AVO blog zoekt

Hier kan je informatie vinden over de vernieuwingen, regels en verzonden nieuwsbrieven van AVO!

Moderator: Fran

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Re: AVO blog zoekt

Post by Shizu » Wed 21 Nov 2012, 16:25

Ik wil wel eens een blog bericht schrijven heb ik besloten ^^
Maar ik kan nog niet echt een vaste dag of om een paar dagen of weken vaststellen, heel erg?

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 22 Nov 2012, 12:25

SuperShizuko wrote:Ik wil wel eens een blog bericht schrijven heb ik besloten ^^
Maar ik kan nog niet echt een vaste dag of om een paar dagen of weken vaststellen, heel erg?
Helemaal niet erg. We hebben 2 vaste dagen (voor mij en Dj staat dat vast) en voor gastbloggers is dat helemaal vrij. Sommige mensen kunnen wekelijks wat schrijven, anderen eenmalig. Geen probleem!
Als je een blog hebt geschreven, stuur je dat naar mij of Dj. We redigeren het eventueel en zetten het online wanneer dat kan. Dus je schrijft wanneer jij kan. ^_^

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Shizu
Cosplay Fanatic
Cosplay Fanatic

Post by Shizu » Fri 23 Nov 2012, 08:09

Toppie!

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 23 Nov 2012, 13:52

SuperShizuko wrote:Toppie!
Dat is inderdaad toppie! Dus als je een idee hebt, dan kan je contact met ons opnemen. Dan kunnen we in gesprek gaan. :)

Twitter last.fm ko-fi?

Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Post Reply