Dutch Bloggies weer van start!

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Dutch Bloggies weer van start!

Post by Fran » Wed 02 Sep 2009, 10:46

De aanmeldronde voor de Nederlandse weblogverkiezing, de Dutch Bloggies, is weer van start gegaan. De komende 3 weken kan in 17 categorieën worden genomineerd (let op: dus nog NIET gestemd) voor jouw favoriete weblog.

Naar aanleiding van deze eerste ronde krijgt zowel het publiek via een stemronde, als een deskundige jury de mogelijkheid uit de meestgenoemde nominaties de uiteindelijke winnaars te bepalen. Door middel van de keuze voor deze jury-categorieën probeert de organisatie een zo groot mogelijke variëteit aan weblogs onder de aandacht te brengen. En daarnaast zijn er nog de categorieën ‘Meest Populaire Weblog’ en ‘Beste Microblog’. Deze zullen door het publiek worden verkozen.

Let op: Je moet eerst een account aanmaken voor je kunt stemmen. De bevestigingsmail kan in de spamfolder van je mail terechtkomen, meldt de organisatie via Twitter! Aan een oplossing wordt gewerkt.

bron: lifehacking.nl
http://www.dutchbloggies.nl/2009/

Wie gaat zijn of haar blog aanmelden of juist die van een ander?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Dutch Bloggies weer van start!

Post by Fran » Mon 12 Oct 2009, 11:52

Nomineren is alweer voorbij en vanaf vandaag mag je stemmen op de beste weblog en twitter account. (microblog)

Die van mij (beide te vinden door te zoeken op seraphinne) op twitter en mijn weblog op avo-forum.nl zijn genomineerd.

Image

Je moet wel geregistreerd zijn om te kunnen stemmen.
Maar dat moest ook om te nomineren!

Wie heeft trouwens genomineerd?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Dutch Bloggies weer van start!

Post by Fran » Mon 09 Nov 2009, 15:20

En zo lag mijn blog er al uit! :P

Er is ook een alternatieve verkiezing: De Geen Bloggie Award.

Je mag een top drie favoriete weblogs plaatsen hier.

1. Noem maximaal drie weblogs.

2. Noem niet je eigen blog.

3. Optioneel: motiveer kort waarom je deze blogs gekozen hebt.

4. Beperk je tot de blogs in de Nederlandse taal (Vlaamse blogs mogen ook.)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply