I want to be a photographer...

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder

Re: I want to be a photographer...

Post by Fran » Fri 01 Mar 2013, 10:11

Dan niet met mijn Blackberry camera, maar met andere smartphones gaat het prima. En sommigen lijken daarna Instagram graag te willen gebruiken voor het aanpassen.
Ik weet trouwens dat ik met mijn oude compact camera prima foto's maakte, vooral omdat ik keek vanuit welke hoek ik fotografeerde. Daarbij deed ik niks qua nabewerken. Ik kreeg dan de vraag welke SLR (spiegelreflex) ik gebruikt had voor de foto's. Het verwijst eigenlijk ook naar mijn eerste opmerking (in bericht 1). :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Fri 01 Mar 2013, 10:29

Ik fotografeer barweinig, maar als ik iemand een tip mag geven, dan zou het zijn om niet alle 'regeltjes' te volgen. Je mag geen foto's nemen met de zon in de lens? Doe toch maar een keer, je weet nooit wat eruit zou kunnen komen! Zo kreeg ik ooit eens een vrij speciaal effectje op de gevoelige plaat X'D. De zon zat half achter het Parthenon toen ik de foto nam. De hele prent is relatief donker, maar er lijkt een staart van licht uit de zon te komen. Echt een prachtige foto vond ik. =3 Experimenteren met wat niet mag kan altijd wel wat leuks opbrengen.

Huntingmeesteres. Voor vragen en suggesties kan je me aanspreken op FB. Pas op, soms bijt ik.
Image
[Ayo'a Ibori] [Zodiark] [Booksmart Summoner] [Weeeeeeeeee!!]

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 15 Jul 2015, 11:41

Dit is misschien wel een leuke: 8 DIY smartphone fotografie tips!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Wed 15 Jul 2015, 22:01

Staan paar geinige tips tussen. Al zou ik het niet aandurven om mijn telefoon de lucht in te sturen. :oops:
Dat van die exposure is een leuke tip voor mensen met zo'n toestel, zou echter eerst uiteraard wel even kijken of je niet gewoon handmatig de exposure kan aanpassen. :P

Maar voor de rest heb ik er eigenlijk geen aanmerkingen op, al vraag me ik me wel af hoe goed die laatste nou echt zou werken? :?:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply