YokosoNews

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

YokosoNews

Post by Fran » Wed 03 Aug 2011, 11:56

YokosoNews is een website met nieuws over de leuke dingen die in Japan gebeuren. Maar sinds de aardbeving en tsunami in maart doet de beheerder (Katz) regelmatig updates over de gevolgen ervan. Voornamelijk over de radiatie en vervuiling van eten dankzij de kerncentrales in Fukushima.

Zo nu en dan komt hij met (live) video's met informatieve inhoud. Zo heeft hij filmpjes van vieringen/festivals in Japan.

-> http://yokosonews.com/

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Re: YokosoNews

Post by Dj_Robintje » Thu 04 Aug 2011, 11:25

Ja, rond zo'n groot nieuwsitem met zo veel belangrijke gevolgen voor de bevolking kan je moeilijk omheen.
Het is wel een leuk idee, zo'n site met de leuke nieuwtjes, zo lees je ook is wat anders dan het negatieve (wat op de meeste plaatsen op de voorgrond komt)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply