Ik zoek Chinese/Japanse waaiers&Posters

Ben je op zoek naar een boek of een persoon? Dan kan je je oproepje hier plaatsen!

Let op: Vanaf 50 berichten. Berichten worden gemodereerd.

Moderator: Fran

Aiko
Otaku
Otaku

Ik zoek Chinese/Japanse waaiers&Posters

Post by Aiko » Wed 18 Nov 2009, 22:36

Ik zoek nog meer waaiers XD. Iemand idee waar ze goedkoop zijn en of er grote of kleine waaiers te koop zijn, het liefst in Brabant of via het internet. En ik zoek dan ook meteen nog wat J-Rock artiesten posters XD.

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Ik zoek Chinese/Japanse waaiers&Posters

Post by Spitch TVB » Wed 18 Nov 2009, 22:37

Soms verkopen ze van die waaiers op vlooienmarkten. Misschien kan je daar eens gaan kijken als er eentje in de buurt is.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 18 Nov 2009, 22:39

Spitch TVB wrote:Soms verkopen ze van die waaiers op vlooienmarkten. Misschien kan je daar eens gaan kijken als er eentje in de buurt is.
Bedankt voor de tip ^^. Ik heb gisteren ookal 2 waaiers gekocht in een winkeltje bij mij in de buurd,Maar toen zag ik nog een leuke en die kreeg ik niet mee -.-".

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Thu 19 Nov 2009, 09:19

VisualDesign wrote:
Spitch TVB wrote:Soms verkopen ze van die waaiers op vlooienmarkten. Misschien kan je daar eens gaan kijken als er eentje in de buurt is.
Bedankt voor de tip ^^. Ik heb gisteren ookal 2 waaiers gekocht in een winkeltje bij mij in de buurd,Maar toen zag ik nog een leuke en die kreeg ik niet mee -.-".
Hoezo kreeg je die niet mee? ><

Ik weet niet waar je J-Rock poster kan kopen, maar ik weet wel dat als je een hel vet J-rock plaatje vind in de een goeie grootte je er bij een printwinkel een poster van kan laten maken.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Thu 19 Nov 2009, 10:35

Jimbow wrote:
VisualDesign wrote:
Hoezo kreeg je die niet mee? ><

Ik weet niet waar je J-Rock poster kan kopen, maar ik weet wel dat als je een hel vet J-rock plaatje vind in de een goeie grootte je er bij een printwinkel een poster van kan laten maken.
Die waaier was voor de show,maar dat was de laatste T.T en die vrouw deed moeilijk du sik dacht dan haal ik die wel in een andere winkel -.-".
En van J-Rock plaatjes heb ik er genoeg XD dus ik zal wel vragen bij Hema of expo (A) of ze willen uitvergroten,,ofja een poster van willen maken (A).

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Nov 2009, 12:53

Je hebt van die Duitse tijdschriften die weleens een poster in het midden hebben zitten van een Japanse artiest.

Maar volgens mij zoek je ook naar posters die tijdens concerten verkocht zijn?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Thu 19 Nov 2009, 20:31

Fran wrote:Je hebt van die Duitse tijdschriften die weleens een poster in het midden hebben zitten van een Japanse artiest.

Maar volgens mij zoek je ook naar posters die tijdens concerten verkocht zijn?
uhu, ik heb er nu een van Kagrra, (maar daar was jij toen bij (A)) en ik heb er 1 van SuG en 1 van the GazettE XD,, maar ik wil er meer (A).

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 19 Nov 2009, 20:43

Ja idd, daar heb ik ook een poster van. Lees jij weleens de popcorn? Duits blad.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Thu 19 Nov 2009, 20:48

Fran wrote:Ja idd, daar heb ik ook een poster van. Lees jij weleens de popcorn? Duits blad.
Die hebben wij hier niet in Den Bosch XD ik heb al heel vaak in die winkel gekeken waar ze muziek bladen enzo verkopen, maar de Popcorn die zie ik niet staan. Ik had altijd het duiste blad Rockoon!,maar die verkopen ze ook niet meer T.T.

Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Fri 20 Nov 2009, 18:04

In de aniway staan soms toch ook posters van artiesten, of vergis ik me nu?

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Fri 20 Nov 2009, 21:31

Kaida wrote:In de aniway staan soms toch ook posters van artiesten, of vergis ik me nu?
Uhh... Volgens mij heel soms wel ja XD, maar ik ken ook nog een duits blad die ik in Scheveringen heb gekocht de Animania. Daar staan soms heel soms ook Artiesten posters in,, daarom heb ik er 1 van een vriendin gekregen van de Japanse Mangaka Nheira(die gast op de foto van de kledinglijn HIDEROCK).

Image

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Wed 25 Nov 2009, 20:24

Als je eens naar Amsterdam gaat moet je dan naar Amstelveen gaan want daar is een groot Japans winkeltje!

                     Image

                                               》「benishigure。♡」

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 25 Nov 2009, 20:31

xCelii_ wrote:Als je eens naar Amsterdam gaat moet je dan naar Amstelveen gaan want daar is een groot Japans winkeltje!
Oke:O

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 25 Nov 2009, 20:33

Ik heb afgelopen weekend een waaier gekocht in de toko, in Den Haag. Was een grote en stevige voor een paar euro ^^

Image Image

Voor de volgende keer: graag met meer dan 1 woord reageren op onderwerpen, gezien het anders als spam wordt gezien. Alvast bedankt :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Wed 25 Nov 2009, 20:35

Fran wrote:Ik heb afgelopen weekend een waaier gekocht in de toko, in Den Haag. Was een grote en stevige voor een paar euro ^^

Image Image

Voor de volgende keer: graag met meer dan 1 woord reageren op onderwerpen, gezien het anders als spam wordt gezien. Alvast bedankt :D
Opsie sorry Fran ^^",,
Zo 1 heb ik ook,maar dan met Japanse of chinese letters eropXD
en heb er nog 1 net zo 1 als jij hebt,maar dan met een pauw ofzo XD.

Image

Post Reply