[Game series] The Legend of Zelda

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

[Game series] The Legend of Zelda

Post by Celii » Mon 29 Aug 2016, 15:11

Image

Wie ken deze game series nou niet? Het draait om de held Link, prinses Zelda en de kwaadaardige Ganon(dorf). De game series is uitgebracht op verschillende Nintendo platforms. De main titles die zijn uitgebracht zijn hier onder op een rijtje gezet.

The Legend of Zelda (NES), Zelda II: The Adventure of Link (NES), The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES), The Legend of Zelda: Link's Awakening (GBC), The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64), The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64), The Legend of Zelda: Oracle of Seasons (GBC), The Legend of Zelda: Oracle of Ages (GBC), The Legend of Zelda: The Wind Waker (NGC), The Legend of Zelda: The Minish Cap (GBA), The Legend of Zelda: Four Swords Adventures (NGC), The Legend of Zelda: Twilight Princess (NGC en Wii), The Legend of Zelda: Phantom Hourglass (NDS), The Legend of Zelda: Spirit Tracks (NDS), The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii), The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (3DS), The Legend of Zelda: Tri Force Heroes (3DS) en The Legend of Zelda: Breath of the Wild (Wii U - NX).

                     Image

                                               γ€‹γ€Œbenishigure。♑」

Cypher
Moderator
Moderator

Re: [Game series] The Legend of Zelda

Post by Cypher » Mon 29 Aug 2016, 18:42

Ken de spellen uiteraard. Moet ook wel bekennen dat ik naast The Legend of Zelda op de NES geen één andere titel heb uitgespeeld en behoorlijk wat titels in zijn geheel niet heb gespeeld. Één van de redenen is dat ik niet erg veel Nintendo consoles heb gekocht maar ook niet elk spel spreekt mij even veel aan eigenlijk.

Kijk wel uit naar het nieuwste spel maar twijfel nog of het voor mij de moeite waard is om hiervoor apart een Nintendo console te gaan kopen.

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Celii
Kawaii menbaa desu ne!
Kawaii menbaa desu ne!

Post by Celii » Fri 10 Mar 2017, 23:55

Breath of The Wild is uitgekomen en ik kan het niet spelen. Zucht, mijn hart is gebroken!

                     Image

                                               γ€‹γ€Œbenishigure。♑」

FabulousFreak
Haiku writer
Haiku writer

Post by FabulousFreak » Thu 16 Mar 2017, 07:51

Ik wil ook graag Breath of the Wild spelen, maar ik wacht even tot alle eerste bugs uit de switch zijn voordat ik er eentje wil aanschaffen.

Ik heb de volgende titels gespeeld:
The Legend of Zelda: Ocarina of Time (N64)
The Legend of Zelda: Majora's Mask (N64),
The Legend of Zelda: Oracle of Seasons (GBC)
The Legend of Zelda: The Wind Waker (NGC)
The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
The Legend of Zelda: Spirit Tracks (NDS)
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (3DS)

Post Reply