Osomatsu-san games

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Osomatsu-san games

Post by Fran » Thu 06 Oct 2016, 16:10

Bandai Namco Entertainment heeft een website geopend met de mededeling dat er een Osomatsu-san game gaat komen op de Nintendo 3DS. De game heet Osomatsu-san Matsu Matsuri! (Mr. Osomatsu: Matsu Festival!) en is een variety game gebaseerd op de anime. Hij komt op 22 december uit.

Image Image

http://osomatsu.bn-ent.net/

Verder gaat er ook nog een PlayStation Vita game uitkomen met de titel Osomatsu-san The Game Hachamecha Shūshoku Advice: Dead or Work (Mr. Osomatsu The Game Nonsense Employment Advice: Dead or Work). Deze wordt geproduceerd van Idea Factory's Otomate. Dan weten jullie wat dit betekent.... een otome game! Deze komt in 2017 uit.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Cypher
Moderator
Moderator
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Osomatsu-san games

Post by Cypher » Thu 06 Oct 2016, 17:08

Het is wel jammer dat de PS Vita eigenlijk alleen in Japan geliefd lijkt te zijn. In het westen is het beetje een flop geworden. Zou me dan ook niets verbazen dat dit alleen in Japan blijft.

3DS titels verschillen wel, dus wie weet krijgen we daar een Engelse release van?
Nu ben ik in beide spellen niet echt geïnteresseerd maar hoop mee voor de fans van deze anime en als het in het Engels gemaakt gaat worden en het is een succes volgen er misschien meer? :)

Image

Trakt Profiel - My Anime List
Spoiler: weergeven
Sonata Arctica - I Have A Right wrote:I have a right to be heard
To be seen, to be loved, to be free
To be everything I need to be me
To be safe
To believe
In something

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Mon 10 Oct 2016, 16:30

Die eerste game lijkt mij niet zo heel erg boeiend, om eerlijk te zijn. Maar wel tof dat ze zulke games maken. Ik denk niet dat er een Engelse release van komt.

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

Fran
Beheerder
Beheerder

Post by Fran » Tue 22 Nov 2016, 16:14

Hier een promo met een preview van de mini-games.

Voor de liefhebbers!

Twitter last.fm ko-fi?
Image

Post Reply