het goed gespeeld, moet zeggen dat het me even duurde voor ik echt door had wie als Loki speelde, pas na dat ik merkte dat ik de verkeerde te pakken had kreeg ik door wie het wel was, maar zelfs met die kennis kon ik hem er niet uit krijgen. :P

Moet ook een compliment geven aan Spitch, fantastisch werk om dit, soms chaotisch, geheel in een goed lopend verhaal te verwerken.
Verdient een applaus op zich volgens mij. :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sat 28 Dec 2013, 23:51

*applaudiseert met stenen*

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 28 Dec 2013, 23:55

Bedankt iedereen! Ik moet zeggen dat dit één van de moeilijkste hunts ooit is geweest.

Image

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 28 Dec 2013, 23:56

Ah, het was weer leuk!
En het bleef tot het einde spannend. Ondanks vermoedens en ideeën en het al even vermoeden wie Loki was... Toch bleef het echt wachten hoe de stemming uitdraaide.

Shizu, jij krijgt ook een dikke proficiat! Want je hebt met momenten echt super leuk geschreven =D Hunten is echt iets voor jou! =D

Zoals altijd, ook alle credits naar huntingmeesteres Spitch!

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Sun 29 Dec 2013, 00:01

Nu wil ik een trotse verliezende Loki prijs :D

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 29 Dec 2013, 00:03

Haahaha, ik ben al aan het zoeken naar pics voor signatures XD. Mocht iemand leuke ideetjes hebben, PM me!

Image

Post Reply