MyAnimeList

Laat je promotieskills zien en promoot hier je netgemaakte website, gezellige forum of interessante blog. We waarderen het enorm dat je eerst actief bent elders op het forum, voordat je hier onderwerpen start!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Anvica
Otaku
Otaku

Re: MyAnimeList

Post by Anvica » Wed 09 Dec 2015, 14:56

Ik zag dat ik al wat gepost heb eerder maar nu kun je ook mijn MAL terecht komen als je op mijn signature klikt. Hopelijk werkt die nog

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 17 Feb 2016, 23:20

De lijsten van anime en manga hebben gisteren een behoorlijke update ontvangen. Ziet er ineens een stuk beter uit moet ik zeggen.

De oude lijsten waren wel erg praktisch maar waren wat saai om naar te kijken. Moest wel even zoeken naar het knopje op mijn profiel om de lijst te vinden echter. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 18 Feb 2016, 09:11

Ik heb hem teruggezet naar de oude lijst. Het gaat mij meer om functionaliteit dan mooiheid. Haha. :)
Misschien dat ik er later nog op terugkom. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 02 May 2016, 11:29

Opeens kreeg ik een email van MAL met nieuwe related anime. Blijkbaar staan alle emailfuncties aan bij mij. Maar gauw uitgezet!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 29 Jul 2016, 11:10

Shizu wrote:Opeens kreeg ik een email van MAL met nieuwe related anime. Blijkbaar staan alle emailfuncties aan bij mij. Maar gauw uitgezet!
Ik krijg een melding als een anime start of dat er een nieuw seizoen is aangekondigd, maar dat is voornamelijk via de website.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Fri 29 Jul 2016, 18:42

Ik kreeg ooit ook een mail, deze anime is nu net gestart!.... Had de eerste aflevering al ongeveer week geleden gezien denk ik. Ben even kwijt welke anime echter.

Maar ik merk dat ik MAL een beetje naast me heb laten liggen sinds het niet meer automatisch geupdate word. Heb wat moeite om sites bij te houden waar ik zelf moet klikken om aflevering te markeren en nog geen goed werkende programma's kunnen vinden helaas. Maar heb gisteren weer teveel tijd gestoken in geheel nieuwe software voor mijn mediaserver dus zal eens kijken of er een MAL plugin ofzo is. :P

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply