(K,C,TW) Drama nieuws

Voor al het andere dat niet bij Japan hoort, maar wel bij Azië! Van muziek, drama en films tot aan de interessante culturele dingen die in de diverse landen in Azië (behalve Japan) thuishoren! Azië is het grootste werelddeel op de planeet Aarde en verdient daarom ook een eigen subforum op AVO!

Landen die hier voornamelijk besproken worden zijn landen uit Oost-Azië: Taiwan, Korea en China. Deel je passie hier!

Moderator: Fran

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Re: (K,C,TW) Drama nieuws

Post by Endroine » Fri 04 Jan 2013, 22:16

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Endroine » Sat 19 Jan 2013, 19:22

- Poster shoot met de cast van 'Ad Genius'
Image
Cute guys alert D: Mss dat ik dit wel ga kijken... xD

- Lee Seon Kyun hoofdrol in nieuwe variety show
LEE SEON KYUN IS SO ASDFGHJKLAWESOMELYCUTENHAWT<3 klik erop ಠ_ಠ je wilt het. Klik. er. op. ಠ_ಠ

- Band Of Thieves (Drama) heeft nu ook Kim Min Hee in de cast
More importantly, ook leuke mannelijke acteurs xD

- Dramabeans' weekelijkse 'open thread'
Dat betekend dat je over alles mag praten =3

- Kim Yoon Hye gecast in misterieuze melo-horror film genaamd 'Girl'
Klik ook hier op. Cute guy foto aan het einde van de post (Kim Shi Hoo). CUTE GUYS EVERYWHERE *runs around*

Image
- 'Conspiracy in the court' Aflevering 1 Review
- 'Conspiracy in the court' Aflevering 2 Review

- Han Chae Ah en Nam Goong Min gecast in de remake van 'Heo Jun'
Heo Jun is een medisch Sageuk (Historical zeg maar) Over het leven van een legendarische dokter en Historcus. Speelt ook een leuke acteur in.
NEE DAT ZIJN NIET DE ENIGE NIEUWTJES DIE IK POST XD

- Hong Soo Hyun wilt de rol van koningin In Hyun
In de drama Live For Love. Misschien dat Yu Ah In de rol van koning krijgt.
I love that guy door de film Boys Of Tomorrow X.X omg so much to tell. Ik maak zo een topic over deze film als ik dat nog niet al had gedaan lol.

- Lee Jong Hyuk denkty na over een nieuwe weekend drama
(I Summon You, Gold!) En misschien dat Lee Jia er in gaat spelen. Ik vind haar awesome, maar sommige zeggen dat ze niet kan acteren.
En zoals Girlfriday al in die post zegt. New dramas, new dramas everywhere!

Image
- Sirius Aflevering 1 Review
- Sirius Aflevering 2 Review
Ik scroll naar beneden en ik bekijk de plaatjes half, maar damn dat zag er al cool uit! Ik vraag me af hoe ze aan die naam komen ... Sirius Black? xD

DAT WAS HET VOOR VANDAAG =3 Nog veel meer nieuwtjes maar ik heb geen zin meer in deze post ಠ_ಠ

Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Henk » Wed 30 Jan 2013, 10:45

Volgens de (Fan-) Hong Sisters-FB zijn er contracten getekend voor een nieuwe serie, die voorlopig de werknaam "One Step" heeft.

Hun laatste serie BIG is niet helemaal geworden wat er van verwacht werd.
Werken met "magische ideeen" kan ontsporen als dingen niet overzien worden, of als afgeweken wordt van het eerste idee.
Maar ze hebben nog steeds een ijzersterke reputatie, en veel krediet.

Image

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Endroine » Wed 30 Jan 2013, 19:19

Cool! Ik vind de hong sisters goed, en kan dus niet wachten. (Al heb ik de recentelijkere werken niet bekeken)

sssascha
Sushi lover
Sushi lover

Post by sssascha » Wed 30 Jan 2013, 19:40

ik ben nu de drama flower boy next door aan het kijken. Ik vindt het egt een geweldige drama voor al omdat park shin hye der in zit -like-

Endroine
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Endroine » Wed 30 Jan 2013, 20:18

Maak anders een topic over flower boy next door als hij er nog niet is =) misschien zijn er meer geïnteresseerde.

Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Henk » Sat 23 Feb 2013, 09:01

En zo is Park Shin Hoo in een ongewenste-sex-schandaal terechtgekomen, kort na de beëindiging van Chungdamdong Alice. Link Hier

Park Shin Hoo is een zeer populaire acteur, die nu echter al zijn contracten van adverteerders in Korea, Japan, China en Taiwan gestopt ziet
24 februari is er een zitting.

Er wordt gevreesd voor een negatief effect op de hele Hallyu, maar collega Moon Geun Young, ("Alice") houdt een dezer dagen een fanmeeting.
De kaarten daarvoor waren online in ongeveer 10 seconden uitverkocht...

Image

Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Henk » Thu 28 Feb 2013, 16:16

Henk wrote:En zo is Park Shin Hoo in een ongewenste-sex-schandaal terechtgekomen, kort na de beëindiging van Chungdamdong Alice. Link Hier

Park Shin Hoo is een zeer populaire acteur, die nu echter al zijn contracten van adverteerders in Korea, Japan, China en Taiwan gestopt ziet

Er wordt gevreesd voor een negatief effect op de hele Hallyu, maar collega Moon Geun Young, ("Alice") houdt een dezer dagen een fanmeeting.
Eigenlijk was Park Shin Hoo eerder gedagvaard in het proces rond de vermeende verkrachting van "Miss A".
Zijn advocatenkantoor had uitstel weten te krijgen door het verzoek om de zaak te laten behandelen door de rechtbank in Gangnam, aangezien die volgens de advocaten beter geschikt is voor deze zaak die "veel aandacht trekt in Korea en de landen er omheen".

Dat verzoek is afgewezen, op 1 maart wordt de zaak behandeld in "The Western district" in Seoul.

Tevens is er een nieuwe rel om Park Shin Hoo ontstaan:
Er was via zijn eigen fansite door een "fan" een inzameling gehouden om een cadeau voor hun "idol" te kopen.
Iemand is op zoek gegaan naar de achtergronden van deze inzameling: Het banknummer staat op naam van Park Pyung Ho.
Dat is de echte naam van Park Shin Hoo...
Er zijn payslips gevonden met uitgaven die gedaan zijn met dat banknummer: Ongveer 7800 US$ uitgegeven aan luxe artikelen zoals juwelen en parfums.

Er schijnt een ongeschreven wet te zijn in de wereld van "name-branding".
Of dat nou bronwater, vlees, auto's betreft, dat maakt niet uit:
In geval van een schandaal dient binnen 24 uur alles uit de kast gehaald te worden om uit te leggen, te excuseren enzovoort.
Daarna is te laat, en is de schade vaak niet meer helemaal goed te maken.
De vertragings-strategie lijkt niet slim te zijn in dit geval.
Wat we in zulke gevallen in KDramas vaak zien is, dat de "hoofdpersoon" opeens aan de hartbewaking ligt, of in een rolstoel zit.
Ben benieuwd !

Of de hele Hallyu, ( Koreaanse Wave ), hierdoor schade zal ondervinden lijkt me sterk: Hollywood heeft daar nooit last van gehad, in tegendeel.

*
Moon Geun Young Fanmeeting deze week:
Die was gratis, de kosten werden door MGY zelf gedragen.
De zaal was voor maximaal 250 personen geschikt.
Maar de gratis kaarten waren binnen 10 seconden uitgegeven.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 28 Feb 2013, 16:44

Interessant verhaal rondom Park Shin Hoo. Ik ben benieuwd hoe dat af gaat lopen!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Henk » Sat 02 Mar 2013, 16:41

Henk wrote:
Henk wrote:En zo is Park Shin Hoo in een ongewenste-sex-schandaal terechtgekomen, kort na de beëindiging van Chungdamdong Alice. Link Hier

Eigenlijk was Park Shin Hoo eerder gedagvaard in het proces rond de vermeende verkrachting van "Miss A".
Zijn advocatenkantoor had uitstel weten te krijgen door het verzoek om de zaak te laten behandelen door de rechtbank in Gangnam, aangezien die volgens de advocaten beter geschikt is voor deze zaak die "veel aandacht trekt in Korea en de landen er omheen".

Dat verzoek is afgewezen, op 1 maart wordt de zaak behandeld in "The Western district" in Seoul.

Er was via zijn eigen fansite door een "fan" een inzameling gehouden om een cadeau voor hun "idol" te kopen.
Iemand is op zoek gegaan naar de achtergronden van deze inzameling: Het banknummer staat op naam van Park Pyung Ho.
Er zijn payslips gevonden met uitgaven die gedaan zijn met dat banknummer: Ongveer 7800 US$ uitgegeven aan luxe artikelen zoals juwelen en parfums.

In geval van een schandaal dient binnen 24 uur alles uit de kast gehaald te worden om uit te leggen, te excuseren enzovoort.
Wat we in zulke gevallen in KDramas vaak zien is, dat de "hoofdpersoon" opeens aan de hartbewaking ligt, of in een rolstoel zit.
Ben benieuwd !

Of de hele Hallyu, ( Koreaanse Wave ), hierdoor schade zal ondervinden lijkt me sterk: Hollywood heeft daar nooit last van gehad, in tegendeel.

*
Om het hele verhaal bij elkaar te houden heb ik de vorige berichten in "quote " gezet.
Eigenlijk schaam ik me dat ik me bezig gehouden heb met deze roddels, en zal me er voortaan weer buiten houden.

Maar wie "A"zegt moet "B"zeggen, en Park Shin Hoo is groot nieuws op dit moment in Korea, dus ik zal dit wel afronden zodra het kan en alles duidelijk is.

* Geld ingezameld via Fansite:
Dit was echt door de fansite zelf gedaan. Park Shin Hoo en zijn managers wilden het geld op een charity gezet hebben.
Maar dat was niet het idee voor deze inzameling, bovendien had de fansite zelf een bankrekening geopend onder naam van PSH.
Domme fout blijkt nu, want die stond er echt helemaal buiten, en treft geen blaam. ( De fansite heeft op Koreaanse sites documenten laten zien als bewijs )

* De politie heeft het complete telefoonverkeer, (SMS en texting) tussen actrice "Miss A" en een vriendje kunnen achterhalen.
Hieruit blijkt dat PSH inderdaad een aanbod voor schikking gedaan heeft.
Een tamelijk laag bedrag, wat er op kan duiden dat er misschien alleen een dubbelzinnige opmerking gemaakt is, meer niet.
In de communicatie tussen Miss A en vriendje hebben ze het erover dat ze veel meer kan vragen. Gevraagd wordt ongeveer 1 miljoen US$.
"Ik zal mijn beste acteertalenten gebruiken om de rechtbank te overtuigen".

Toch een vreemde zaak dus, maar laten we hopen dat het goed afloopt voor degene die dat verdient.

Image

Henk
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Henk » Wed 22 May 2013, 16:29

Henk wrote:
Henk wrote:

Ben benieuwd !

*
Om het hele verhaal bij elkaar te houden heb ik de vorige berichten in "quote " gezet.
Eigenlijk schaam ik me dat ik me bezig gehouden heb met deze roddels, en zal me er voortaan weer buiten houden.

Maar wie "A"zegt moet "B"zeggen, en Park Shin Hoo is groot nieuws op dit moment in Korea, dus ik zal dit wel afronden zodra het kan en alles duidelijk is.

* Geld ingezameld via Fansite:
Dit was echt door de fansite zelf gedaan. Park Shin Hoo en zijn managers wilden het geld op een charity gezet hebben.
Maar dat was niet het idee voor deze inzameling, bovendien had de fansite zelf een bankrekening geopend onder naam van PSH.
Domme fout blijkt nu, want die stond er echt helemaal buiten, en treft geen blaam. ( De fansite heeft op Koreaanse sites documenten laten zien als bewijs )

* De politie heeft het complete telefoonverkeer, (SMS en texting) tussen actrice "Miss A" en een vriendje kunnen achterhalen.
Hieruit blijkt dat PSH inderdaad een aanbod voor schikking gedaan heeft.
Een tamelijk laag bedrag, wat er op kan duiden dat er misschien alleen een dubbelzinnige opmerking gemaakt is, meer niet.
In de communicatie tussen Miss A en vriendje hebben ze het erover dat ze veel meer kan vragen. Gevraagd wordt ongeveer 1 miljoen US$.
"Ik zal mijn beste acteertalenten gebruiken om de rechtbank te overtuigen".

Toch een vreemde zaak dus, maar laten we hopen dat het goed afloopt voor degene die dat verdient.
Miss "A" heeft zeer recent haar aanklacht tegen Park Shin Hoo ingetrokken, betreffende de verkrachting's zaak .
Park Shin Hoo heeft aangekondigd in 2013 geen enkele publieke activiteit meer te ondernemen.

Officieel hebben de grote TV-maatschappijen (MBC, KBS, SBS) gezegd dat Park Shin Hoo niet op een ban-lijst gezet wordt.
Maar de teneur in de berichten van de "netizines" is tamelijk negatief, ook vanuit Japan, Taiwan en China.
Maar hij heeft ook talloze steunbetuigingen gekregen vanuit Indonesie, de Filipijnen en de VS.

Miss "A": Volgens oudere FB-berichten op de CheandamDong-FB is zij een actrice ergens in de '30 die al jaren geen belangrijke rol meer gespeeld heeft.
Er is achter te komen wie het is, maar dat gaat me net even te ver ; - )

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 22 May 2013, 21:55

Wat een verhaal zeg..

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply