Psycho-Pass: Mandatory Happiness

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Psycho-Pass: Mandatory Happiness

Post by Cypher » Thu 29 Sep 2016, 23:23

Psycho-Pass: Mandatory Happiness, momenteel uit voor de PS4 en PSVITA en de Xbox One. Dit is een Visual Novel en één waar ik echt naar uit kijk. De reden dat ik zeg naar uit kijk is omdat ik geen van de bovenstaande consoles heb MAAR hij komt in 2017 ook uit voor de PC!

Van wat ik gehoord heb moet dit een vrij duister verhaal zijn en het plot dat ik op de winkel pagina van Steam zie komt beetje op volgende uit. In het jaar 2112 in Tokyo bepaal jij het lot van Nadeshiko Kugatachi en Takuma Tsurugi welke blijkbaar nieuwe detecives zijn in het zogenoemde "District 1". Verder staat er in de omschrijving dat slachtoffers criminelen kunnen worden en dat het sneller voorbij kan zijn dan je denkt... Gevolgd door de vraag of er een plek voor jou gaat zijn.

Nu is er ook een anime van Psycho-Pass maar deze heb ik ook nog niet mogen kijken dus gaat voor mij geheel nieuw worden. 2017 duurt echter nog wel even dus moet nog wel even wachten. Op Steam en website van NIS, welke het spel uitbrengt, kan ik helaas ook nog niet meer vinden dan het jaartal 2017, dus geen idee wanneer in 2017 het gaat komen.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=hrJYOyhh5Bw[/youtube]

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Post Reply