Dat gaat ook niet snel.... Ik dacht: "Laat ik het samen met Chacha afkijken, zodat we het forum nog kunnen onderspammen."Chachamaru wrote:Season 2 epsisode 2. xD....
Nieuw op AVO Magazine: Anime Lente 2018: 10 titels om naar uit te kijken!
[Anime] Owari no Seraph
Moderator: Fran
Re: [Anime] Owari no Seraph
- Chachamaru
- Bangya
XDD JAAA IK WEET HET. MAAR MIJN EXAMEN ZOOI MAAKT ME KAPOT. VANAF VOLGENDE WEEK BEN IK VRIJ.

hide / X Japan / Kami / Malice Mizer / Chachamaru / Vaniru / Buck-Tick
En het is nu volgende week!Chachamaru wrote:XDD JAAA IK WEET HET. MAAR MIJN EXAMEN ZOOI MAAKT ME KAPOT. VANAF VOLGENDE WEEK BEN IK VRIJ.
Ik ben net begonnen aan het tweede seizoen en vind het echt tof! Ben super benieuwd wat er nog meer gaat gebeuren 

En.. en... ennnnnnnn? Hoe ver zijn jullie al met het tweede seizoen? Meningen?
Eh ja. Vergeef mij, ik ben nog geen.stap verder gekomen.Shizu wrote:Van mij weet je het al wel denk ik :p
Die Chachamaru kijkt amper verder en ik wilde hem voor mijn trip naar Japan afkijken.. dat wordt dan zonder gekheid in dit onderwerp de anime afkijken.
Heb nog een stukje aflevering 8 (laatste deel) en daarna aflevering 9 gekeken. Ik moet zeggen, de feels waren heel snel weer terug. En toen was ik bij 10.
Commentaar Fran:
En verder: de intro en outro blijf ik nog steeds niks vinden. Jammer hoor.
Commentaar Fran:
- Spoiler: weergeven
En verder: de intro en outro blijf ik nog steeds niks vinden. Jammer hoor.
Dat is mooi, doe ik tenminste nog iets goed. (j/k j/k) xDShizu wrote:Ik lig dubbel om je commentaar! xD
(om eerlijk te zijn lig ik er zelf ook dubbel om...)