Eurovision Asia

Voor al het andere dat niet bij Japan hoort, maar wel bij Azië! Van muziek, drama en films tot aan de interessante culturele dingen die in de diverse landen in Azië (behalve Japan) thuishoren! Azië is het grootste werelddeel op de planeet Aarde en verdient daarom ook een eigen subforum op AVO!

Landen die hier voornamelijk besproken worden zijn landen uit Oost-Azië: Taiwan, Korea en China. Deel je passie hier!

Moderator: Fran

Post Reply
DragonNL
Otaku
Otaku

Eurovision Asia

Post by DragonNL » Fri 25 Aug 2017, 18:52

Vandaag is een van mijn beste dagen in 2017. Ik las namenlijk net dat Eurovision Asia officieel een ding gaat worden!
De voorbereidingen zijn nog bezig, maar het komt er aan.
Eurovisie heeft gevraagd of alle fans aan kunnen geven welke landen en artiesten ze het liefste mee willen zien doen. Dat doe je door naar Twitter, Facebook of Instagram te gaan en een bericht te maken met #EurovisionAsia in de tekst.
Er waren nog vragen zoals: "Waarom geen Asiavision?" Maar helaas dat kan niet, die naam is al in gebruik door een bedrijf.

https://eurovisionasia.tv/

Ik kan niet wachten. :)

Image

Yasumi
Moderator
Moderator

Re: Eurovision Asia

Post by Yasumi » Fri 25 Aug 2017, 18:59

Ja ik las het!! Super tof. Ik hoopte er echt op na al die keren dat Australië mee mocht doen. Ik ben heel benieuwd :)

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Aug 2017, 10:28

Oh wow! Dit is briljant!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 28 Aug 2017, 21:49

Ik ben hier echter een beetje tegenstander van.. Laat Eurovision het bij Europa houden, laat het iets zijn wat alleen voor Europa is?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 28 Aug 2017, 22:35

Njah.. Zou deze keuze gekomen zijn door eventuele opmerkingen van het optreden van Australië in Eurovisie songfestival?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 29 Aug 2017, 07:28

Denk het wel en dat vond ik al raar.. Eurovision maar met Australië er bij wat dan eigenlijk al geen Eurovision meer is...

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Aug 2017, 10:42

Ja, precies dat! En de eerste keer dat Australië erbij was, was om een speciale reden (even vergeten waarom), dus dacht eigenlijk dat het maar eenmalig zou zijn. Dus dan zou deze oplossing met Eurovision Asia prima zijn. Maar zo dacht ik erover, snap jouw punt ook wel. Het is iets van de Europeanen, al moet ik zeggen dat dat ook behoorlijk breed is, gezien Israel ook meedoet bijvoorbeeld. Ah ja..

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 29 Aug 2017, 11:00

Ja en zo zijn er nog meer landen bij waarvan ik denk.. is dat Europa?? We gaan zien wat het gaat brengen

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Aug 2017, 11:32

Misschien dat er nog verschoven gaat worden met landen?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Fri 01 Sep 2017, 23:52

Het is misschien begonnen door Europeanen, maar technisch gezien hoort Eurovision te zijn wat het bedrijf Eurovision er van maakt. Ik had zelfs eerder gehoopt op een Worldvision / Eurovision World waarin iedereen mee kan doen. Wees niet verbaast als dat in de toekomst ook een keer gaat gebeuren. Grote ideeen beginnen heel vaak op 1 plek.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 02 Sep 2017, 10:32

Ja, dat is ook wel tof!

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply