Anjeriku's krabbels/tekeningen

Voor alle creatieve uitingen van tekenen tot aan video's, van schilderen tot aan poëzie. Laat je creatieve uitingen zien en krijg inspiratie van wat anderen delen!

Op zoek naar contests of andere AVO activiteiten? Check Community Activities!

Moderator: Fran

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Re: Anjeriku's krabbels/tekeningen

Post by anjeriku » Sun 03 May 2015, 22:41

Thanks Shizu en Cypher! :D Blij om te horen dat er een eigen stijl te zien is haha, ik denk dat ik dat pas echt de laatste anderhalf jaar een beetje heb weten te ontwikkelen. De laatste heeft inderdaad een betekenis, was afgelopen vrijdag 3 jaar samen met mijn vriend en om de een of andere reden zijn panda's een beetje onze mascotte's geworden :P

花鳥風月 | Flower, Bird, Wind, Moon

LittleFlowers
Hello Kitty fan
Hello Kitty fan

Post by LittleFlowers » Wed 27 May 2015, 10:48

Ik vind je tekeningen echt heel tof! Heb je er wel eens aan gedacht om ze op een eigen website te zetten? Zelf teken ik ook veel en ik heb vorige week zo´n sitebuilder (zie hier) gekocht, waarmee ik ga proberen een soort online portfolio te maken (proberen, want zo technisch ben ik niet :ugeek:). Misschien ook iets voor jou? Hangt natuurlijk ook af van wat je doel is en of je je tekeningen echt aan ´het grote publiek` wilt laten zien of niet.

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Wed 27 May 2015, 12:15

LittleFlowers wrote:Ik vind je tekeningen echt heel tof! Heb je er wel eens aan gedacht om ze op een eigen website te zetten? Zelf teken ik ook veel en ik heb vorige week zo´n sitebuilder (zie hier) gekocht, waarmee ik ga proberen een soort online portfolio te maken (proberen, want zo technisch ben ik niet :ugeek:). Misschien ook iets voor jou? Hangt natuurlijk ook af van wat je doel is en of je je tekeningen echt aan ´het grote publiek` wilt laten zien of niet.
Aw, dankjewel! :) ik vind zelf mijn tekeningen niet echt iets voor het grote publiek, mijn foto's daarentegen wel. Tekeningen blijven voor mij iets persoonlijk I guess haha. Maar wie weet dat ik beide portfolio's nog eens samen op 1 hoop gooi. Denk alleen dan eerder aan een facebook page dan een eigen website, dat blijkt (als ik het van anderen hoor) toch een van de effectievere manieren om publiek te scharen. Maar thanks voor de tip! :D

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 27 May 2015, 12:35

Of een DeviantArt?

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Wed 27 May 2015, 12:45

Fran wrote:Of een DeviantArt?
Ja DeviantArt heb ik heel lang gebruikt! Maar bijna al mijn favoriete artiesten zijn vertrokken van de site omdat ze problemen hadden met Deviantart en door verschillende veranderingen die hebben plaatsgevonden. De meesten gebruiken nu alleen nog hun tumblr of facebookpage, dus daar zit ik dan eerder aan te denken :3 hmm, tumblr is misschien ook een goed idee...

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Wed 27 May 2015, 14:32

Moet je zeker doen!!

Image

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Sun 31 May 2015, 22:50

Nou, zal binnenkort dan maar snel kijken wat ik kan gaan fixen :P tumblr lijkt me het fijnst, maar vind ik wel iets voor als je vaak update -en dat doe ik niet ;-;- haha. Dus twijfel nog even welk medium!

Na maandag weer wat updates! Ben commissions gestart voor mijn World of Warcraft guild, in de eerste instantie alleen bloodelfs. Dus verwacht een lading aan bloodelfs :P ik probeer wat te werken aan mijn non-manga stijl, iets wat ik in de AVO kalender natuurlijk volop gedaan heb.

Preview (rechter tekening, links is een 10 min. schetsje om mijn snelheid te verbeteren):
Image
-grappig dat ik trouwens nog nooit de opmerking heb gekregen dat ik alleen vrouwen teken, hehe-

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Mon 01 Jun 2015, 04:30

Het valt ons dan gewoon niet op haha

Image

Raito
Otaku
Otaku

Post by Raito » Mon 01 Jun 2015, 14:08

Da valt inderdaad niet op :p

Je preview vind ik wel mooi vooral de links vind ik heel tof!

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Thu 04 Jun 2015, 10:44

anjeriku wrote:Nou, zal binnenkort dan maar snel kijken wat ik kan gaan fixen :P tumblr lijkt me het fijnst, maar vind ik wel iets voor als je vaak update -en dat doe ik niet ;-;- haha. Dus twijfel nog even welk medium!

Na maandag weer wat updates! Ben commissions gestart voor mijn World of Warcraft guild, in de eerste instantie alleen bloodelfs. Dus verwacht een lading aan bloodelfs :P ik probeer wat te werken aan mijn non-manga stijl, iets wat ik in de AVO kalender natuurlijk volop gedaan heb.

Preview (rechter tekening, links is een 10 min. schetsje om mijn snelheid te verbeteren):
Image
Waar ik voor zou zorgen is dat je iets kiest waarbij je hoge resolutie kan uploaden zonder compressie. Zeker als je veel analoge dingen doet is dit erg belangrijk. Compressie zorgt voor minder details maar gokt ook regelmatig wat te doen. Bij een verkeerde gok kan het dus net een beetje veranderen waardoor het er ineens veel minder uit ziet. Bij digitale werken heb je daar ook last van trouwens maar in mijn ervaring merk je dat minder snel.

Ik kwam in mijn zoektocht uit eens uit op smugsmug.com. Helaas niet gratis en alleen met creditcard te betalen.
Upload zelf momenteel foto's of afbeeldingen met hogere kwaliteit via mediafire.com omdat deze de afbeelding niet aanpast. Maar daar heb je niet een sociaal aspect dat er aan verbonden is, je zou dan dus zelf nog ergens anders iets moeten vinden om het onder mensen te delen.

Ziet er trouwens wel weer geweldig uit moet ik zeggen.
Dat je dat in 10 minuten kan schetsen vind ik echt knap, ik zou blij zijn als ik dat in 24 uur zou kunnen. :P
Maar jij hebt er waarschijnlijk ook goed veel meer tijd aan besteed met oefenen. Klinkt tevens als een goede manier om te blijven oefenen zo.
anjeriku wrote: -grappig dat ik trouwens nog nooit de opmerking heb gekregen dat ik alleen vrouwen teken, hehe-
Het was me nog niet opgevallen maar vind het ook niet erg vreemd meer. Ik zie meer mensen die eigenlijk alleen vrouwen tekenen.
Weet niet waarom eigenlijk maar vind het zelf niet zo erg. Je hebt zo ook mensen die vrijwel alleen mannen tekenen.

Doet me nu wel afvragen, heb je ooit geprobeerd een man te tekenen? Vraag me af of dit dan ook moeilijker zou zijn wanneer je gewend bent vrouwen te tekenen. Er zijn toch een aantal subtiele en uiteraard minder subtiele verschillen tussen de twee.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Thu 04 Jun 2015, 21:36

Thanks all! ^_^
Cypher wrote: Waar ik voor zou zorgen is dat je iets kiest waarbij je hoge resolutie kan uploaden zonder compressie. Zeker als je veel analoge dingen doet is dit erg belangrijk. Compressie zorgt voor minder details maar gokt ook regelmatig wat te doen. Bij een verkeerde gok kan het dus net een beetje veranderen waardoor het er ineens veel minder uit ziet. Bij digitale werken heb je daar ook last van trouwens maar in mijn ervaring merk je dat minder snel.

Ik kwam in mijn zoektocht uit eens uit op smugsmug.com. Helaas niet gratis en alleen met creditcard te betalen.
Upload zelf momenteel foto's of afbeeldingen met hogere kwaliteit via mediafire.com omdat deze de afbeelding niet aanpast. Maar daar heb je niet een sociaal aspect dat er aan verbonden is, je zou dan dus zelf nog ergens anders iets moeten vinden om het onder mensen te delen.

Ziet er trouwens wel weer geweldig uit moet ik zeggen.
Dat je dat in 10 minuten kan schetsen vind ik echt knap, ik zou blij zijn als ik dat in 24 uur zou kunnen. :P
Maar jij hebt er waarschijnlijk ook goed veel meer tijd aan besteed met oefenen. Klinkt tevens als een goede manier om te blijven oefenen zo.
anjeriku wrote: -grappig dat ik trouwens nog nooit de opmerking heb gekregen dat ik alleen vrouwen teken, hehe-
Het was me nog niet opgevallen maar vind het ook niet erg vreemd meer. Ik zie meer mensen die eigenlijk alleen vrouwen tekenen.
Weet niet waarom eigenlijk maar vind het zelf niet zo erg. Je hebt zo ook mensen die vrijwel alleen mannen tekenen.

Doet me nu wel afvragen, heb je ooit geprobeerd een man te tekenen? Vraag me af of dit dan ook moeilijker zou zijn wanneer je gewend bent vrouwen te tekenen. Er zijn toch een aantal subtiele en uiteraard minder subtiele verschillen tussen de twee.
Thanks voor de tip! Bij deze foto was het niet echt van belang omdat dit een snel kiekje (+ filter, dus denk dat die ook voor de nodige veranderde kwaliteit zorgt) was, maar neem het zeker mee :) ik upload ze wel altijd in goede kwaliteit op deviantart~

Ik heb tot nu toe eigenlijk alleen mannelijke chibi's getekend, wel pogingen tot mannen! Maar om de een of andere reden eindigen ze dan altijd toch te vrouwelijk... Alleen al bij de ogen weet ik niet goed wat ik moet, aangezien ze wel wimpers moeten hebben maar het niet vrouwelijk moet zijn... Maar ik heb mijn guild beloofd om na de 5 vrouwelijke bloodelf commissions die ik nu doe ook mannen eens te proberen! Dus, binnenkort wat mannelijkheid in het topic! :D

anjeriku
Neko's neko-chan
Neko's neko-chan

Post by anjeriku » Tue 09 Jun 2015, 00:08

Lekkere late night update, maar hier de eerste 2 commissions!
(Thumbnails, dus voor volledige foto even klikken :3)

Image
-slechte foto, komt snel een betere van-

Image

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Tue 09 Jun 2015, 06:02

Weer erg indrukwekkend!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 09 Jun 2015, 08:47

Ik vind het er gaaf uitzien!

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Tue 09 Jun 2015, 09:22

Ziet er weer erg goed uit inderdaad.
Vind de manier hoe jij het haar tekent ook wel goed gelukt, dat is toch één van de dingen die me erg lastig lijken.
Het is ook een beetje een mix tussen wel en niet realistisch waardoor het vrij interessant is om naar te kijken.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply