Post hier alleen als je aangeschoten of dronken bent

Dit subforum bestaat al jaren op AVO Forum als subforum waar men met mate lekker gek kan doen. Baka staat voor idioot en verwacht ook dat iedereen zich hier lekker loslaat en idioot zal gedragen. Je vindt hier dan ook niet-serieuze onderwerpen terug!

Moderator: Fran

Cypher
Moderator
Moderator

Re: Post hier alleen als je aangeschoten of dronken bent

Post by Cypher » Sat 27 Jun 2015, 00:24

Mijn laatste biertje uit de koelkast gaat grotendeels verspild worden.
Eerst me hele tafel onder het bier gekregen toen ik het open maakte. De oorzaak? Hij is half bevroren.
Half bevroren bier smaakt niet bepaald goed, voornamelijk het deel dat nog niet bevroren is smaakt niet goed. Geen idee hoe het bevroren gedeelte smaakt. Ga echter niet wachten tot het helemaal ontdooid is dus spoel het zo wel weg. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 25 Jul 2015, 01:21

Collega's hadden een borrel gepland en kwam daar vandaag dus pas achter. Nadeel als je andere werkzaamheden doet over het algemeen, krijg je niet veel mee. Alsnog wel even naar toe gegaan echter.

Was gezellig maar iets meer gedronken dan ik had gepland maar niet erg veel. Ben nog niet stom dronken in elk geval, ging niet te gek. Maar was gezellig en daar gaat het uiteindelijk om. :)

Image

To be safe
To believe
In something

Troetelbeer
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Troetelbeer » Wed 16 Sep 2015, 02:10

Wanneer ben je eigenlijk aangeschoten of dronken? Ik ben volgens mij slechts ontremd. :) En mag je hier ook posten als je laveloos bent? :P

Image
ㅋㅋㅋ :)

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 16 Sep 2015, 07:37

Mits je je aan de regels van het forum weet te houden is het prima? :P
Maar als je laveloos bent zou je volgens mij niet meer instaat moeten zijn een computer te bedienen aangezien dat een staat is waarin je "niets" meer kan? :?:

Aangeschoten vind ik wanneer je al beetje richtig dronken begint te gaan en daadwerkelijk merkt dat je perceptie van je omgeving en je gedrag minder begint te worden. Dronken noem ik het wanneer ik niet meer in een rechte lijn kan lopen of de uitgang van de bar niet meer kan vinden. xD

Image

To be safe
To believe
In something

Troetelbeer
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Troetelbeer » Thu 24 Sep 2015, 00:12

Ja, dat is zo. En er zullen ook wel gradaties in zitten. Je kunt bijv. een beetje dronken zijn of stomdronken. :P Maar als je hier dus wilt reageren moet je eigenlijk eerst minimaal 3 glazen alcohol genuttigd hebben? :') Of geldt dat niet voor mods? :P

Image
ㅋㅋㅋ :)

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 24 Sep 2015, 00:19

Troetelbeer wrote:Ja, dat is zo. En er zullen ook wel gradaties in zitten. Je kunt bijv. een beetje dronken zijn of stomdronken. :P Maar als je hier dus wilt reageren moet je eigenlijk eerst minimaal 3 glazen alcohol genuttigd hebben? :') Of geldt dat niet voor mods? :P
Aangezien dit reactie nummer twee was in dit topic vrees ik dat regels nooit echt gevolgd zijn. :P
Shizu wrote:*kan hier niet aan meedoen want drink nooit*
Maar het is wel de bedoeling dat je hier alleen reageert wanneer je in elk geval wat drank op hebt en het ook merkt, de grens verschilt beetje per persoon. Ik verwacht volgende week woensdag wel in aanmerking te kunnen komen echter voor dit topic. Gratis drank op kosten van de baas... Dat moet wel goed gaan komen dus! :D

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 01 Oct 2015, 00:04

Ik heb vaak genoeg meerd rank gehad dan vandaag maar ik kan me niet heugen adt ik me minder hbe kunnen concentreren dan nu. Ik kanniet eens lezen wat ik nu typ omdat het niet scherp genoeg in beeld komt. Ik typ dan ook erg langzaam.

Volgens collega had ik circa 11 biertjesg ehad. Daarna zijn wenog op eigen kosten wezen doordrinken. In totaal heb ik dus 14 a 15 biertjes en 2 whisky gehad. Geen aanrader wanneer je minder fit bent.

Image

To be safe
To believe
In something

Raito
Otaku
Otaku

Post by Raito » Fri 02 Oct 2015, 23:28

pff die ene aperol spritz was precies hennig straf :/

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Tue 17 Nov 2015, 23:48

Moet echt eens leren als ik biertje, met biertje bedoel ik pint, ga doen met één specifieke collega dat het dan niet bij één blijft.

Hij heeft rare neiging om bus te missen, vervolgens ook volgende bus en nog een bus verder... uiteindelijk 5 of 6 pints later gaan we dan nog eens weg. Zijn vandaag om uur of 4 begonnen en ben nu net pas thuis. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Mon 30 Nov 2015, 23:48

Toch niet geleerd van ervaring van vorige keer. Dit keer nogmaals biertje gedaan met zelfde collega. Dit keer voorgehouden om niets te zeggen over bus tijden maar het gewoon niet te laat te maken... Heeft alsnog zijn laatste bus pas gehaald.

Ook mijn eigen schuld want had uiteraard gewoon kunnen weggaan maar was niet de planning eigenlijk. Helemaal niet op een maandag avond. :P

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 11 Dec 2015, 01:29

Dit keer bij een andere collega thuis wat biertjes gehad. Daarna doorgegaan naar andere plek om nog wat plezier te beleven.

Heb daar nog 3 biertjes gehad, denk ik, en nog 2 karaoke nummers gezongen. Was van plan nog een duet met een meid die ik daar had getroffen te zingen maar dat duurde te lang voor we aan de beurt waren. Misschien volgende week beter though. Kerstborrel is op zelfde locatie en daarna zou zij ook nog aanwezig zijn als goed is.

Maar na deze maand moet ik echt weer even rustig aan. Afgelopen zaterdag ook al goed wat bier naar binnen gewerkt, de week daarvoor op de maandag nog aantal biertjes gehad, viel gelukkig mee met de hoeveelheid en dus deze week weer een goed aantal. Aangezien de biertjes volgende week gratis lijken te zijn zal dat ook wel weer lekker lopen en aangezien ik daarna dus ook nog even van plan ben te blijven...

Deze maand echt teveel aan het genieten van de drank. Is niet iets wat ik vaak doe maar raar genoeg houdt het deze week gewoon niet op. Ik weet dat het ook aan mezelf is om gewoon te kappen en nee te zeggen maar op dit moment wil dat niet echt, heb het zo erg naar me zin. Dus geef mezelf deze maand als sinterklaas en kerst cadeau gewoon toestemming om lekker los te gaan. In januari het goede voornemen om het wat te minderen.

Maar wil sowieso nog dat duet in karaoke doen met die meid dat ik vandaag heb getroffen.

Image

To be safe
To believe
In something

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 18 Dec 2015, 04:52

ik heb vanavond teveel drank gehad en ben best wel onverantwoordelijk geweest. Had genoeg gehad maar kreeg steeds meer bier in handen geduwd en kon geen nee zeggen blijkbaar.

Ik ken me eigen grens maar ben die deze avond overschreden Niet aan te raden moet k bekennen. Ik ga nu slapen echter en morgen me best doen om op tijd op te staan.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 18 Dec 2015, 08:11

Cypher wrote: morgen me best doen om op tijd op te staan.
Hahahaha, hopelijk was dat niet 7 uur.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 18 Dec 2015, 18:34

Heb gisteren tegen overgeven aan gezeten. Kreeg een biertje in me handen geduwd waar 1 slok uit miste, ze had genoeg gehad. Dus gooide hem in één keer achterover, net als de 5 biertjes daarvoor na een aantal slokken. Ze zei nog "Hey doe even rustig aan..." vrijwel meteen daarna ben ik naar buiten gegaan voor frisse lucht want het viel echt niet goed. Heb het binnen kunnen houden echter. Collega waar ik het biertje van had gekregen kwam toen ook naar buiten om te roken. Kwam naast me staan en zei "Ik zei toch doe rustig aan" ... Kon haar geen ongelijk geven helaas.
Fran wrote:
Cypher wrote: morgen me best doen om op tijd op te staan.
Hahahaha, hopelijk was dat niet 7 uur.
Nee, was om 9 uur beginnen. Zou dan wel normaal om 7 uur ongeveer wakker worden.
Maar werd dit keer wakker door herrie buiten, nog steeds geen idee wat het was. Ik werd wakker en dacht echt van "Oh god kappen nou met die herrie. Zo kan ik toch niet slapen en de nacht is al zo kort."

Gevolgd door een realisatie dat het licht was buiten en dat het dus al geen nacht meer was. Daarna besef dat ik me alarm nooit gezet had en dat ik nog 30 minuten had om me klaar te maken en op het werk te komen.

Was nog net op tijd gelukkig. Kon echter nog niet recht lopen en had moeite om het bier van me bril af te krijgen, had me bril van me eigen hoofd geslagen gisteren. Pas rond uur of 1 merkte ik dat ik weer wat nuchter begon te worden. Daarvoor was ik nog goed aangeschoten.

Heb wel me knie goed gesloopt volgens mij. Ik zakte er loop van de avond goed doorheen. Ben toen even gaan zitten maar daar was ook niks aan. Dus gewoon weer vol mee gaan dansen en doen. Ben er in totaal nog zo'n 5x doorheen gezakt daarna (of vaker, minimaal 5x echter). Vandaag ging ik er ook nog aantal keren doorheen, heb hem goed geblesseerd.

Image

To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 18 Dec 2015, 18:59

Bravo! Bravo! *doet een sarcastisch applaus*

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply