[Rate] Kaida's spul

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

Kaida
Bangya
Bangya

[Rate] Kaida's spul

Post by Kaida » Sun 07 Feb 2010, 17:52

Eerst was ik van plan hier nooooit een topic aan te maken, want ik ben niet zo creatief x]
Maar ik merk dat ik de laatste tijd nogal wat aan het werk ben met mijn Photofiltre, en nu heb ik twee dingen gemaakt waar ik toch wel best trots op ben, dus die wilde ik even showen :)

Een weekje geleden vond ik dit plaatje op Deviantart: http://sakimichan.deviantart.com/art/Va ... e-87023530
Meteen vond ik deze vampier nogal op één van mijn eigen personages lijken, met een paar kleine verschillen - dus ik besloot hem te bewerken...En het lukte heel goed :D
Image
(Helaas heeft mijn computer de versie zonder strepen niet bewaard - vaag.)

En gisteren verbaasde ik mezelf echt door mijn beste sig tot nu toe te produceren, van Castiel de engel uit Supernatural ^^
Er zit verbetering in mijn werk, ik begin het te leren, yey! :D
Image

"No matter how close two people are, an infinite distance separates them."

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Kaida's spul

Post by Spitch TVB » Sun 07 Feb 2010, 18:11

Ja, die siggie is me ook al opgevallen. Echt super werk!!!

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Sun 07 Feb 2010, 18:53

Bedankt! ^^
Ben er ook erg blij mee =3
Nu alleen nog een nieuwe ava vinden/maken..hmm.

Image

Jimbow
Bangya
Bangya

Post by Jimbow » Sun 07 Feb 2010, 19:02

Ziet er goed uit, vind alleen die ogen op de eerste er een beetje vreemd uitzien...

Maar ga vooral door, het gaat geweldig!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sun 07 Feb 2010, 21:01

Jup, die signature was mij ook al opgevallen. Vroeg me al af of jij het gemaakt had. Ja dus! Ziet er goed uit :)

Ga zo door trouwens, ook met het bewerken van gezichten.

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Aiko
Otaku
Otaku

Post by Aiko » Tue 23 Mar 2010, 15:00

Ik vind ze tof ^^. Ga zo door ^^

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 01 Oct 2010, 23:27

============> En? Heb je nog tijd gehad om wat moois te maken?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Fri 08 Oct 2010, 21:31

Hmmm, naast de dingen voor de contests niet, helaas. Misschien moet ik maar weer eens bezig.
Ik moet ook nog steeds een voorkant maken voor een boekachtig idee...Daar ga ik denk ik eerst maar eens mee aan de slag :)

Image

MoonCat
Otaku
Otaku

Post by MoonCat » Fri 08 Oct 2010, 21:34

Vergeet die dan maar niet te posten! :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 05 Feb 2011, 22:56

Heeeeeeeeeeeej Kaida, inmiddels alweer wat nieuws gemaakt? Ben benieuwd :D

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Fri 25 Feb 2011, 15:42

Fran wrote:Heeeeeeeeeeeej Kaida, inmiddels alweer wat nieuws gemaakt? Ben benieuwd :D
Nope, ik lig behoorlijk stil. Nu ja, ik gooi wel eens wat plaatjes bij elkaar, maar aangezien ik ze amper bewerk, telt het niet echt vind ik xD

Maar ik ben van plan flink wat werk te gaan verzetten voor dat film van je leven project :)

Image

Kaida
Bangya
Bangya

Post by Kaida » Fri 29 Jul 2011, 17:26

Yey bump!

Ik ben echt zo ontzettend niet artistiek.
Ik kan niet tekenen. Echt niet. Dat kon ik als kind al niet. Op mijn 10e had ik even een fase waarin het beter ging omdat ik WITCH leerde natekenen. Maar dat was natekenen. En zo goed was het niet eens. Zelf iets maken, nee, dat wil gewoon absoluut niet. En dat heb ik geaccepteerd.
Inkleuren is ook niet mijn sterkste punt. Binnen de lijntjes ging altijd nog net. Maar ik kan me nog heel goed herinneren dat ik in de kleuterklas een groen ingekleurd boomblad ging inleveren bij de juf, en dat het niet goed genoeg was. Ik moest het netter inkleuren. Ik had geen idee hoe. Dus ik drukte mijn groene potlood maar extra hard op het papier en kleurde totdat mijn hand zo veel pijn deed dat het niet meer wilde. Maar het was nog niet netjes genoeg. Op het laatst ben ik in tranen uitgebarsten en toen was het ineens wel goed.

Knutselen kan ik ook niet. Ik snap bij god niet hoe mensen het voor elkaar krijgen om hun knutselwerkjes er netjes uit te laten zien. Totaal geen aanleg voor! Echt, ik heb medelijden met de mensen voor wie ik een suprise moet maken. Ik ben veel te slordig en te inspiratieloos. Nou ja, soms heb ik wel een goed idee. Maar de uitvoering...brrrr.

Gelukkig is dit het digitale tijdperk. Ahum. Eerst dacht ik dat ik dat wel kon. Maar dan zie je de creaties van anderen en...Nee. Om maar even een populaire uitdrukking te gebruiken: 'Hoe doe jij photoshop?!'
Wat het nog erger maakt is dat ik niet eens photoshop heb, dus als ik iets probeer voelt het meteen al nutteloos omdat mensen met photoshop het toch beter kunnen.

Wat blijft er dan nog over? Fotografie. Eén blik op de foto's van iemand met een professionele camera en je geeft het ook op, toch? En ik ga niet beginnen aan dure camera's, want wat moet ik met zo'n ding.

Maar nu heb ik de oplossing gevonden! Foto's maken waarbij het niet draait om de kwaliteit van de camera. Geen standaard portretten van mooie meisjes voor mij, nee!

Ik ga voor dramatische, conceptuele zwart-wit foto's. Yey!

Image

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 29 Jul 2011, 17:28

Ohhhh herkenbaar wat betreft Photoshop. En dan kom je met een ontwerp en zie je hoe iemand anders dat gedaan heeft en denk je.. what? O_o Oh... En ik werk al jaren met Photoshop! Al heb ik het voornamelijk gebruikt voor het ontwerpen van websites. Tsja...

Ik vind het leuk dat je gevonden hebt wat je ligt! De foto vind ik leuk ^_^

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 30 Jul 2011, 14:51

GOED foto's kunnen maken is ook een kunst. Ik ken zoveel mensen die echt alleen maar foto's kunnen maken als er iemand totaal verkrampt op staat te lachen X'D!! Dus ja! Heel leuk dat je voor de conceptuele wilt gaan. Die hebben, in mijn ogen dan, vaak meer een dromerig karakter. Het is echter dan al dat stijve gedoe ^^.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: [Rate] Kaida's spul

Post by Fran » Sun 24 Jun 2012, 23:08

Heeft Kaida nog nieuw spul ontwikkeld? :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image

Post Reply