Eerdere Specials: Wall of Fame

Hier worden de Specials gespeeld, hunts met andere regels en spanning. Hier vind je de afgelopen hunts en ook de hunts die je kan spelen.

Meld je direct aan voor de volgende hunt!
Locked
Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Eerdere Specials: Wall of Fame

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 17:55

Eerdere Special Hunts: the Wall of Fame

Er zijn in het verleden al heel wat hunts geweest en daarbij zelfs enkele heel speciale! Deze laatste worden hier onder nog maar eens vereeuwigd. Welcome to the Hall of Fame!

--

1. Dragonhunt
Organisatie: Spitch TVB
Datum: 09 Nov 2005
Deelnemers: Francisca, Marcel, Joene, Fuck_a_Duck, Arasjie, Paultjuh, Clarabellakoe, Morbid Prince, Dragonfly, Cassey
Duur: 6 dagen
Aantal pagina's: 5
Winnaars: Francisca, Clarabellakoe en Marcel (Dorpelingen)
Laatste dooie: Joene (Draak)

Intro:

Thiphyn zat strak voor zich uit te kijken. De grote tafel stond er maar eenzaam bij nu al zijn makkers één voor één door de Macht waren afgeslacht. Slechts één onderling had de strijd overleefd. "Hoe kon dit nu gebeuren, Marae?! De Goden waren ons gezind! Dit had onze overwinning moeten worden!" Zijn plotse stemverheffing deed Marae huiveren. "Die stomme Mensen en hun... hun magiër..." Marae zuchtte diep. De haat jegens het Menselijk ras stroomde als kokend water door de aderen van deze Draak. "Wat als we het laatste Mensendorp infiltreren in onze Menselijke gedaante, Heer? Zolang de magiër onze klauwen niet ziet, weet hij niet wie we zijn." Een ijzige stilte vulde de zaal terwijl Marae op een antwoord wachtte. Deze kwam in de vorm van een traag hoofdengeschut. "De Macht kent me al, Marae... dus ik hoop dat je deze verantwoordelijkheid kan dragen. Het lot van ons Ras rust nu op jouw schouders..."

Na 2 manen te hebben gewacht, zagen de dorpelingen uit Deabay de Macht, die ze als talisman tegen de Draken inhuurden, eindelijk op de top van Swartberg Heuvel verschijnen. Zijn staf schitterde als een pasgeboren ster. -Ja,- dacht hij, -hier zitten ze... ik kan het voelen...- Een wilde grimas verscheen op zijn gezicht wanneer hij aan het laatste verse Drakenhart dacht die hij nodig had om de Goddelijke Kracht te verwerven. De wereld zou leren wat de Macht inhield!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Eerdere Specials: Wall of Fame

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 18:05

2. Hunting The Bismarck: The game
Organisatie: Arasjie (idee), Spitch TVB (uitwerking), Keith (interim)
Datum: 01 Aug 2006
Deelnemers: F_a_D, Quake3, Joene, Fran, Kira, Ninke, Chelone, Clarabellakoe, Crops, Sammie
Duur: 14 dagen
Aantal pagina's: 12
Winnaar: Joene
Verliezer: Fuck_a_Duck (Bismark)

Intro:

Het woord over het nieuwe Duitse slagschip reisde snel bij de britse leiding. De Bismarck zou zwaarder bepantserd, sneller en nauwkeuriger zijn dan het huidige britse vlaggenschip Hood. Maar hoeveel was er waar van de geruchten? Was er werkelijk een nieuwe dreiging?
De britse leiding besloot het te onderzoeken. Maar net als ze wilden starten met de vergadering kwam er een melding binnen. Het was een bericht van de kruisers Suffolk en Sheffield. Ze hadden een schip gesignaleerd. Wat volgde was een ware uitbraak van paniek. De ergste vresen werden werkelijkheid. Het gesignaleerde schip was de duitse DKM Bismarck.
De britse reactie was om de Hood uit te sturen. Maar is dit ouderwetse, bijna dertig jaar oude, slagschip nog een partij?
Only time will tell.

