PlayStation Move

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: PlayStation Move

Post by Fran » Sat 02 Oct 2010, 21:18

Spitch TVB wrote:Het is een irritant ding als het niet gekalibreerd is naar je eigen positie en gebruik.
Ik probeerde te kalibreren, ik moest goed staan, zei dat ding XD

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Dj_Robintje » Sun 03 Oct 2010, 13:59

Ik vind het wel leuk.
Het werkt zeker niet perfect (net als de wii-mote het niet altijd evengoed doet), maar best oké naar mijn mening.
Je kan er alvast meer mee dan met de wii-mote. Hij heeft wel wat potentieel (wat niet wegneemt dat ik nog steeds enorm veel van Nintendo hou!).

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 03 Oct 2010, 14:04

Ik ben er wel blij mee net omdat ik geen echte affiniteit heb met de Nintendo. Heb te veel irritante mensen in mijn leven gehad die Nintendo-ziek waren, dus ga ik die ermee gaan koppelen. Jammer, maar het is nu eenmaal zo (Go Playstation!). Is trouwens ook zo met Mozilla Firefox. Vind het echt zo'n extreme moeite om als Chrome het laat afweten even te proberen met Firefox...

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

Dj_Robintje
Anime Freak
Anime Freak

Post by Dj_Robintje » Sun 03 Oct 2010, 14:16

Het heeft bij mij alles met de games te maken.
Ik kan namelijk geen afscheid nemen van Mario-games :)

Voor de rest hou ik ook erg veel van Playstation, met in het bijzonder Tekken ;)

Maar thuis zie je het mooi.
De Wii staat naast de tv, de PS3 staat er net onder...
De Nintendo DSi XL ligt altijd bij me (pas nieuw!), de oude DS lite zwerft ook nog rond (momenteel vooral voor vriendlief), moeder heeft ook een DSi XL en de PSP ligt er ook nog (enkel zijn er op de PSP te weinig games die ik graag speel + op de DS(i) hebben we van die kaartjes)

Image

Zit je met vragen of opmerkingen? Je kan steeds bij mij (en mijn collega's) terecht via PM!

Post Reply