logeerplek gezocht voor hond.

Ben je op zoek naar een boek of een persoon? Dan kan je je oproepje hier plaatsen!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Post Reply
as33kawaii
Otaku
Otaku

logeerplek gezocht voor hond.

Post by as33kawaii » Mon 27 May 2013, 23:13

Ik ben op zoek naar een hondenliefhebber die in augustus (6-20) op mijn hond kan passen.
Tis een wat oudere hond van alweer bijna 13 jaar, die goed met kinderen om kan gaan, en voortdurend om eten vraagt.
Met katten of andere huisdieren kan ze niet omgaan (op parkiet/goudvissen etc na)
Aan 3x per dag uitlaten heeft ze meestal voldoende, is tot nu toe altijd zindelijk geweest. (Zorg er alleen voor dat je haar niet teveel komkommer geeft)
Houd van ff kroelen, luieren, en slapen..en vooral eten (net als d'r baasje)

Overigens is het niet voor niets (vergoeding in overleg), en zorg ik voor een zak speciaal hondenvoer.
Hond komt incl gebruiksaanwijzing en proefperiode :P

Mocht je dus zin hebben om 2 weken te genieten van deze lieve hond, laat een reactie of PB achter ;)

Image
Image

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: logeerplek gezocht voor hond.

Post by Fran » Mon 27 May 2013, 23:55

Klinkt als een lieve hond. Ik mag helaas geen huisdieren hier in huis...

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Tue 28 May 2013, 14:40

Ik ga ervan uit dat je ook wel naar iemand in je omgeving zoekt.

Met mijn katers binnenshuis en de kippen die recent in de tuin (apart stukje) zitten, lijkt me dat niet het beste idee

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

as33kawaii
Otaku
Otaku

Post by as33kawaii » Tue 28 May 2013, 16:09

Fran wrote:Klinkt als een lieve hond. Ik mag helaas geen huisdieren hier in huis...
Inderdaad jammer ja =\
Dj_Robintje wrote:Ik ga ervan uit dat je ook wel naar iemand in je omgeving zoekt.

Met mijn katers binnenshuis en de kippen die recent in de tuin (apart stukje) zitten, lijkt me dat niet het beste idee
Het liefst idd in de omgeving Breda-Dordrecht-Rotterdam-Den haag is allemaal mogelijk. Mocht iemand ver weg wonen, geef het even aan, dan valt er misschien nog wat te overleggen hier.

Image
recent live gezien: exist†trace/Versailles/-OZ-/Miyavi/Gackt w/YFC/Dir en grey/A (エース)/Crossfaith/Bury tomorrow/Bleed from within/ACID MOTHERS TEMPLE & THE MELTING PARAISO UFO/Black Line/The fool Gunji X ADAPTER

Post Reply