Historisch Correct Verloop:

DKM Bismarck en Prince Eugen werden ontdekt door twee schepen op patrouille, Norfolk en Suffolk. Bismarck vuurde de kanonnen maar geen van de schepen werd beschadigd. Ze zochten dekking in de mist. HMS Hood en de Prince of Wales gingen in de achtervolging. Bij een onderschepping werd Hood getroffen op een kwetsbare plaats. De ontstane brand spreidde snel uit naar de munitiekamers waardoor deze ontploften. Zowel Hood als Prince of Wales hadden zich van schip vergist en hadden eerst op Prince Eugen gemikt. Door de nieuwe technologie van Bismarck was deze nu al binnen bereik en schoot op Hood. Met het brandende dek waren al slachtoffers gevallen en nu werd hij ook nog mogelijk onder de waterlijn getroffen. Hierdoor kapseisde hij. Prince of Wales moest extreme manouvres uitvoeren of het wrak te ontwijken maar kwam nu direct in het vizier van Bismarck. Ondanks enkele voltreffers kon hij toch vluchten. Bismarck en Prince Eugen achtervolgden maar staakten hun achtervolging even later om meer slagschepen te vermijden. Ondanks problemen met het geschut had Prince of Wales toch 3 voltreffers op Bismarck gehaald. Het gevolg was een ernstig brandstoflek en verminderde snelheid. Bismarck zou naar het bezette Frankrijk gaan terwijl Prince Eugen gewoon verder ging. Door een aanval van torpedojagers van de HMS Victorious werd de Bismarck nog meer geremd. Toch slaagde hij erin om de Britse marine op een dwaalspoor te brengen. Toen zij hun fout doorhadden had Bismarck al een fikse voorsprong. Door een nieuwe aanval van de Swordfish torpedojagers van de Ark Royal dit keer kwam een roer van de Bismarck vast te zitten. Een vloot onder leiding van de slagschepen King George V en Rodney had inmiddels de Bismarck ingehaald. Bijgevolg openden zij genadeloos het vuur. Ook al was er van de Bismarck niets over dan een brandend dek. De Britse slagschepen bleven vuren. Bismarck kon niets doen, niet eens ontwijken. Pas toen de verouderde Rodney bijna schade opliep door de terugslag van zijn eigen geschut werd het vuren gestaakt.
Prince Eugen was ontsnapt naar het Bezette Frankrijk. Het was een kostelijke en bittere overwinning voor de Britten. Ze waren hun bekenste slagschip verloren.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 18:25

3. Nederland Vs. België
Organisatie: Ninke
Datum: 06 Nov 2006
Deelnemers: Naihla, Chelone, Fran, Keith, Clarabellakoe, Spitch TVB, Fuck_a_Duck, Joene, Quake3, Batbite
Duur: 6 dagen
Aantal pagina's: 3
Winnaars: De Belgen geleid door Spitch TVB
Verliezers: Nederland geleid door Keith

Intro:

Nederland en België. Twee landen met een geschiedenis. Elke Belg en elke Nederlander kent wel een mop ten nadele van de ander. Zo ook Jan Peter Balkenende en op een staatsbezoek aan België vertelde hij de volgende mop:
'Waarom vliegen de vogels in België op hun kop? Dan hoeven ze de ellende beneden niet te zien.'
Jammer genoeg viel dit bij Verhofstadt in het verkeerde keelgat en hij nam revanche door Jan-Peter Balkenende Harry Potter te noemen voor de internationale televisie. Zo is er een oorlog tussen Nederland en België ontstaan.

De Nederlanders zoeken Verhofstadt om hem te wreken voor zijn gemene opmerking tegen Jan-Peter en de Belgen kunnen JP wel wurgen.

Het doel is dus als Nederlander om Verhofstadt te zoeken en als Belg om JP te vinden. Wanneer de bodyguards dood zijn kan iedereen van de tegenstander de premier ontmaskeren. (vlaggen)
Jammer genoeg wordt dit bemoeilijk doordat elk 1 bodyguard in dienst heeft om zich te beschermen. (bommen)
Deze kunnen alleen verslagen worden door een lekker wijf die de bodyguard kan verleiden. (mineurs)
Ook heeft elk land een paparazivriend in dienst die als enige de topmannen kan uitschakelen door erop te stemmen. (spionnen)
Verder heeft zowel Nederland als België een topman. Deze kunnen alleen gesloopt worden door een roddel verspreid door de paparazzivriend. (maarschalk)

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 18:39

4. Zweinstein Hunt
Organisatie: Vuurtj en Spitch TVB
Datum: 01 Dec 2007
Deelnemers: Spikewise, Evi, Selena, DJ-Robintje, you-know, Dragoness of Darkness, Tessa, Chelone, Mirjam, Clarabella, Fuck_a_Duck, Hagazussa
Duur: 16 dagen
Aantal pagina's: 50
Winnaars: ex aequo, Dooddoeners wonnen by numbers (you-know, DJ_Robintje en Fuck_a_Duck)
Laatste vergane lichaam: Tessa (Voldemort)

Intro:

De duivelse Heer Voldemort is nog steeds onder de levenden en hij zint op wraak... Wraak op Perkamentus, zijn leerkrachten en leerlingen...

