Prijzen winnen, winacties, prijsvragen

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

Prijzen winnen, winacties, prijsvragen

Post by Fran » Wed 16 Jun 2010, 11:17

Ik neem aan dat jullie weleens meedoen met wedstrijden, waar iets te winnen valt. En jullie zullen vast ook wel zeggen: ik doe heel vaak mee, maar ik win nooit wat. Dat heb ik ook, maar als ik wat win, dan is het ook wel errug leuk!

Wat heb jij gewonnen door middel van wedstrijden, online en/of offline?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: Prijzen winnen

Post by Dj_Robintje » Wed 16 Jun 2010, 14:06

Ik heb ooit eens een Lounge cd gewonnen.
Bij een prijsvraag op de radio, waarvoor ik het antwoord moest mailen.

En tickets voor Wouter Deprez (waar ik jammer genoeg niet kon geraken. Ik wist het pas de dag dat de show was. Het was in Gent, tijdens de Gentse feesten.).

Ook een keertje kaarten voor een voetbalwedstrijd van Sint-Truiden.

Dusja, ik heb wel een paar keer gewonnen :) En ook best leuke dingen! Vooral die tickets voor Wouter Deprez. Ik heb nog steeds spijt dat ik er niet kon geraken.

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 16 Jun 2010, 14:08

Dat is ook balen dat het dan op de dag zelf bekend wordt gemaakt. Dus je moet tot die tijd die dag/avond vrijhouden, zodat je uiteindelijk teleurgesteld thuiszit, als je niet gewonnen hebt!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 16 Jun 2010, 14:12

Niet helemaal. Maar de mail waarin stond dat ik gewonnen had, was blijkbaar verloren gegaan.
Het was een wedstrijd via een krantenwebsite. En ze sturen normaal een mailtje met een link naar de winnaarspagina.
Die heb ik dus bij die wedstrijd niet ontvangen, waardoor het een beetje uit mijn hoofd was gegaan...

Beetje dom toeval :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 16 Jun 2010, 14:27

Dj_Robintje wrote:Niet helemaal. Maar de mail waarin stond dat ik gewonnen had, was blijkbaar verloren gegaan.
Het was een wedstrijd via een krantenwebsite. En ze sturen normaal een mailtje met een link naar de winnaarspagina.
Die heb ik dus bij die wedstrijd niet ontvangen, waardoor het een beetje uit mijn hoofd was gegaan...

Beetje dom toeval :)
Dat is echt balen zeg!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Wed 16 Jun 2010, 17:10

Een paar maand terug heb ik "Uncharted 2" en een shirt van Ratchet en Clank gewonnen, eerste keer dat ik eigenlijk iets had gewonnen ook, dus ik was direct heel erg blij =D

Selena~Cleopatra
Otaku
Otaku

Post by Selena~Cleopatra » Wed 16 Jun 2010, 18:04

Ik doe heel vaak mee aan wedstrijden, maar heb maar een maal iets gewonnen en dat was van een loterij. Ik had toen een lotje gekocht om te sponsoren (niet om te winnen) en toen won ik een cd van Fame. Maar verder heb ik in mijn leven nog nooit wat gewonnen. Al laat ik mij daardoor niet doen en blijf ik gewoon lekker wedstrijdjes spelen :P

BE the change you want to see in the world!

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Fri 18 Jun 2010, 15:38

weet niet of dit ook meetelt, maarre via een chineze magazine -> een foto van een artiest met zijn handtekening xD

Verder wel een keertje via internet kaartjes voor concert gewonnen, helaas was dat in hong kong..
Kon niet zomaar ff naar hk gaan, dus aan mijn neefje gegeven ^^"

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 27 Jul 2010, 17:05

Wil iemand een fotoshoot winnen a 125 euro? Want dan moet je deze mevrouw volgen en numero 1000 zijn. http://twitter.com/karen_voshol/status/19662521282

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 27 Jul 2010, 17:17

Ikzelf heb ooit een tijdschrift en stikkers gewonnen van online vragenlijsten. Maar ik doe er niet echt veel mee.

Image

Kimmy
Sushi lover
Sushi lover

Post by Kimmy » Wed 28 Jul 2010, 19:42

leanne2me wrote:weet niet of dit ook meetelt, maarre via een chineze magazine -> een foto van een artiest met zijn handtekening xD

Verder wel een keertje via internet kaartjes voor concert gewonnen, helaas was dat in hong kong..
Kon niet zomaar ff naar hk gaan, dus aan mijn neefje gegeven ^^"
Ooh zonde dat je zelf niet kon gaan!! Van wie was het concert als ik vragen mag? :D

..

Een tijdje geleden deden we op ons werk een wedstrijd van wie zijn gemiddelde besteding (het bedrag wat je per klant verkoopt) het meest omhoog kon krijgen. I won! Ik kreeg een cadeaubon van de Freerecordshop xD.

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Mon 09 Aug 2010, 23:28

Ik doe mee op het moment aan een wedstrijd XD Hopen dat ik win. Ik wil die tickets voor Muse in Wembley!!!

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Tue 10 Aug 2010, 08:45

Ik heb toevallig eergisteren Transformers: War for Cybertron gewonnen via een twitter wedstrijd XD
Het is dan wel voor de 360, maar mijn broertje heeft er binnenkort één dus dat is alvast een game ervoor :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 10 Aug 2010, 12:39

Ik heb trouwens die fotoshoot van een aantal berichten terug gewonnen. Alleen de beste fotograaf heeft mij nog niet gebeld voor een afspraak. >_>

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Elyne
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Elyne » Tue 10 Aug 2010, 14:11

Lang geleden een dag naar Disneyland Parijs gewonnen - alleen kon ik er niet er geraken :S
verder een paar cd's gewonnen via de radio.

Image

Post Reply