Games Kort Nieuws

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Admin
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Games Kort Nieuws

Post by Admin » Sat 18 Sep 2010, 23:14

In navolging van het J-Music Kort Nieuws en Anime/Manga Kort Nieuws een Games Kort Nieuws onderwerp!

Drop hier je korte nieuwsberichtjes van games die geen eigen topic hebben, maar waarvan het nieuws te klein is om een nieuw topic te openen. Bij veel reacties op het bericht worden de reacties geplaatst in een nieuw onderwerp, dus reageren is zeker welkom!

!Let erop dat je bij reageren eventueel gebruik maakt van quoten, zodat we weten waar je op reageert!
! 1 onderwerp per bericht. Mocht je dubbelposten, omdat je meer nieuws hebt, dan kijken we even door de vingers of vraag iemand anders om je mee te helpen om te posten.

[Dit onderwerp is een uitprobeersel om te kijken of dit onderwerp werkt.

Admin, algemeen account.
Vergeet niet de regels door te nemen. We zoeken trouwens nog steeds naar moderators. Durf je het aan? Meld je dan nu aan!

Kijk ook even naar AVO blog: http://avo-blog.nl

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Re: Game Kort Nieuws

Post by Spitch TVB » Sat 18 Sep 2010, 23:15

Disgaea 4 onderweg voor de PlayStation 3

bron: ps3life.nl

Nippon Ichi SoftWare (ook bekend als Japan Een SoftWare) heeft bekend gemaakt dat Disgaea wederom naar de PlayStation 3 zal komen. Dit keer met Disgaea numero 4. Echter is er weinig nieuws bekend over de game. We weten dat de game qua uiterlijk lijkt op het derde deel en dat het ook wederom een tactische RPG wordt. Daarnaast is er ook een aankondigingstrailer vrijgegeven. De game zal 24 februari in Japan uitkomen. Wanneer wij de game mogen verwelkomen is onbekend.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Sat 18 Sep 2010, 23:19

'Nieuwe' PlayStation (One) titels wellicht naar Europa

bron: ps3life.nl

Wie had ooit gedacht dat we anno 2010 ooit nog nieuws zouden krijgen over ook maar iets wat te maken heeft met die goede oude PlayStation uit de vorige eeuw. We hebben namelijk al jaren niets meer over deze eerste PlayStation gehoord, op de ports naar de PlayStation Store na dan. Echter lijkt er goed nieuws aan de horizon te komen voor de mensen die al die tijd in het Westen hebben geleefd. De nooit uitgebrachte games komen namelijk wellicht toch nog hier uit in het Westen.
En waar hebben we het nu eigenlijk over? Vroeger waren er nog meer games die Japan-only waren dan nu. Laat het nu gebeuren dat Amerikaanse PlayStation 3-gebruikers binnenkort een select aantal Japan-only PlayStation (One) games kunnen downloaden op hun PlayStation 3 via een nieuwe service in de PlayStation Store, Imports.

MonkeyPaw Games zit achter dit initiatief en zal de games over steken in hun originele onvertaalde staat.

Een woordvoerder van MonkeyPaw wist te melden dat ze heel graag deze games ook in Europa willen uitbrengen. Echter hebben ze hier toch echt de toestemming nodig van Sony Computer Entertainment Europe.

De eerste games zullen Cho Aniki en Gaia Seed zijn die te koop zullen zijn in de Imports-sectie in de PlayStation Store voor een kleine $5,99. Daarnaast zullen er elke twee weken nieuwe games uitkomen. Of in ieder geval, dat is het streven.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sat 18 Sep 2010, 23:26

Patapon is back

ps3life.nl

Patapon is terug in een gloednieuw en spannend avontuur. Ook in dit derde deel met de pakkende titel Patapon 3 zul je je door allerlei muzikale levels heen moeten wurgen om het spel te doorstaan. Zo is dit ook te zien in de trailer die is vrijgegeven op de Tokyo Game Show die op dit moment te bezoeken is in 's werelds grootste metropool.

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 19 Sep 2010, 14:25

Fran wrote:Vroeger waren er nog meer games die Japan-only waren dan nu. Laat het nu gebeuren dat Amerikaanse PlayStation 3-gebruikers binnenkort een select aantal Japan-only PlayStation (One) games kunnen downloaden op hun PlayStation 3 via een nieuwe service in de PlayStation Store, Imports.

MonkeyPaw Games zit achter dit initiatief en zal de games over steken in hun originele onvertaalde staat.

Oh yeah! alleen, onvertaald :o
We moeten echt Japans gaan leren! ;)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 02 Oct 2010, 16:21

Playstation bestaat 15 jaar, Happy Birthday!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 03 Oct 2010, 13:42

Gefeliciflapstaart!

Ja, en 14 jaar geleden had ik mijn eerste PS, zo ongeveer :)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Fyrex
Haiku writer
Haiku writer

Post by Fyrex » Thu 07 Oct 2010, 22:47

Hoera voor nieuwe disgaea game :D.

This bit of random weirdness was brought to you by Fyrex Inc.
Image
[ - Never take life seriously. Nobody gets out alive anyway. - ]

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Sat 27 Jul 2013, 20:51

Er zijn beelden van de FFXV gameplay! Ook Lightning komt terug. De videos kan je vinden in het Final Fantasy topic:

http://avo-forum.nl/viewtopic.php?f=30& ... 187#p81187
Last edited by Spitch TVB on Sun 28 Jul 2013, 12:08, edited 1 time in total.
Reason: Beste DragonNL. Omdat wij een Final Fantasy topic hebben, werd je post daar geplaatst met hier een verwijzing =)

Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 29 Jul 2013, 14:49

Fez 2 geannuleerd, Phil Fish verlaat industrie

Fez-bedenker Phil Fish heeft het vervolg op de puzzelplatformer geannuleerd. Hij is het naar eigen zeggen zat om in de game-industrie te werken.

Dat liet hij weten op Twitter, kort voor hij zijn profiel afschermde. bron: http://www.gamer.nl/nieuws/431627/fez-2 ... -industrie

Moet zeggen dat deze meneer ooit heeft gezegd dat Japanse spellen zuigen en dat PCs voor spreadsheets zijn.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Tue 27 Aug 2013, 01:27

Voor degene met een PS Vita die fan zijn van RPG's: http://nisamerica.com/games/demongaze/

NIS America is op het moment Demon Gaze aan het vertalen met behoud van de originele voice actors. Ik ben er zelf erg benieuwd naar, alleen duurt het nog even voordat deze versie er is. Begin 2014 komt hij uit.

Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Re: Games Kort Nieuws

Post by DragonNL » Fri 29 Nov 2013, 22:55

Dit zijn nog twee interressante games die uit gaan komen. De eerste December 2013 en de tweede Februari 2014. Het gaat om "Gekijouban Madoka Magicka: The Battle Pentagram" en jawel; "Sword Art Online: Hollow Fragment". Alle twee voor de PSVita.

劇場版 魔法少女小圓 The Battle Pentagram

ソードアート・オンライン -ホロウ・フラグメント

Ze lijken me allebij erg tof. :D

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Post by Cypher » Sat 30 Nov 2013, 12:05

DragonNL wrote:Dit zijn nog twee interressante games die uit gaan komen. De eerste December 2013 en de tweede Februari 2014. Het gaat om "Gekijouban Madoka Magicka: The Battle Pentagram" en jawel; "Sword Art Online: Hollow Fragment". Alle twee voor de PSVita.

ソードアート・オンライン -ホロウ・フラグメント

Ze zien er beiden wel leuk uit inderdaad, wel jammer dat ik geen PSVita heb of van plan ben aan te schaffen. :oops:

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sat 30 Nov 2013, 15:21

DragonNL wrote:Dit zijn nog twee interressante games die uit gaan komen. De eerste December 2013 en de tweede Februari 2014. Het gaat om "Gekijouban Madoka Magicka: The Battle Pentagram" en jawel; "Sword Art Online: Hollow Fragment". Alle twee voor de PSVita.

ソードアート・オンライン -ホロウ・フラグメント

PS Vita zeg je? Ik pas... Hoewel het er niet slecht uitziet daar.

Image

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Fri 20 Dec 2013, 23:46

Nog een leuke game die uit gaat komen begin 2014, Sengoku Basara 4. Ik heb het vorige deel gespeeld en het is lekker vermakelijk. Leuke gameplay zonder te veel moeilijkheden. En heel Japan overnemen is een leuke bijkomstigheid. :)

Image

Post Reply