[Game]Sword Art Online: Hollow Fragment

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
DragonNL
Otaku
Otaku
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

[Game]Sword Art Online: Hollow Fragment

Post by DragonNL » Mon 23 Jun 2014, 22:17

Ik wou even zeggen dat wie ook maar een kleine kans heeft om Sword Art Online: Hollow Fragment te spelen, daar echt achteraan moet gaan.
Ik kan er nog niet veel over zeggen, want ben er echt net mee begonnen. Maar de gameplay werkt perfect, het is een van de beste stijlen die ik onder handen krijg. De muziek is goed en vooral de cutscenes zien er ook echt net zo uit als de anime. En ingame ook op een realistische manier. Als je door de stad loopt kom je ook af en toe op willekeurige plekken characters tegen die je kent uit de anime en meer. En dat is ook niet alles, want ze stoppen ook echt en gaan bijvoorbeeld naar je staan zwaaien. Je kan iemand met je mee nemen en die zal af en toe wat zeggen, draai je op dat moment naar hun toe.. dan start je een interactief gesprek. De game leeft, en je hebt ook echt het idee dat je onderdeel uitmaakt van wat er gaande is.
Maar wat nog wel het allerbeste is, is het verhaal: Het pakt het begin van de anime als basis, maar op een bepaald punt word dat verhaal helemaal compleet ondersteboven gegooid. En dat punt is waar jij de game begint. Je speelt dus verder met alle kennis die je hebt van de anime.
En overal waar ik ga is het tot nu toe ook supergezellig. :) Echt, koop een Vita plus SAO Hollow Fragment!
Spoiler: weergeven
Image
Image
Image
Last edited by DragonNL on Mon 23 Jun 2014, 23:48, edited 1 time in total.

Image

Cypher
Moderator
Moderator

Re: [Game]Sword Art Online: Hollow Fragment

Post by Cypher » Mon 23 Jun 2014, 22:43

Heb je bericht even in een apart onderwerp veranderd aangezien dit echt over het spel ging en niet zo zeer over de anime zelf.

Had het spel wel hier en daar voorbij zien komen maar had er eerlijk gezegd lage verwachtingen bij. Had niet gedacht dat ze zo'n wereld in een spel konden verwerken.
Ben dan wel aangenaam verrast om te lezen dat het ze toch gelukt is. Verwacht hem zelf niet te gaan spelen. Eerste reden is dat ik niet meer zoveel spelletjes meer speel en ben ook niet echt van plan om een nieuwe handheld aan te schaffen binnenkort.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Mon 23 Jun 2014, 23:44

Hm, ik wist niet of het de moeite wel was om er een nieuw topic voor aan te maken. Maar het is zeker wel een hele toffe game. En ook net als in de anime niet bepaald makkelijk. Als je doodgaat op een veld of in een dungeon dan word je ook echt gereset naar het begin. Je mag dan ALLES wat je gedaan heb overnieuw doen... Dus je moet ook echt heel goed uitkijken wat je doet buiten de safezones. Het is me al een paar keer overkomen dat ik niet oplette of de situatie verkeerd ingeschat heb en dan vervolgens zitten er 3 LVL100 vijanden tegelijk achter me aan.. en ben ik dood... en mag ik weer overnieuw beginnen...
Kan behoorlijk irritant zijn, maar ook erg vet. Juist dat geeft de game ook een beetje hetzelfde gevoel als de anime.

Doet me denken... Als SAO net zo echt was als in de anime.. dan lag ik al vierdubbel met een gekookt brein voor pampus op de bank.. :P

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Fri 03 Jul 2015, 13:10

Vers nieuws van Japan Expo Parijs over de aankomende Sword Art Online games!
De eerste hiervan, genaamd Sword Art Online Re: Hollow Fragment, komt op 28 juli uit en exclusief voor PlayStation 4.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Fri 03 Jul 2015, 18:02

wouw daar zijn ze ook laat mee... Waarom brengen ze hem trouwens ook opnieuw uit? De Westerse vesie van Hollow Fragment zou alweer bijna een jaar lang te koop moeten zijn.

Image

Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Post by Fran » Fri 03 Jul 2015, 18:02

Geen idee. Goede vraag. Ik kwam dit ook maar tegen.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

DragonNL
Otaku
Otaku

Post by DragonNL » Sat 04 Jul 2015, 13:01

Hm, volgens mij was ie alleen digitaal te krijgen en brengen ze hem nu fysiek uit. Alleen de game is passend gemaakt voor de Vita, en al helemaal vertaald naar Engels. Dan hadden ze die Aziatische versie beter ook hier meteen uit kunnen brengen. En desnoods daar gewoon een port voor maken. Dat duurt niet zo lang als het van Vita naar PS3/4 gaat. In de trailer kan ik ook een paar dingetjes zien die iets veranderd zijn. Met andere woorden, ze doen het niet voor de game, maar voor een mogelijk betere verkoop.

Image

Post Reply