[KPOP] SHINee

Voor al het andere dat niet bij Japan hoort, maar wel bij Azië! Van muziek, drama en films tot aan de interessante culturele dingen die in de diverse landen in Azië (behalve Japan) thuishoren! Azië is het grootste werelddeel op de planeet Aarde en verdient daarom ook een eigen subforum op AVO!

Landen die hier voornamelijk besproken worden zijn landen uit Oost-Azië: Taiwan, Korea en China. Deel je passie hier!

Moderator: Fran

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: [Kpop] SHINee

Post by Endroine » Mon 09 Aug 2010, 19:31

oeh ik hou van het nieuwe album xD vooral van electric heart, en hou onew dat zegt XD het klinkt zo leuk ^.^ en taemin is hot in het clipje van lucifer! XD

ShootingStar
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by ShootingStar » Sat 28 Aug 2010, 20:02

Hehe, ik kende SHINee eigenlijk niet, maar na het beluisteren van 'Ring Ding Dong' en 'Lucifer' hebben ze m'n interesse opgewekt. :) Vooral 'Lucifer' vind ik een zaaaaaalig nummer, terwijl het eigenlijk een totaal andere muziekstijl is dan dat ik gewoonlijk beluister.

Ik heb enkele andere songs van hen beluisterd, maar die konden me toch niet zo boeien. Hebben ze nog nummers zoals 'Lucifer' uitgebracht, of was dit een uniek geval?

Paradise ~ Infinite

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sun 29 Aug 2010, 18:51

Hmz nog nummers als "Luficer" dat vind ik altijd wel lastig om te vergelijken vooral omdat ze altijd hele andere nummers uitbrengen XD Maar ik denk dat "Ring Ding Dong" en "Lucifer" wel de weinige nummers zijn die er bij hun echt uitspringen en "anders" zijn XD Het zijn de nummers waardoor ik ze geweldig ben gaan vinden =x Maar de rest van de nummers kunnen mij de laatste tijd ook steeds meer boeien vooral hun nieuwe album vind ik erg sterk! Misschien dat je die kunt downloaden? =) Hij is ook op Youtube te beluisteren trouwens!

http://www.youtube.com/watch?v=Yyjeyn4s ... re=related rechts staan de rest van hun nummers van het album LUCIFER =)

Wat ik trouwens ook een erg goed nummer vind is deze:

Veeeeel beter dan die van Cinema Bizarre =x XD

SHINee - Get Down
SHINee - Juliette

Ik vind dat trouwens vaak bij Koreaanse artiesten er zijn altijd een paar nummers die er echt uitspringen en de rest valt dan vaak wat tegen =x Vooral bij Bi Rain heb ik dat! ... *Gaat topic aanmaken*

♥ Feels like Ryeosomnia ~ • WOW. Fantastic Baby

ShootingStar
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by ShootingStar » Sun 29 Aug 2010, 19:21

Waaaaah, bedankt LissyLamoire!! 'Forever and Never' vind ik prachtig! Ik kende de 'Cinema Bizarre' versie al, maar deze is inderdaad veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel beter!! :D
De Youtube link naar hun nieuw album is echt handig! Ben nu bezig met de verschillende liedjes te beluisteren en te hopen dat er nog wat tussenzit dat ik graag zal horen! :)
Hah, ik word een echte fangirl *gaat wild op 'SHINee girl' ;)

Paradise ~ Infinite

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sun 29 Aug 2010, 19:35

Blij dat ik je heb kunnen helpen~! ^^

Ik heb mijn LUCIFER album trouwens gisteren ontvangen de booklet is echt geweldig~! *-* En ik heb er een Onew card bijgekregen XD Had gehoopt op Key of Jonghyun XD Maar helaas!
De booklet is echt gewoon een fotoalbum met op de laatste page de CD *-* Echt ... woah XD Echt gewoon een reden om die CD's te kopen!

ShootingStar
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by ShootingStar » Sun 29 Aug 2010, 19:44

Ooooh, dat klinkt fantastisch!!
Koop je hun CD's online ofzo? Ik denk niet dat hun CD's in de Free Records shop zullen liggen (of ik moet het heel erg mis hebben, wat natuurlijk kan gebeuren :D )
En het booklet klinkt zeeeeer aantrekkelijk! En och ja, Onew mag er toch ook wel wezen? Ikzelf ben nog maar recent fan geworden *lees: heeft twee weken geleden random op een topic geklikt om eens uit te zoeken wat Kpop eigenlijk is* dus veel meer dan de bandleden hun naam ken ik eigenlijk niet. Dus voor het moment is mijn favoriet niet gebaseerd op zijn karakter :oops: Ik vond Taemin zo geweldig in Lucifer, dat ik hem meteen tot nummer één gebombardeerd heb. ;)

Paradise ~ Infinite

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Sun 29 Aug 2010, 19:57

Ik heb de CD gekregen van iemand =) Maar ze heeft de CD's besteld op http://www.yesasia.com daar bestel ik ze ook altijd ^^ Zorg wel dat je boven de 30 euro besteld want de verzendkosten zijn portomonnee rovend! Erg duur! Maar je moet er wel Paypal voor hebben. En bestel niet boven de 175 euro =x want dan heb je kans dat het wordt onderschept door de douane omdat je niet meer dan zoveel euro mag inkopen vanuit het buitenland o.O

Hahaha, Taemin is in Lucifer zeker erg leuk om naar te kijken. Key en Jonghyun zijn leuk samen xD

Hier gaan Jong en Key bijvoorbeeld helemaal los op Girls en Tic Toc XD geweldig clipje.
Elke keer als Key weer komt bij het punt waarop hij zegt: "Baby Woeeeeee" moet ik lachen XD dat hoofd!! En hoe hij los gaat bij Tic Toc is geweldig xD

ShootingStar
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by ShootingStar » Sun 29 Aug 2010, 20:06

Lieve hemel, dat clipje is inderdaad hilarisch!!!! :lol: In het begin was het vooral Jonghyun die helemaal wild ging, maar dan begon Key mee te doen!! :lol: En Taemin (kdenk toch dat het hem is?) zit daar zo héél stil in een hoekje van de auto. Hij is waarschijnlijk opgelucht dat hij niet mee hoeft te doen XD

BABY WHOOOOOOOOOOOOOHHH!!!!!! :lol:

Paradise ~ Infinite

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Thu 30 Sep 2010, 21:53

Nieuwe nummer Hello die komt op het Hello Repackage Album =)

Dit zijn de andere nummers die op het Album te vinden zullen zijn:
01. LUCIFER
02. Hello
03. 하나 (One)
04. Get It
05. UP & DOWN
06. Electric Heart
07. A-Yo
08. 욕(慾) (Obsession)
09. 화살 (Quasimodo)
10. 악 (Shout Out)
11. WOWOWOW
12. Your Name
13. Life
14. Ready or Not
15. Love Pain
16. 사.계.후 (Love Still Goes On)

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Fri 01 Oct 2010, 16:50

Beetje laat,, maar die vid waar ze in hun busje zingen is idd geweldig xD

Het nieuwe nummer (Hello) heeft iets in zitten van lucifer,,
Vind zelf em eigenlijk ook leuker dan lucifer ^^

ShootingStar
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by ShootingStar » Fri 01 Oct 2010, 17:29

Liever laat dan nooit :)

Kan het nieuwe nummer ook wel smaken. Het is lekker rustig, en geeft je een 'feel good' gevoel. Zaaaaaaalig :D

Paradise ~ Infinite

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Mon 04 Oct 2010, 22:21

En de MV is uit~!!

leanne2me
Otaku
Otaku

Post by leanne2me » Thu 07 Oct 2010, 21:09

Hoe meer ik naar luister hoe leuker ik em vind ^^

Maar ik kwam net achter dat dit niet een originele nummer is,,

LissyLamoire
Otaku
Otaku

Post by LissyLamoire » Wed 13 Oct 2010, 16:37

SHINee is gewond geraakt door crazy fans na hun concert in Indonesie! o.O Oke er is nog geen officieel nieuws maar wel twitterberichten van ooggetuigen.
[Unconfirmed News] Jonghyun’s Injury & SHINee in Indonesia SituationThese are some UNCONFIRMED eyewitness accounts going around on twitter of what happened with SHINee in Indonesia right now. Don’t completely put your faith in these quotes, but this is what everyone is worried about right now. We’ll update you as soon as we have solid proof.

[EYEWITNESS ACCOUNT] “yes, I saw it, at the airport he tried to walk but can’t, so the manager gave him a piggyback, I didn’t heard anything about Taemin fell, but Key almost fell when he left the venue, Onew didn’t get thrown by water bottle, but someone grab his hair and he was so mad that he punch the bus window TT_TT"

"Jjong ankle is injured,when they got off the bus at airport jjong was being carried by their manager”

"And I kinda left out the part where the fans turned EXTREME. They got on the bus that SHINee took to get them to the airport, and.....they searched all corners in that bus,looking for any SHINee remainders, LMAO. They got candy wrappers, half empty water bottles, etc."
Kort samengevat:
Ze waren voor een optreden in Indonesie kwamen terug van het concert en werden overvallen door een gekte aan fangirls. Onew werd aan zijn haren getrokken Taemin blijkt gevallen te zijn ... maar dat is nog niet geheel duidelijk. Jonghyun is wel gevallen en heeft zijn voet bezeerd, wat hij precies heeft is nog onduidelijk, wel is duidelijk dat hij veel pijn heeft en niet meer in staat is om erop te staan.

En dan zijn er ook nog wat extreme fans o.O die gewoon hun bus hebben doorzocht naar spullen van SHINee~!! O.O WHUT wat in vredesnaam spookt er in hun botte hersenen rond om zoiets te doen?! o.O

Hieronder wat foto's die mij gewoon pijn doen om naar te kijken:
Image
Jonghyun gedragen door de manager

Image
Jonghyun die niet meer op zijn eigen benen kan staan en een verloren kijkende SHINee

NOGMAALS het is niet bevestigt dit zijn allemaal bronnen afkomstig van Twitter! We zullen geduldig moeten wachten tot het officiele nieuwsbericht verschijnt =x

Bron: http://koreanupdates.com/2010/10/13/lun ... f-concert/

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Wed 13 Oct 2010, 20:37

WAT
Wat denken sommige fans wel zeg o_o

Ik hoop dat alles snel terug goed met hen gaat!

Post Reply