[Games] Shin Megami Tensei: Persona 4

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Re: [Games] Shin Megami Tensei: Persona 4

Post by Fran » Tue 26 Jul 2016, 12:18

Ik ben begonnen met de laatste fase van het spel. Spannend!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Wed 27 Jul 2016, 22:53

Geen idee dat dat zo heette, grinden, maar ik was aan het uplevelen geweest en dat ging eigenlijk heel makkelijk in
Spoiler: weergeven
Magatsu Inaba
. Ik vond het ieta te makkelijk gaan. Maar ik ben door gaan spelen totdat iedereen op level 80 zat. Want dat leek mij wel een mooi punt. Maar ik moet nog maar zien of het genoeg is.
Het moment dat ik nu tegen Adachy-baby moet gaan vechten lijkt aangwkomen te zijn!
.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 28 Jul 2016, 12:00

Na wat lezen op het internet heb ik besloten nog wat meer te levelen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Thu 28 Jul 2016, 17:25

Ik heb het spel uitgespeeld, maar denk dat ik de True Ending nog niet gehad heb. Dat is mijn volgende missie.

Maar jeetje.. wat stom zeg.. de hoofdpersoon gaat weer weg in de lente. T_T En het enige wat hij kan zeggen is "Hmmpf". xD

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 29 Jul 2016, 13:12

Jup. Ik had gelijk. De True Ending had ik nog niet gehad. Op naar nog een gevecht!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Fri 29 Jul 2016, 15:22

Nu snap ik ook dat ik nu toegang heb tot het fuseren van een bepaalde Persona. Daarbij heb ik de hele tijd al zicht op dat als ik op level 90 ben dat ik een bepaalde Persona kan bezitten. Maar ik vond level 90 nogal hoog. Ik kwam zelf op level 83. Maar nu kan ik nog verder gaan levelen!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 30 Jul 2016, 12:45

Ben nu level 86. Het gaat nu wel moeizaam. Ik wil toch wel graag de 90 behalen vanwege die Persona.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Sat 30 Jul 2016, 15:45

Ik had toch maar besloten verder te gaan. Nu had ik (heel slim!) niet verder gelezen met tips en tricks hoe ik de laatste boss moest verslaan, want dan zouden er heel wat spoilers in staan wat mijn ervaring zou verpesten. Er zijn nu zoveel walkthroughs te vinden van het spel, waardoor het spel makkelijker door te lopen is. Maar op eigen kracht is het ook wel leuk (ik heb natuurlijk wel gekeken naar deze walkthroughs als het mij echt niet lukte).

Dus op 87 ben ik gaan vechten en ik moet je zeggen dat de achtergrondmuziek erg mooi is. Het was even frustrerend toen het leek dat ik de boss had verslagen, maar dat die 'ondoordringbaar' was. Uiteindelijk werd duidelijk wat ik moest doen. Een Soma hielp om nog verder te vechten en een verrassingseffect (of misschien wel meerderen) hielp uiteindelijk tot het volbrengen van de True Ending. Echt heel mooi en om dan nogmaals het afscheidsstukje te zien, waarbij de hoofdpersoon (ik heb hem de naam Yu gegeven) wegging met de trein, met na de outro nog een klein stukje film. Fin. Nu ben ik er echt klaar mee. Of ik moet nog de bad endings doen. Maar, ik denk dat ik een beter idee heb!

Het verhaal zelf vond ik best wel goed in elkaar zitten. Wie was de dader? Uiteindelijk ben ik al een paar keer op het verkeerde been gezet. Erg leuk. Dat zorgde er wel voor dat ik veel meer speelplezier had. Ik ben volgens mij tot de 90 uur gekomen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Post by Cypher » Sun 25 Sep 2016, 17:01

Ik heb de spellen zelf nooit gespeeld maar kwam toevallig een parodie tegen, PersoNO. Lijkt een hoge waardering te krijgen dus misschien geinig voor fans van Persona 4? :?:

http://gamejolt.com/games/persono/96869

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply