Visite kaartjes

Ben je op zoek naar een boek of een persoon? Dan kan je je oproepje hier plaatsen!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
Aiko
Otaku
Otaku

Visite kaartjes

Post by Aiko » Wed 21 Mar 2012, 13:17

Weet iemand misschien een site of winkel waar ik visite kaartjes kan laten maken (die zelf gemaakt zijn) of thuis kan laten sturen.
Ikzelf weet wel dat het kan via de Copyshop en via vista print of zoiets. Ik heb ze dus nodig om uit te delen als ik foto's heb gemaakt van cosplayers op Anime Con of waar dan ook. Zal wel handig zijn als de mensen de foto's er dan af kunnen halen van mijn speciaal gemaakte Cosplay foto deviantart site.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Visite kaartjes

Post by Fran » Wed 21 Mar 2012, 15:56

Is Vistaprint geen idee?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 21 Mar 2012, 20:00

Ik weet niet, je kon ze gratis laten maken, maar je hebt ook keuze voor 10 euro betalen voor 500 kaartjes. Ik kijk wel o.o" wat het makkelijkst is.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 21 Mar 2012, 20:49

Bij Vistaprint is het wel zo, dat als iets gratis is dat er altijd nog verzendkosten bij komt :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 21 Mar 2012, 22:02

Fran wrote:Bij Vistaprint is het wel zo, dat als iets gratis is dat er altijd nog verzendkosten bij komt :)
Ja, daarom XD en bij de copyshop, heb ik opgezocht kan je ze zelf maken, ofja uit laten printen. Maar weet totaal niet die maten ervan, had het wel opgezocht,maar als ikze zelf maak zijn ze meestal wel mooier dan dat je ze online via Vistaprint maakt ofzo.

Image

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Thu 22 Mar 2012, 14:19

Een standaard visite kaartje is 85 mm op 55 mm (de grootte van een bankkaart) maar ik heb niet echt een idee waar je ze het best zou kunnen laten drukken. Ik hoor ook wel goede dingen over http://uk.moo.com/, maar daar duurt het dan vast iets langer voor je ze hebt en zou het sowieso duurder zijn.

Post Reply