Sinterkerst Surprise 2011

Centraal punt voor alle forumgerelateerde activiteiten, de activiteiten die je hier terug kan vinden zijn meetings, stemmingen voor de sfeer of lid van de maand. Maar je kan hier ook stemmen voor de band, artiest of act van de maand, zodat je favoriet een periode lang bovenaan te zien zal zijn in een banner! Kijk snel verder.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sinterkerst Surprise 2011

Post by Fran » Sun 01 Jan 2012, 16:47

Dat snap ik helemaal. Had iedereen zijn Sinterkerst Surprise ingeleverd? Ja? Nee? Ja? Twijfelgevalletje?
Dan wil ik iedereen bedanken voor het meedoen. En als er interesse is, wil ik dit jaar zeker weer een Sinterkerst organiseren of laten organiseren :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 01 Jan 2012, 17:09

Spitchie-san nog volgens mij, of heb ik daar overheen gekeken?

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sun 01 Jan 2012, 18:31

Denk t wel, want volgensmij heb ik nog niks gehad xD

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 01 Jan 2012, 18:35

Aha! Ik denk dat Spitch zich aan het overwerken is aan je surprise Jimbow. Dat moet een topstuk worden :O

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sun 01 Jan 2012, 18:37

Ik ben benieuwd! :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 02 Jan 2012, 13:15

Ik denk dat je nog wel even mag wachten.

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Mon 02 Jan 2012, 13:16

Nja na mijn sinterkerst faal vorig jaar mag ik daar niet echt iets over zeggen.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 02 Jan 2012, 13:30

Nou ja, ik blijf het jammer vinden hoor. Iedereen krijgt 1 maand de tijd ervoor en blijkbaar is dat nog niet genoeg (of misschien teveel tijd, waardoor je kan denken van: aah joh.. dat kan ik volgende week ook nog wel doen, wat resulteert in uitstellen). Ik weet er zelf ook genoeg van, dus moet even uitzoeken of ik dit voortaan maar zo moet laten of dat ik iets anders ga verzinnen.

Natuurlijk kan er iets tussenkomen, elk jaar is er wel wat waardoor er iemand te laat is. Gelukkig is dat niet zo verlopen dat iedereen te laat was ;) Ik ben een perfectionist en ben nooit snel tevreden over eigen werk, maar ook niet als ik iets organiseer en niet goed verloopt. Maar dat kan helaas niet altijd. Hoe graag ik het ook wil! Ik vind het dan ook altijd fijn dat er gemeld wordt (liever op het forum, dan via social media) dat het wat later komt, dan dat ik er helemaal niks van hoor. Maar ik probeer al minder achter iedereens broek te gaan zitten. Het moet leuk blijven :)

Ik had opeens ook geen internet meer thuis, dus dan gaat dat ook moeilijker. Een goed voorbeeld van dat er iets tussenkomt. Dus ik leg me er bij neer. En dan zeg of denk jij misschien: "Je had het ook eerder af kunnen maken, je had er namelijk een maand voor!" Dat was inderdaad zo. Maar ik had niet gepland om mee te doen, maar als organisator moet je meedoen (zegt lootjestrekken.nl) en dus was ik verplicht om mee te doen, terwijl ik wist dat ik eigenlijk geen tijd had. En dan valt internet ook nog weg! Ik heb zelf mijn surprise in 30 minuten tijd in de bieb op een oude laptop gemaakt. Kwaliteit waar ik al niet erg blij mee was, maar heb mijn best gedaan.

Zo'n actie als een surprise wordt misschien niet zo serieus genomen en moet ook leuk blijven. Dus dit jaar zal er zeker weer een surprise komen. Door mij georganiseerd of door iemand anders die het wilt doen. In ieder geval komt er een vervolg, want ik zie elk jaar zulke leuke dingen voorbij komen. Juweeltjes! Dat wil ik écht niet missen! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Mon 02 Jan 2012, 22:52

Ik zal m'n tijd wat beter in moeten gaan delen. Het duurde echt lang eer ik een mooi idee had om uit te werken. Op papier zetten ging dan wel weer sneller, inkleuren dan weer extreem traag (ook dagen niks aan gedaan, wat laten liggen). Nu zit ik al over Nieuwjaar en is het nog steeds niet af. Ik zou het wel al online kunnen gooien, dat wel, maar ben er nog niet helemaal voldoende tevreden over om te zeggen van ja, ik laat het al aan iedereen zien. Mijn excuses dat ik jullie ook niet steeds op de hoogte heb gehouden. Heb een aantal keren wat gezegd op msn en zo, maar daardoor weten jullie natuurlijk nog niet dat ik nog leef. Het wordt een laatkomertje, maar het komt zeker nog! Wees daar maar heel erg zeker van. Ik heb niet zoveel moeite al zitten doen om het resultaat achter te houden. Dus kijk er maar naar uit! ^^" Mijn laatste werkje is nog iets relatief klein minder abstract eruit te laten zien en een gedicht poten =3. Dat laatste probeer ik morgen al te doen op de trein na m'n werk. Dus Jim, het mag dan al 2012 zijn, maar je krijgt je Sint en Kerst van 2011 zeker nog in de bus!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Tue 03 Jan 2012, 10:12

Haha ik vind het prima hoor, ik had al op Facebook laten weten dat je je niet druk hoeft te maken en ik wel zie wanneer het klaar is he ;)

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Tue 03 Jan 2012, 22:36

Met aan elke voet een slof
Begon Sinterkerstenman aan zijn verlof
Na al dat offreren van cadeaus
Was er één ding waar hij voor koos
Lekker bruinen in de Malediven
(liever daar dan in een stapel brieven)

Maar o wee, de Heiligen vent
Geen rust gunt men zijn gespikkelde krent
Roepen, tieren, moord en brand
Bruin wordt zijn baard niet op dat strand
"Wat is er Pieten?" vroeg hij zuur
"Je gilt me zowat tureluur!
Wat is er zo belangrijk dan
Dat het niet even wachten kan?"

De Pieten sprongen, kont vol distel
zwaaiend met een kort epistel
"Meneer, U moet toch even weten
Jimbow bent u rats vergeten!
Een wens om beeldroman uit West en Oost
En 3 Playboy issues voor bij de toast
De brief was in de was geraakt
Waarschijnlijk door de vraag naar naakt"

De Sinterkerstman verschoot zich dol
Haastend uit zwembroek en in zijn rol
Want ook Jimbows wens zou in vervulling gaan
Al moest ie verschrikkelijke angsten uitstaan

~Muahahahahaha <3

Zo, zijn we eindelijk klaar
een kusje hier en eentje daar
Aan allen een gelukkig Nieuwjaar ;)

WAT RUIST DAAR DOOR HET STRUIKGEWAS?? D8

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 03 Jan 2012, 22:38

*vind ik erg leuk*

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Wed 04 Jan 2012, 09:10

Haha, die is echt vet! Bedankt! :D

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Wed 04 Jan 2012, 17:11

Amai, wat een kunstwerk!

Ik hou van de invulling =)
Nu zijn we rond! Jeeej!

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Wed 04 Jan 2012, 19:12

Jimbow wrote:Haha, die is echt vet! Bedankt! :D
Graag gedaan, Jim! ^^ Blij dat je 'm leuk vindt =D

Image

Post Reply