[Verhaal] meisje

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

Post Reply
vevina
Haiku writer
Haiku writer

[Verhaal] meisje

Post by vevina » Fri 24 Dec 2010, 20:02

meisje

(verzonnen verhaal)

vandaag al weer te laat op school. hoe krijg je het toch voor mekaar. ik weet het niet zij het meisje ik ben nog al druk geweest en was de tijd vergeten sorry. maak niet uit zegt de juf kan een keer gebeuren. het meisje staat stil in het lokaal maar ziet geen leerlingen. het meisje kijk een beetje raar, juf komt weer binnen. "ga maar zitten meisje" zegt ze. Het meisje gaat braaf zitten. en steekt haar hand op. ze krijgt de beurt, "waar zijn alle kinderen.?" ik weet het niet zegt de juf ik zie ze wel. ze zijn er wel. het meisje kijkt raar op ze zegt ik hoor niemand en ik zie niemand alleen u. nou zegt de juf dat snap ik niet echt niet wat is er met je aan de hand is er ieds of zo de klas zit vol met leerlingen. het meisje zij van niet ze zag ook echt niemand en de juf zegt tegen het meisje we praten zo wel even verder we gaan nu eerst beginnen met de les.

het was een saaie les zonder leerlingen en het meisje moest zo als ze zegt bij de juf komen naar de les en dat doet ze braaf. Juf vraagt "meen je dat nou echt of maak je een grapje?" het meisje andwoord "het is geen grapje ik zie helemaal niemand" raar andwoord de juf er op er is iets mis met jou maar wat..?? je hoord geen mensen je ziet geen mensen maar mij wel. hoezo mij wel? ik weet het niet echt niet zij het meisje er op terug. we komen er wel op terug zij de juf.

toen het meisje naar huis ging, ging ze door naar boven naar bed, ze was moe.

de volgende dag zach ze weer mensen alleen nu had ze last nog maar van af en toe wat beelden het meisje vond het wel eng. wat zou het betekenen vraagt ze zich af. ze ging weer naar school. maar plotseling onder weg trekt ze de rem in, dat doet ze zelf niet. er gebeurt een zwaar ongeluk vlak voor haar neus ze is gewaarschuwt denkt ze. nog iets verder en ik had niet meer geleeft. het meisje vind het toch mega eng om te zien en wert vaak gevraagt wat er gebeurt was maar ze vertelt het niet ze vind het net leuk.
die dag is ze ook niet naar school geweest

de volgende dag stond het meisje weer op en dacht na ik ga niet meer op de fiets ik loop wel is veel minder gevaarlijk en toen ze vlak bij school was wert ze geschept door een auto en het was voorbij dachten de mensen maar dat was niet zo het was een cloon het meisje was al dood ze had er geen zin meer in zo erg wert ze gepest en die cloon moest haar leven vervolgen maar naar een ongeluk te voorkomen is het toch gebeurt

de juf kwam op de bergrafenis en was heel verdrietig? hoe had dit kunnen gebeuren en ze denkt na ik had moeten ingrijpen en haar niet aan haar lot over moeten laten.......

liefs vevina

Post Reply