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 03 Aug 2009, 18:59

5. De "Andere" Heksenhunt
Organisatie: La Tène
Datum: 07 Jan 2008
Deelnemers: Evi, Mirjam, Tessa, You-Know, Clarabellakoe, Fuck_a_Duck, Vuurtj, Secret_Secje, Vevina
Duur: 16 dagen
Aantal pagina's: 10
Winnaars: Vevina en Clara (slechte heksen)
Laatste dode: You-know (goede heks)

Intro:

In het dorpje Surwich (in de 16e eeuw) gebeuren er vreemde dingen. Koeien geven zure melk, de oogst verdort. De dorpelingen weten niet wie het veroorzaakt, maar wel wat het veroorzaakt: de Slechte Heksen!
“Verbranden” riep de ene. “Ze moeten branden in de hel!” riep een andere.

De Slechte Heksen zijn te ver gegaan. Zonder een aparte afspraak te maken, is het dorp verdeeld geraakt.
De ene kant is de sympathisant van de Slechte Heksen… Of zijn ze alleen maar een sympathisant?
De andere groep kan het niet meer aanzien… Er moet wat gebeuren! Zij hebben zich aangesloten bij de Goede Heksen.
De spanning stijgt. De burgemeester (=neutraal) kan het niet meer aanzien en besluit om hulp te vragen. Hij gaat naar de Ondode. Hij maakt een afspraak; de Ondode zal helpen, maar het gaat levens kosten…

De dag erna komen alle dorpelingen naar het plein. Er heerst een bedrukte stemming.
De burgemeester schraapt zijn keel. “Ahem.”
Alle ogen zijn op hem gericht. “Eh… Hoe zal ik het zeggen? Euh… ja.. Ik heb een.. euh… beslissing genomen over de heksen. Wij euh.. willen natuurlijk dat de Slechte Heksen weggaan… en ja.. eh… ik heb een verbond gesloten met de Ondode… “
Zijn stem stierf weg. Iedereen staarde naar de burgemeester. Hoe kon dit gebeuren? Waarom is de burgemeester zo wanhopig om de Ondode erbij te halen?

“Knars… Knars… Knars” Het geluid van zware laarzen op een kiezelpad kwam dichterbij. Een man, groot en sterk kwam dichterbij. Hij liep naar de burgemeester. Als vanzelf spleet de cirkel open, niemand wilde dichtbij die vreemde man zijn.

De vreemde man knikte naar de burgermeester. De burgermeester knikte terug, wat weifelend. De man keek rond.
Hij schraapte zijn keel. Zijn stem was laag. “Ik ben de Ondode. Ik ga het dorp helpen. Ik zorg dat de slechte mensen verdwijnen. Maar ik weet niet wie er hier slecht is. Ik heb hier een ketel voor me staan…” Hij pauzeerde even en trok een klein, koperen keteltje uit zijn zak. “Doe hier je stem in. Diegene met de meeste stemmen wordt meegenomen naar de Lichtberg…” Een lichte huivering ging door de mensenmassa heen. “Ik wil dat jullie nu stemmen. Schrijf de naam op van wie je denkt dat hij of zij een Slechte Heks is. Ik zal straks de stemmen tellen.”

De dorpelingen deden wat de Ondode vroeg. In een rijtje schuifelden de dorplingen langs de ketel. Ieder gooide een stem in de ketel. Dan keerde ze weer terug op hun plek.

De Ondode schraapte weer zijn keel. “Voordat ik de stemmen ga tellen, wil ik nog zeggen dat jullie elke maandag een vrijdag een stem hebben moeten uitgebracht. Stem dus op een zondag en een donderdag. Als je niet stemt, dan maak je jezelf verdacht en stem je dus in feite op jezelf. Duidelijk?” Iedereen knikte.

De Ondode stak zijn hand op. Meteen vlogen de briefjes in een keurige rij op stapeltjes. De Ondode pakte een briefje van de grootste stapel. “Oke, de meeste stemmen zijn voor Lily.” Als op een onhoorbare commando, vlogen de briefjes in brand. De Ondode liep op een meisje af. Het leek alsof de rest van het dorp weg wilde komen van Lily en het plein. De Ondode pakte Lily bij haar arm en sleurde haar mee. Men kon haar horen schreeuwen: “Nee, nee, neem me niet mee, ik ben onschuldig, ONSCHULDIG zeg ik je toch…”

Na een tijdje volgde er een grote lichtflits vanaf de Lichtberg… Een zwarte rookpluim volgde. RIP Lily, ze was een Slechte Heks

Image

Locked