Sinterkerst Surprise 2009

Centraal punt voor alle forumgerelateerde activiteiten, de activiteiten die je hier terug kan vinden zijn meetings, stemmingen voor de sfeer of lid van de maand. Maar je kan hier ook stemmen voor de band, artiest of act van de maand, zodat je favoriet een periode lang bovenaan te zien zal zijn in een banner! Kijk snel verder.

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: Sinterkerst Surprise 2009

Post by Fran » Mon 28 Dec 2009, 12:13

Het was voor mij zeer stressvol, deze sinterkerst. Ik heb namelijk amper reactie gekregen na mijn versturen van mailtjes en PM´s in dit topic. We kunnen namelijk niet ruiken of je de PM gelezen hebt, of je bezig bent en of het op tijd gaat lukken. De ervaring is dat mensen het kunnen vergeten en opeens geen tijd meer hebben tijdens de kerst, voor oud & nieuw. We hebben al 1 keer gehad dat het totaal niet is ingeleverd. Voor mij was het een taak om dus iedereen te blijven activeren (tot irritants toe naar jullie toe), dat er nog iets ingeleverd wordt.

Diegene die reageerden via PM/mail: dank! :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Tue 29 Dec 2009, 00:58

Fran wrote:Het was voor mij zeer stressvol, deze sinterkerst. Ik heb namelijk amper reactie gekregen na mijn versturen van mailtjes en PM´s in dit topic. We kunnen namelijk niet ruiken of je de PM gelezen hebt, of je bezig bent en of het op tijd gaat lukken. De ervaring is dat mensen het kunnen vergeten en opeens geen tijd meer hebben tijdens de kerst, voor oud & nieuw. We hebben al 1 keer gehad dat het totaal niet is ingeleverd. Voor mij was het een taak om dus iedereen te blijven activeren (tot irritants toe naar jullie toe), dat er nog iets ingeleverd wordt.

Diegene die reageerden via PM/mail: dank! :)
ik had toen ik op een gegeven moment bijna elke dag een kreeg. vond ik het wel goed dat ik dacht van laat maar zitten met reageren, maar je hebt gelijk jij kan natuurlijk niet ruiken dat het gelezen is.
maar goed het is toch goed afgelopen en fran ik vind je tegek.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Dec 2009, 12:00

Elke dag is overdreven, maar ik was volgens mij opeens niet de enige die een PM stuurde naar je (en anderen). Als je steeds weer een bericht krijg en gaat dat irritant worden, maar wij kregen geen reactie, dus daarom maar bericht op bericht op bericht ;) Ik vind het trouwens een beetje aso als je wel een bericht leest, maar niet reageer. Maar dan snap je waarom iedereen met regelmaat een berichtje kreeg. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

vevina
Haiku writer
Haiku writer

Post by vevina » Tue 29 Dec 2009, 19:52

Fran wrote:Elke dag is overdreven, maar ik was volgens mij opeens niet de enige die een PM stuurde naar je (en anderen). Als je steeds weer een bericht krijg en gaat dat irritant worden, maar wij kregen geen reactie, dus daarom maar bericht op bericht op bericht ;) Ik vind het trouwens een beetje aso als je wel een bericht leest, maar niet reageer. Maar dan snap je waarom iedereen met regelmaat een berichtje kreeg. :)
lk dacht gewoon dat mensen wel konden zien dat je een bericht had gelezen. maar dat is alleen dus voor je zelf die paarse rondjes. ik heb daar toch niets mee berichten op site's maar goed ik zal er in vervolg op letten dat ik er een terug stuur. en nee klopt je was zeker niet de enige.. volgens mij waren het wel 4 anderen die ook nog stuurde. maar goed is niet erg. :)
ik snap nu dat je het pas kan zien dat iemand gelezen heeft als je terug stuurt dus ga er op letten. Ik vergeet het meestal gewoon dom weg wat terug te sturen, maar een bericht herinnert je wel dan weer.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 29 Dec 2009, 19:59

Ik kan wel zien dat je het gelezen hebt, maar dat zegt niet dat je het echt gelezen hebt. ;)

Maar terug naar de Sinterkerst Surprise, weet niet of iemand nog wil reageren op zijn of haar surprise?

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Martine
Haiku writer
Haiku writer

Post by Martine » Tue 29 Dec 2009, 23:32

Ik ben heel blij met mijn surprise :D

Even terugkomend op de pm's, sorry dat ik nooit gereageerd heb, maar mijn leven stond na de operatie een beetje op zijn kop. Alles wat ik voorbij heb zien komen heb ik gelezen, maar zelfs mijn vrienden moesten langer wachten dan normaal op antwoord op e-mails (soms wel twee weken).

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 30 Dec 2009, 00:22

Okee.. ik wist dat je geopereerd was. Misschien ben ik te veeleisend.

Goed, iedereen heeft gereageerd, ik ben tevreden.
Iedereen bedankt voor het meedoen en tot volgend jaar :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Locked