Slechtste J-Game Ever?

Dit subforum is geschikt voor onderwerpen die te maken hebben met games uit Japan. Hou je van Japanse games? Hier moet je zijn!

Moderator: Fran

Post Reply
Fran
Beheerder
Beheerder
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 1

Slechtste J-Game Ever?

Post by Fran » Mon 02 Jan 2017, 11:50

Ik was eigenlijk benieuwd of er J-Games zijn die echt superslecht zijn. Misschien wel zo superslecht, dat ze juist supertof zijn om te spelen of juist cringy af en alleen maar goed om ritueel te verbranden.

Laat je horen! Ik ben benieuwd!

Twitter last.fm ko-fi?
Image
Vragen en suggesties? Stuur mij een PM! Of drop het in (een nieuw onderwerp in) Forum Q&A.

FabulousFreak
Haiku writer
Haiku writer
Hoe vaak ben je naar Japan geweest?: 0

Re: Slechtste J-Game Ever?

Post by FabulousFreak » Mon 02 Jan 2017, 12:21

Er zijn zo verschrikkelijk veel cringy japanse games.. XD
Ik weet niet of het mogelijk is om een winnaar te kiezen.

De oculus rift heeft gezorgt voor een flinke lading exta cringy j-games.

http://www.dailydot.com/debug/oculus-ri ... -grabbing/

http://www.dailymail.co.uk/sciencetech/ ... onely.html

Spitch TVB
Maid Cafe owner
Maid Cafe owner

Post by Spitch TVB » Sun 12 Feb 2017, 21:45

Tal van J-RPG zijn cringy AF, gewoon omdat ze op zo'n nauwe niche inspelen. Ik moet nu even denken... Nee zal het op moeten zoeken hoe het ookal weer heet... Heb het thuis liggen, een soort van J-RPG strategy game ding warin ik nooit echt ver ben geraakt omdat het me nooit wist boeien, elkenlange gevechten had die bij falen te veel resetten en tal van aspecten te wazig waren voor woorden. Kijk, jammer maar kan nu niet op de naam komen...

Image
[Ayo'a Ibori] [SMN] [RDM] [Zodiark][Serpent]

THchen
Sushi lover
Sushi lover

Post by THchen » Tue 14 Feb 2017, 09:01

Voor mij de slechtste is "Trinity Universe". Het is een van mijn Jrpg's die ik na 10 minuten spelen nooit meer heb aangeraakt. Ik kocht het ergens in 2012 dus ik ga een jubileum vieren door het nog een kans te geven xD

En al vind ik "Fairy Fencer F" wel leuk, tot ik er achter kwam dat ze een andere versie uitgeven genaamd "Fairy Fencer F: Advent Dark Force" wat een expansion pack is met meer content zoals playable characters en MULTIPLE ENDINGS dan voel ik me toch een beetje beet genomen. So mean!

Post Reply