GZ: jongeren met interesse in Harajuku/Visual Kei-fashion

Ben je op zoek naar een boek of een persoon? Dan kan je je oproepje hier plaatsen!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder

GZ: jongeren met interesse in Harajuku/Visual Kei-fashion

Post by Fran » Thu 09 Dec 2010, 10:48

Ik kreeg dit bericht door via last.fm en heb toestemming gekregen om het op dit forum te posten. Deadline van inzenden is 11 december. Misschien is dat kortdag, maar het kan natuurlijk ook gesprekstof opleveren.
Hallo,

Ik ben student Journalistiek & Media en zit momenteel in mijn examenjaar. Ik
moet als een van mijn afstudeeropdrachten een artikel schrijven over een
maatschappelijk verschijnsel waar nog weinig over geschreven is en wat
interessant kan zijn voor jongeren. Ik heb ervoor gekozen om iets over
Harajukumode, en dan met name Visual Kei, in Nederland te schrijven.
Voor dit artikel zou ik graag wat ervaringen en quotes van jongeren verwerken
die zelf Harajuku/Visual Kei-fashion en -muziek interessant vinden en eventueel
ook de kleding (of enkele onderdelen hiervan) dragen.

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur dan even een berichtje terug! Zo werkt het
indien je geïnteresseerd (en 18+) bent:
Ik mail je een korte vragenlijst, een soort interview per e-mail dus. Je mag
kiezen of je met je echte naam of met een nickname in het artikel vermeld wilt
worden. Het liefst wil ik ook nog een foto van jezelf in visual-kei-kleding,
maar als je dit niet ziet zitten (denk eraan: het kan geplaatst worden in de
Volkskrant) is dit ook prima! Enkel wat antwoorden zijn ook welkom. De nadruk
ligt op de kleding, maar de muziekliefhebbers kunnen ook reageren.

Vriendelijk bedankt voor het lezen en hopelijk tot horens! Je hebt tot 11
december om te reageren.

Groetjes, Alix
Dit is de vragenlijst! En het e-mailadres heb ik afgeschermd om spammers tegen te gaan. Je kan het adres aan mij vragen! Of ik kan het voor jou opsturen!